tams9 írta:Igen a farnehézség kétségtelen, az öcsémmel 2-esbe egykerekezne 21-es lánckerékkel.
Keményebb hátsó rugóval esetleg viszkózusabb olajjal nem lehet segíteni? Vagy nem is lehet keményebb hátsó rugót szerezni?
Az számít, hogy a láncfeszítés miatt nekem majdnem legelöl van a kerék?
Ehhez a szilenthez nincs valami rajza méretekkel valakinek? Vagy veszek egy utángyártottat elviszem az esztergályoshoz és azt mondom, hogy nekem ilyen kellene valami jó kemény anyagból?
Köszi hello
Futómű
Sajna én még nem hallottam kemányebb telóról, de az nem jelent semmit Bambi vagy Gyurma biztos tudja. Esetleg Tigris tudja még õ a nagy hátsó-teló-szakértõ A láncfeszítés csak nagyon picit számít bele.
Igen a farnehézség kétségtelen, az öcsémmel 2-esbe egykerekezne 21-es lánckerékkel.
Keményebb hátsó rugóval esetleg viszkózusabb olajjal nem lehet segíteni? Vagy nem is lehet keményebb hátsó rugót szerezni?
Az számít, hogy a láncfeszítés miatt nekem majdnem legelöl van a kerék?
Ehhez a szilenthez nincs valami rajza méretekkel valakinek? Vagy veszek egy utángyártottat elviszem az esztergályoshoz és azt mondom, hogy nekem ilyen kellene valami jó kemény anyagból?
Köszi hello
Keményebb hátsó rugóval esetleg viszkózusabb olajjal nem lehet segíteni? Vagy nem is lehet keményebb hátsó rugót szerezni?
Az számít, hogy a láncfeszítés miatt nekem majdnem legelöl van a kerék?
Ehhez a szilenthez nincs valami rajza méretekkel valakinek? Vagy veszek egy utángyártottat elviszem az esztergályoshoz és azt mondom, hogy nekem ilyen kellene valami jó kemény anyagból?
Köszi hello
Szia tams9! Nekem is ugyanilyen típusom van és két személlyel nekem is ugyanígy viselkedik a motor. Sztem el kell fogadnunk, hogy a 251-es kissé farnehéz, az összes súly hátul van fõleg utassal. De ha teletankolom kicsit jobb a helyzet Én már cseréltem az összes csapágyat, stb. de jobb nem lesz ez ilyen. A lengõvilla szilentet érdemes kicserélni, fõleg ha stabilabb kanyargásra vágysz! Kemény anyag a nyerõ.
Széles utat!
Széles utat!
Hello!
Van egy problémám; mégpedig, hogy a 251(300)-asom 2 személy (88+57kg) alatt olyan, mintha egy nagy torziós rugón ülnék. Teljesen imbolygós, külön úton jár az eleje meg a hátulja, remeg mint a kocsonya, így tudnám leírni a dolgot és megvezeti minden kis repedés az úttesten. Elõl 2,75 ös Heidi van, hátul 3,50-es Mitas. A másik zavaró dolog, hogy ha elengedem a kormányt 3-ba 50nél akkor csapkodva rázkódik a kormány motorfékezve, de egyenesen megy.
A kormánycsapágyon és a hátsó lengõvilla szilenten kívül szóba jöhet valami? Mondta Gyurma, hogy neki acél szilent van berakva. Ezt hogyan lehet megvalósítani és milyen úgy? Valami puhább anyaggal (bronz, alumínium) nem lenne jobb?
Köszi hello
Van egy problémám; mégpedig, hogy a 251(300)-asom 2 személy (88+57kg) alatt olyan, mintha egy nagy torziós rugón ülnék. Teljesen imbolygós, külön úton jár az eleje meg a hátulja, remeg mint a kocsonya, így tudnám leírni a dolgot és megvezeti minden kis repedés az úttesten. Elõl 2,75 ös Heidi van, hátul 3,50-es Mitas. A másik zavaró dolog, hogy ha elengedem a kormányt 3-ba 50nél akkor csapkodva rázkódik a kormány motorfékezve, de egyenesen megy.
A kormánycsapágyon és a hátsó lengõvilla szilenten kívül szóba jöhet valami? Mondta Gyurma, hogy neki acél szilent van berakva. Ezt hogyan lehet megvalósítani és milyen úgy? Valami puhább anyaggal (bronz, alumínium) nem lenne jobb?
Köszi hello
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Az elsõ gumi szinte vadonat új, a hátsó régebbi, de annak sincs baja (ránézésre legalábbis). Nem értem az a kifejezést, hogy lóg a teleszkóp... Tény, hogy a kerekek egy nagyon picit ütnek, de annak idején Simsonom volt, annak a kerekei jobban ütöttek és mégis tökéletesen egyensúlyban maradt mikor elengedtema a kormányt. A kormánycsapágyat nem tudom, hogy kell megnézni, hogy jó-e, viszont nagyon szépen fordul a kormány ütközésig, nem akad és könnyû, nincs holtjátéka sem. A hátsó kerékben pedig nemrég lettek cserélve a csapágyak. Ez sokat javított az elõzõ helyzeten, e még mindíg nem tökéletes közel sem.
Én mertem gondolni,hogy jó állapotuak a gumikGshp írta:bambi írta:lehetõségek:kerekek ütnek,esetleg centrírozni kell,ha a váz nem görbe,akkor esetleg kormány csapágy,kerékcsapágy,lengõ villa lógása,elsõ telók lógása,esetleg rosz hátsó teló.
Nálam az elsõ, hátsó gumi lecserélése megoldotta a problémát
Üdv : Ádám
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
bambi írta:lehetõségek:kerekek ütnek,esetleg centrírozni kell,ha a váz nem görbe,akkor esetleg kormány csapágy,kerékcsapágy,lengõ villa lógása,elsõ telók lógása,esetleg rosz hátsó teló.ghostrider írta: Talán mert 20 év körüli
Nálam az elsõ, hátsó gumi lecserélése megoldotta a problémát
Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
lehetõségek:kerekek ütnek,esetleg centrírozni kell,ha a váz nem görbe,akkor esetleg kormány csapágy,kerékcsapágy,lengõ villa lógása,elsõ telók lógása,esetleg rosz hátsó teló.ghostrider írta:Talán mert 20 év körülikosian írta:Mitõl van az, hogy mintha kicsit szitálna a motor? Például menet közben a kormányt nem tudom elengedni, mert azonnal elkezd jobbra balra egyre erõsebben rángatni és tuti elesnék ha megpróbálnám. A motor nem volt törve, nem látok rajta semmi rendelleneset.
Hello!
A teleszkópom ereszti az olajat. Mekkora hibára számíthatok? Most nemrég töltöttek bele, de szerintem még lehetne egy kicsit, mert puha még mindi.
Az utóbbi idõben mintha a kanyarban is furcsa lenne. Mintha nem lenne olyan stabil, bár ezt betudom a puha és eresztõs villának és a lassan cserés láncnak és fogaskerekeknek (de akkor is jobb a biztonság, és elviszem majd vhova megnézetni).
Tényleg: a Bambinál mondták nekem jó 2 hónapja, mikor voltam, hogy cserés lesz a lánc meg a fogaskerekek, mert kopott, öreg.
Mennyiben fáj kb egy ilyen mûtét?
A teleszkópom ereszti az olajat. Mekkora hibára számíthatok? Most nemrég töltöttek bele, de szerintem még lehetne egy kicsit, mert puha még mindi.
Az utóbbi idõben mintha a kanyarban is furcsa lenne. Mintha nem lenne olyan stabil, bár ezt betudom a puha és eresztõs villának és a lassan cserés láncnak és fogaskerekeknek (de akkor is jobb a biztonság, és elviszem majd vhova megnézetni).
Tényleg: a Bambinál mondták nekem jó 2 hónapja, mikor voltam, hogy cserés lesz a lánc meg a fogaskerekek, mert kopott, öreg.
Mennyiben fáj kb egy ilyen mûtét?
Re: hátsó teló
az elég jó leírás.(mivel segédkeztem benne) de hivatalosan 49 ccm,de én55 ccm-et szoktam beletenni,és akkor nincs benne lukGshp írta:A hengert belerakjátok , magába a telóba , szíínig töltitek olajjal, és elkezditek belenyomni az alkatrészeket !gferenc írta:üdv!
olvastam hogy már javítottatok hátsó telót, tudja valaki pontosan mennyi olaj kell bele?
Szocimotoroson van egy részletes leírás aszem a szervíz topikjukban
Üdv : Ádám
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Re: hátsó teló
A hengert belerakjátok , magába a telóba , szíínig töltitek olajjal, és elkezditek belenyomni az alkatrészeket !gferenc írta:üdv!
olvastam hogy már javítottatok hátsó telót, tudja valaki pontosan mennyi olaj kell bele?
Szocimotoroson van egy részletes leírás aszem a szervíz topikjukban
Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
hátsó teló
üdv!
olvastam hogy már javítottatok hátsó telót, tudja valaki pontosan mennyi olaj kell bele?
olvastam hogy már javítottatok hátsó telót, tudja valaki pontosan mennyi olaj kell bele?
6-os anyaGshp írta:Hay !
Srácok ha én mindkák oldalt a teleszkóp aljánál ahol van a 10-es csavaranya amit ha letekersz széthúzhatod a telót, és oda kentem szilikont, az át fogja engedni az olajat ? Vagy megszárad és örökélet ? Mert kentem oda és rem. mostmár sohatöbbet nem fog szivárogni Na írjatok véleményt
Üdv Ádám
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Hay !
Srácok ha én mindkák oldalt a teleszkóp aljánál ahol van a 10-es csavaranya amit ha letekersz széthúzhatod a telót, és oda kentem szilikont, az át fogja engedni az olajat ? Vagy megszárad és örökélet ? Mert kentem oda és rem. mostmár sohatöbbet nem fog szivárogni Na írjatok véleményt
Üdv Ádám
Srácok ha én mindkák oldalt a teleszkóp aljánál ahol van a 10-es csavaranya amit ha letekersz széthúzhatod a telót, és oda kentem szilikont, az át fogja engedni az olajat ? Vagy megszárad és örökélet ? Mert kentem oda és rem. mostmár sohatöbbet nem fog szivárogni Na írjatok véleményt
Üdv Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Épp most vettem szimeringet , és mondtam h ETZ-be viszem és mondta h vegyek loctite 401-es pillanatragasztót ami ehez jó ! SKf ben történt a dolog...tigris írta:BERAGASZTANI???
Ilyenrõl még nem hallottam...
Ha jó a szimmering és nem kopott a ház,akkor csak be kell pattintani,de ezek a feltételek ritkán teljesülnek.Nekem az egyik oldalra apám csinált kis lemez leszorító füleket a kiugrás ellen,a másik oldalon már kilökte egyszer,de akkor nem is véletlenül,felkoppant az eleje egy fû alá elbújt mély likban.
Ha ragasztani akarod,arra szerintem kérdezz rá valami szakavatott emberkénél,hogy a ragsztó nem bántja-e a szimmering gumiját.
viszont nem lehet kapni rugót a telókba Szerintetek a régit visszamerjem rakni ?
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
BERAGASZTANI???
Ilyenrõl még nem hallottam...
Ha jó a szimmering és nem kopott a ház,akkor csak be kell pattintani,de ezek a feltételek ritkán teljesülnek.Nekem az egyik oldalra apám csinált kis lemez leszorító füleket a kiugrás ellen,a másik oldalon már kilökte egyszer,de akkor nem is véletlenül,felkoppant az eleje egy fû alá elbújt mély likban.
Ha ragasztani akarod,arra szerintem kérdezz rá valami szakavatott emberkénél,hogy a ragsztó nem bántja-e a szimmering gumiját.
Ilyenrõl még nem hallottam...
Ha jó a szimmering és nem kopott a ház,akkor csak be kell pattintani,de ezek a feltételek ritkán teljesülnek.Nekem az egyik oldalra apám csinált kis lemez leszorító füleket a kiugrás ellen,a másik oldalon már kilökte egyszer,de akkor nem is véletlenül,felkoppant az eleje egy fû alá elbújt mély likban.
Ha ragasztani akarod,arra szerintem kérdezz rá valami szakavatott emberkénél,hogy a ragsztó nem bántja-e a szimmering gumiját.
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
mivan? pillanatragasztóval teleszkópszimmering? ez vmi új divat?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Na sikerült megcsinálni , kicseréltük az olajat meg szépen felpolíroztuk haverral , nagyon kalács lett !tigris írta:Örülök,hogy sikerült,én is próbáltam az enyémet szervizelni,de annyira össze volt rohadva,hogy nem tudtam szétszedni a csinllapító rész,ennek eredménye a most rajta levõ gagyi gátló.
Szeretnék gyári MZ gátlót szerezni hozzá,de elõször kapjak fizetést,aztán lehet gondolkodni.
Sástóra ezzel megyek,izgi lesz (bár a 0 olaj gátlónál,amivel tavaly voltam,biztos jobb).
Holnap jöhet az elsõ pár teló Oda mivel kell beleragasztani a szimeringet ? Loctite pillanatragasztó szerintetek jó ?
Meeeg SKF szimering ?
Üdv : Ádám
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
Örülök,hogy sikerült,én is próbáltam az enyémet szervizelni,de annyira össze volt rohadva,hogy nem tudtam szétszedni a csinllapító rész,ennek eredménye a most rajta levõ gagyi gátló.
Szeretnék gyári MZ gátlót szerezni hozzá,de elõször kapjak fizetést,aztán lehet gondolkodni.
Sástóra ezzel megyek,izgi lesz (bár a 0 olaj gátlónál,amivel tavaly voltam,biztos jobb).
Szeretnék gyári MZ gátlót szerezni hozzá,de elõször kapjak fizetést,aztán lehet gondolkodni.
Sástóra ezzel megyek,izgi lesz (bár a 0 olaj gátlónál,amivel tavaly voltam,biztos jobb).
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Gshp
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 158
- Csatlakozott: 2007.08.01. 21:48
- Tartózkodási hely: Hódmezõvásárhely
Kösz Tájger , megtaláltuk és elvégeztük a javítási munkálatokat 1 kis polírozgatással 1bekötvetigris írta:A hátsó teló javításáról van egy jó cikk a szocimotoroson,azt érdemes megkeresni!Gshp írta:Heló !
valaki pls írja le hogyan kell szétszedni a 125-ös ETZ hátsó teleszkópjait annyira , hogy olajat lehessen benne cserélni !
Elõre is kösz !
Üdv : Ádám.
Szépül, újul a gépezet megfelé
Köd elõttem, füst utánam !! [-=UNW-042=-]
Remélem jól értem mire gondolsz:conus írta:de ha az ember megtépi rendesen a keréktengelyt, akkor a távtartó nem fekszik fel pontosan?
szóval rendesen megtépni a hátsó tengelyt az az én esetemben azt jelenti hogy a fék oldali csapágy szétesett, és a kerék annyit tudott billegni, hogy a gallért meggörbítette. Ha a távtartó ferdén van a helyén (mivel a bal oldaláról nem nyomja semmi), és a gallér szorosan rá van rögzülve, akkor szegény gallérnak nincs más választása, mint vagy alulról vagy felülrõl meghorpadni...
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
de ha az ember megtépi rendesen a keréktengelyt, akkor a távtartó nem fekszik fel pontosan?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Na, idõ közben összeraktam. A gallért deformációit rövid tanakodás után némi hajlítgatással helyreállítottam, és azzal együtt szereltem össze a szerkezetet. Tényleg nem tûnik hülyeségnek, így pont a helyén van a távtartó. Úgy tûnik sikerült jól összerakni, mer mentem vele és még élek. Megint tanultam valamit...bambi írta:a gallért hagyd benne,mert amint észre vetted az pozicionálja a távtartót.gyárilag nincs benne,de sok motorba van,gondolom valaki utólag építette bele.nem hülyeség.torokb írta:"ilyet még nem b***tam..."
na, most megnyugtattál
viszont megnéztem jobban: szerintem ez a "lemez gallér" a helyén tartja a cuccot pl csapágyak berakásakor. vagy valami ilyen. Ha a szétment csapágy nem darálta volna be kicsit, akkor ezzel a galérral pont a helyére illeszkedne ez a cucc. merhogy a helyének a vége is így szûkül be mint a gallér... értitek... de ettõl függetlenül nem vagyok meggyõzõdve arról hogy kell ez nekem.
Normál esetben mi tartja a közdarabot úgy hogy felfeküdjön a két vége a két csapágy belsõ gyûrûire?
mûszaki vizsga
Szervusztok!
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy a mûszki vizsgák során,elsõsorben a TS típusokon mi a követelmény az amit piszkálnak vagy visszadobnak az összes alkatrészt beleértve illatve a környezetvédelemnél mennyire szõröznek,vizsgálják?
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok,hogy a mûszki vizsgák során,elsõsorben a TS típusokon mi a követelmény az amit piszkálnak vagy visszadobnak az összes alkatrészt beleértve illatve a környezetvédelemnél mennyire szõröznek,vizsgálják?
a gallért hagyd benne,mert amint észre vetted az pozicionálja a távtartót.gyárilag nincs benne,de sok motorba van,gondolom valaki utólag építette bele.nem hülyeség.torokb írta:"ilyet még nem b***tam..."
na, most megnyugtattál
viszont megnéztem jobban: szerintem ez a "lemez gallér" a helyén tartja a cuccot pl csapágyak berakásakor. vagy valami ilyen. Ha a szétment csapágy nem darálta volna be kicsit, akkor ezzel a galérral pont a helyére illeszkedne ez a cucc. merhogy a helyének a vége is így szûkül be mint a gallér... értitek... de ettõl függetlenül nem vagyok meggyõzõdve arról hogy kell ez nekem.
Normál esetben mi tartja a közdarabot úgy hogy felfeküdjön a két vége a két csapágy belsõ gyûrûire?
"ilyet még nem b***tam..."
na, most megnyugtattál
viszont megnéztem jobban: szerintem ez a "lemez gallér" a helyén tartja a cuccot pl csapágyak berakásakor. vagy valami ilyen. Ha a szétment csapágy nem darálta volna be kicsit, akkor ezzel a galérral pont a helyére illeszkedne ez a cucc. merhogy a helyének a vége is így szûkül be mint a gallér... értitek... de ettõl függetlenül nem vagyok meggyõzõdve arról hogy kell ez nekem.
Normál esetben mi tartja a közdarabot úgy hogy felfeküdjön a két vége a két csapágy belsõ gyûrûire?
na, most megnyugtattál
viszont megnéztem jobban: szerintem ez a "lemez gallér" a helyén tartja a cuccot pl csapágyak berakásakor. vagy valami ilyen. Ha a szétment csapágy nem darálta volna be kicsit, akkor ezzel a galérral pont a helyére illeszkedne ez a cucc. merhogy a helyének a vége is így szûkül be mint a gallér... értitek... de ettõl függetlenül nem vagyok meggyõzõdve arról hogy kell ez nekem.
Normál esetben mi tartja a közdarabot úgy hogy felfeküdjön a két vége a két csapágy belsõ gyûrûire?
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
torokb írta:Sziasztok!
A hátsó kerekem egy ideje imbolygott egy kicsit... aztán nagyon. És rá szántam magam a csapágycserére, úgy is olyan sok szó esett róla mostanában. Kerék kikap, és kiderült hogy nem hiába akarok csapágyat cserélni: a fékoldali csapágy GOLYÓI, ÉS A BELSÕ GYÛRÛ elkezdtek kipotyogni... aztán a távtartó, majd némi melegítés után (I love benzinlámpa ) a lánckerék oldali csapágy is (egyben). A probléma az hogy a távtartó nem csak egy "csõdarab" (én erre számítottam), hanem van rajta egy olyan lemez izé...
szóval ilyen a távtartó: http://htkfm.fw.hu/images/tavtarto.JPG
annak ott kell lennie? kicsit hajlott...vagy kell lennie, csak nem kell kijönnie?
sokmindent lattam mar, de ilyet meg nem b..tam ez hunnan kerult oda??? a kerekagyban a ket cspagy kozott csak a tavtarto van, tehermentesito tavtarto hogy osszehuzva ne a belso gyurure menjen a terheles.....ezt ha direkt csinaltak oda akkor most lesek egy nagyot....
Sziasztok!
A hátsó kerekem egy ideje imbolygott egy kicsit... aztán nagyon. És rá szántam magam a csapágycserére, úgy is olyan sok szó esett róla mostanában. Kerék kikap, és kiderült hogy nem hiába akarok csapágyat cserélni: a fékoldali csapágy GOLYÓI, ÉS A BELSÕ GYÛRÛ elkezdtek kipotyogni... aztán a távtartó, majd némi melegítés után (I love benzinlámpa ) a lánckerék oldali csapágy is (egyben). A probléma az hogy a távtartó nem csak egy "csõdarab" (én erre számítottam), hanem van rajta egy olyan lemez izé...
szóval ilyen a távtartó: http://htkfm.fw.hu/images/tavtarto.JPG
annak ott kell lennie? kicsit hajlott...vagy kell lennie, csak nem kell kijönnie?
A hátsó kerekem egy ideje imbolygott egy kicsit... aztán nagyon. És rá szántam magam a csapágycserére, úgy is olyan sok szó esett róla mostanában. Kerék kikap, és kiderült hogy nem hiába akarok csapágyat cserélni: a fékoldali csapágy GOLYÓI, ÉS A BELSÕ GYÛRÛ elkezdtek kipotyogni... aztán a távtartó, majd némi melegítés után (I love benzinlámpa ) a lánckerék oldali csapágy is (egyben). A probléma az hogy a távtartó nem csak egy "csõdarab" (én erre számítottam), hanem van rajta egy olyan lemez izé...
szóval ilyen a távtartó: http://htkfm.fw.hu/images/tavtarto.JPG
annak ott kell lennie? kicsit hajlott...vagy kell lennie, csak nem kell kijönnie?
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat Heidenau gumiügyben. Találtam egy olyan menüpontot a Mofaker honlapján, hogyaszongya "Heidenau köpenyek motorkerékpárokra vonatkozó gyártói ajánlásai". Ez az ETZ 250-re az elsõre:2.75 - 18 M/C 48P Rf. K39 típust ajánl, hátsóra meg:3.50 - 18 M/C 62P Rf. K36 típust. Mivel haverom tavaly ugyanilyen típust vett az ETZ-re és meg van elégedve vele ezek mellett teszem le a voksomat. Remélem nem fogom megbánni.
Köszönöm a válaszokat Heidenau gumiügyben. Találtam egy olyan menüpontot a Mofaker honlapján, hogyaszongya "Heidenau köpenyek motorkerékpárokra vonatkozó gyártói ajánlásai". Ez az ETZ 250-re az elsõre:2.75 - 18 M/C 48P Rf. K39 típust ajánl, hátsóra meg:3.50 - 18 M/C 62P Rf. K36 típust. Mivel haverom tavaly ugyanilyen típust vett az ETZ-re és meg van elégedve vele ezek mellett teszem le a voksomat. Remélem nem fogom megbánni.
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Gumi
Hello!
ha szabad én is beleszólok a nagyok dolgába
Annakidején én is jó gumit szerettem volna a 250-es ETZ-re és a Heidenau márkát preferáltam, DE! utánanéztem, és nálunk (Zala) 12e volt a Heidenau amit drágállottam ugyanis METZELER-t sikerült beszereznem 11e-ért.
Elõször a Metzeler ME 77 típust szereltem fel (elöl 300x18, hátul pedig 3,50x18). Azt kell mondjam hogy ETZ-re eddig ez volt a legjobb amit talatam.
Idén azonban váltottam és Metzeler ME 22-t vettem ugyanazon méretekben mint az elõzõt. Érezhetõ különbséget igazán csak vizes uton tapasztaltam az utóbbi javára.
ME 77:
http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic
ME 22:
http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic
Mindkettõ szerintem tökéletes választás ETZ-re. Igényes kidolgozás a top kategóriából, és 22-es még optikailag is bejön
Ja és nem utolso sorban mûszakin sem okoznak gondot!
ha szabad én is beleszólok a nagyok dolgába
Annakidején én is jó gumit szerettem volna a 250-es ETZ-re és a Heidenau márkát preferáltam, DE! utánanéztem, és nálunk (Zala) 12e volt a Heidenau amit drágállottam ugyanis METZELER-t sikerült beszereznem 11e-ért.
Elõször a Metzeler ME 77 típust szereltem fel (elöl 300x18, hátul pedig 3,50x18). Azt kell mondjam hogy ETZ-re eddig ez volt a legjobb amit talatam.
Idén azonban váltottam és Metzeler ME 22-t vettem ugyanazon méretekben mint az elõzõt. Érezhetõ különbséget igazán csak vizes uton tapasztaltam az utóbbi javára.
ME 77:
http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic
ME 22:
http://www.metzelermoto.de/web/catalog/ ... og/classic
Mindkettõ szerintem tökéletes választás ETZ-re. Igényes kidolgozás a top kategóriából, és 22-es még optikailag is bejön
Ja és nem utolso sorban mûszakin sem okoznak gondot!
oTo
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
kis mertekben elterhetsz a gyari (2,75) tol mondjuk a 3-as meg okes szerintem, ettol nagyobbat mar jo esellyel a vizsgan is megfutyulik, a baj azzal van, hogy a vastagabb gumik szelesebb felnire valok es ha vekony felnire teszel vastag gumit, annak a pereme ahogy osszeszorul a futofelulet puposodik, masabb lesz az egesz jellege esetleg szarabb a tapadasa is
Heidenau gumi
Sziasztok!
Úgy döntöttem befektetek új elsõ és hátsó gumikra az ETZ-mre, a fórumot olvasgatva azt tapasztaltam, hogy Heidenau gumit érdemes venni, abban sincs gond hogy hátra 350x18 62P K36 TT típust érdemes venni. A kérdésem az lenne, hogy az elsõ kerékre miért érdemesebb(vagy nem) szélesebb gumit venni 275-18-nál és milyen mintázatút érdemes venni(fõleg a különbözõ mintázatok(pl.:K-65,K-39) amik megzavartak).
Válaszaitokat elõre is köszönöm!!!
Úgy döntöttem befektetek új elsõ és hátsó gumikra az ETZ-mre, a fórumot olvasgatva azt tapasztaltam, hogy Heidenau gumit érdemes venni, abban sincs gond hogy hátra 350x18 62P K36 TT típust érdemes venni. A kérdésem az lenne, hogy az elsõ kerékre miért érdemesebb(vagy nem) szélesebb gumit venni 275-18-nál és milyen mintázatút érdemes venni(fõleg a különbözõ mintázatok(pl.:K-65,K-39) amik megzavartak).
Válaszaitokat elõre is köszönöm!!!
- Stravkó
- Long Vehicle
- Hozzászólások: 1269
- Csatlakozott: 2008.03.24. 20:24
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Eger
Az elsõ kereked ki van centrirozva? + rossz gumi is okozhatja!kosian írta:Köszi!
Az lenne a másik kérdésem, hogy mi okozhatja azt a jelenséget, hogy ha elengedném a kormányt, az elkezd szitálni? Az elsõ kerék nem kotyog, de ha elengedném a kormányt fokozatosan elkezd egyre erõsebben szitálni.
Üdv: Stravkó
POD RACER
Szinter, pipa!!!
Szinter, pipa!!!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég