Köszi Bambi! Bevallom én bizti nem illeszteném 0,07 alá az tutibambi írta:attol függ,hogy milyen dugó,és hogy miképpen használnád a motort.ha úgy mint a tavaszi túrán,akor minimum 5 századRR_ZOZY írta:Olvasva az elhangzottakat, már csak Bambit kérdezném hogy mekkora illesztési hézagot javall ETZ 250 esetében? Na már csak azért hogy tudjam a MÁGUS receptjét ha oda kerülök
Blokk
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
lehet csak gyûrût cserélni.KILL3R etz írta:Dehogy haragszom...Örölük bármi nemû segítségnek.És elnézést ha nem ez jött le a válaszombóllaciba45 írta: Szia.
Nem haragszol meg ha próbálok segiteni?
Kérdésem.
Gyürü csere oka?
A csere oka hogy 3500 km alatt több mint 1 mm a hézag a gyûrûben és csörög mint a kígyó... Ilyen minõségi darab...
Bambi!
A dugóban és a hengerben is 3500 van kb. A csörgést mennyire mérsékelné egy csere?
Conus
A stiftnél lévõ hézagra gondoltam
A válaszokat elõre is köszönöm!
attol függ,hogy milyen dugó,és hogy miképpen használnád a motort.ha úgy mint a tavaszi túrán,akor minimum 5 századRR_ZOZY írta:Olvasva az elhangzottakat, már csak Bambit kérdezném hogy mekkora illesztési hézagot javall ETZ 250 esetében? Na már csak azért hogy tudjam a MÁGUS receptjét ha oda kerülök
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
egyébként táboriék príma munkát végeztek a szutyok berta dugattyú illesztésével...
igazad volt Zozy, ha jól van illesztve nem csörög.
csak az a kib*szott felsõ csapszeggel nemtudom h mi a f*szt csináljak... honnan vegyek nagyobb átmérõjût? és egyáltalán mit értünk nagyobb átmérõn? 0,01mm-t? francba...
igazad volt Zozy, ha jól van illesztve nem csörög.
csak az a kib*szott felsõ csapszeggel nemtudom h mi a f*szt csináljak... honnan vegyek nagyobb átmérõjût? és egyáltalán mit értünk nagyobb átmérõn? 0,01mm-t? francba...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1447
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Olvasva az elhangzottakat, már csak Bambit kérdezném hogy mekkora illesztési hézagot javall ETZ 250 esetében? Na már csak azért hogy tudjam a MÁGUS receptjét ha oda kerülök
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Szia.KILL3R etz írta:Dehogy haragszom...Örölük bármi nemû segítségnek.És elnézést ha nem ez jött le a válaszombóllaciba45 írta: Szia.
Nem haragszol meg ha próbálok segiteni?
Kérdésem.
Gyürü csere oka?
A csere oka hogy 3500 km alatt több mint 1 mm a hézag a gyûrûben és csörög mint a kígyó... Ilyen minõségi darab...
Bambi!
A dugóban és a hengerben is 3500 van kb. A csörgést mennyire mérsékelné egy csere?
Conus
A stiftnél lévõ hézagra gondoltam
A válaszokat elõre is köszönöm!
A csörgés lehet a gyürü rossz minõsége miatt is Vagy nem olyan széles mint a horony.
a hézagot ugy nézd meg hogy leveszed a dugóról a gyürüt berakod a hengerbe és igy 2 század legyen hogy össze ne érjen a két vége. Az 1mm es hézag nyugalmi helyzetben annyi vagy ha összenyomod?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
a stiftnél levõ hézag kb 0,1mm szemre
jól saccoltam bambi?
jól saccoltam bambi?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Dehogy haragszom...Örölük bármi nemû segítségnek.És elnézést ha nem ez jött le a válaszombóllaciba45 írta: Szia.
Nem haragszol meg ha próbálok segiteni?
Kérdésem.
Gyürü csere oka?
A csere oka hogy 3500 km alatt több mint 1 mm a hézag a gyûrûben és csörög mint a kígyó... Ilyen minõségi darab...
Bambi!
A dugóban és a hengerben is 3500 van kb. A csörgést mennyire mérsékelné egy csere?
Conus
A stiftnél lévõ hézagra gondoltam
A válaszokat elõre is köszönöm!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
killer!
nem értem mit akarsz csinálni a gyûrûvel... milyen hézagot akarsz összereszelni?
a gyûrûk külsõ éleit húzd le tûreszelõvel aztán nyomás összerakni.
nem értem mit akarsz csinálni a gyûrûvel... milyen hézagot akarsz összereszelni?
a gyûrûk külsõ éleit húzd le tûreszelõvel aztán nyomás összerakni.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
a dugóban,mennyi km van?KILL3R etz írta:Köszönöm a választ de nem furatni akarom hanem csak a gyûrût cserélném ki és gondoltam hogy össze kell reszelni a hézagot.laciba45 írta: Szia.
A furásnál 2századot kell ráhagyni csak. Ezért ilyen keveset hogy legyen kompresszió és erõ ha majd szépen bejárattad.
Ha ennél több minek a furás. Ajánlanám hogy bejáratásnál ne spórolj az olajjal én 20-as keverékkel járattam eddig mindig és ez bejön és 70-km/óra legalább 500-1000km megtételéig. Ez nem azt jelenti hogy mindig csak max 70km néha 1-2km-en huzasd meg mert igy nem lustul el.
Boccs a tanácsért de én ezt saját tapasztalatom alapján irom.
További szép napot!!
Szia.KILL3R etz írta:Köszönöm a választ de nem furatni akarom hanem csak a gyûrût cserélném ki és gondoltam hogy össze kell reszelni a hézagot.laciba45 írta: Szia.
A furásnál 2századot kell ráhagyni csak. Ezért ilyen keveset hogy legyen kompresszió és erõ ha majd szépen bejárattad.
Ha ennél több minek a furás. Ajánlanám hogy bejáratásnál ne spórolj az olajjal én 20-as keverékkel járattam eddig mindig és ez bejön és 70-km/óra legalább 500-1000km megtételéig. Ez nem azt jelenti hogy mindig csak max 70km néha 1-2km-en huzasd meg mert igy nem lustul el.
Boccs a tanácsért de én ezt saját tapasztalatom alapján irom.
További szép napot!!
Nem haragszol meg ha próbálok segiteni?
Kérdésem.
Gyürü csere oka?
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Köszönöm a választ de nem furatni akarom hanem csak a gyûrût cserélném ki és gondoltam hogy össze kell reszelni a hézagot.laciba45 írta: Szia.
A furásnál 2századot kell ráhagyni csak. Ezért ilyen keveset hogy legyen kompresszió és erõ ha majd szépen bejárattad.
Ha ennél több minek a furás. Ajánlanám hogy bejáratásnál ne spórolj az olajjal én 20-as keverékkel járattam eddig mindig és ez bejön és 70-km/óra legalább 500-1000km megtételéig. Ez nem azt jelenti hogy mindig csak max 70km néha 1-2km-en huzasd meg mert igy nem lustul el.
Boccs a tanácsért de én ezt saját tapasztalatom alapján irom.
További szép napot!!
Szia.Gshp írta:Nemtom ezután kopik be 4-5 századosra nyilván de nem biztosKILL3R etz írta:Köszi a választ!
Biztos ez a max 2 század? Nekem túl passznetosnak tûnik a többi illesztéshez képest
A furásnál 2századot kell ráhagyni csak. Ezért ilyen keveset hogy legyen kompresszió és erõ ha majd szépen bejárattad.
Ha ennél több minek a furás. Ajánlanám hogy bejáratásnál ne spórolj az olajjal én 20-as keverékkel járattam eddig mindig és ez bejön és 70-km/óra legalább 500-1000km megtételéig. Ez nem azt jelenti hogy mindig csak max 70km néha 1-2km-en huzasd meg mert igy nem lustul el.
Boccs a tanácsért de én ezt saját tapasztalatom alapján irom.
További szép napot!!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
és akkor mivan ha le kell venni a deknit, és leereszted az alig használt olajadat? nem úszkál benne a teflonszalag maradék?
én melegen szoktam utánahúzni a leeresztõ csavarokat.
én melegen szoktam utánahúzni a leeresztõ csavarokat.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- TZrider250
- Simsonos
- Hozzászólások: 140
- Csatlakozott: 2007.10.11. 10:57
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Budapest
Folyik? Csöpög?
Hali rájderek.
Akinek csöpög egy picit az olaj, majd a téli kényszerpihenõn vegye le a váltóoldalon is a deklit, és cserélgesse ki szorgosan az O gyûrûket. Aki csak kezdõ (mint én), inkább szakemberrel csináltassa meg. Az O gyûrûk ára (több helyre kell) százasokból kijön, a munkadíj gondolom egy-két ezres lehet.
Csöpöghet alul is az olajleeresztõ csavar tömítése. Alul két nagy csavar van, mindegyik járhat ugyanígy, ha elõzõleg szakszerûtlenül nyúltak hozzá. Bambi mesélte (nagygenerált a messere mûvelte Murcielagoval kb 12000 km-mel ezelõtt), hogy ennek az egyenetlen felület lehet az oka. Házilag nem lehet rendesen a blokk, és a csavar síkját egybe hozni, ne farigcsáljátok. Ebonit alátétet ajánl Bambi mester, de nekem bevált a teflon szalag is. Murcielago azóta szobatiszta. Valami olajmaszatot látok a sztenderen, nyilván O gyûrûket kell majd cserétessek én is. De cseppek a motor alatt gyakorlatilag nincsenek a szalaggal való tömítés óta.
Akinek csöpög egy picit az olaj, majd a téli kényszerpihenõn vegye le a váltóoldalon is a deklit, és cserélgesse ki szorgosan az O gyûrûket. Aki csak kezdõ (mint én), inkább szakemberrel csináltassa meg. Az O gyûrûk ára (több helyre kell) százasokból kijön, a munkadíj gondolom egy-két ezres lehet.
Csöpöghet alul is az olajleeresztõ csavar tömítése. Alul két nagy csavar van, mindegyik járhat ugyanígy, ha elõzõleg szakszerûtlenül nyúltak hozzá. Bambi mesélte (nagygenerált a messere mûvelte Murcielagoval kb 12000 km-mel ezelõtt), hogy ennek az egyenetlen felület lehet az oka. Házilag nem lehet rendesen a blokk, és a csavar síkját egybe hozni, ne farigcsáljátok. Ebonit alátétet ajánl Bambi mester, de nekem bevált a teflon szalag is. Murcielago azóta szobatiszta. Valami olajmaszatot látok a sztenderen, nyilván O gyûrûket kell majd cserétessek én is. De cseppek a motor alatt gyakorlatilag nincsenek a szalaggal való tömítés óta.
Miért nincs rendes gumi a motorodon? Elvitte a cica?
Sziasztok!!
Pár nappal ezelõtt mentem a motorral és kigyulladt az üresjárat jelzõ lámpa és azóta nem alszik el. Ez a kisebbik gond a nagyobb az az , hogy azóta a 4. sebességet sem akarja mindig be venni. Nem tudom, hogy összefügg-e a égõ visszajelzõ és sebesség nem bevétele de ez van. Ha valaki tudna nekem ebben valamilyen választ adni az elõre is nagyon megköszönném.
Pár nappal ezelõtt mentem a motorral és kigyulladt az üresjárat jelzõ lámpa és azóta nem alszik el. Ez a kisebbik gond a nagyobb az az , hogy azóta a 4. sebességet sem akarja mindig be venni. Nem tudom, hogy összefügg-e a égõ visszajelzõ és sebesség nem bevétele de ez van. Ha valaki tudna nekem ebben valamilyen választ adni az elõre is nagyon megköszönném.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Emberek!
Dr. Diti megerõsítette hitemet abban miszerint felsõ csapszegem csörög. De ezzel már sokaknak volt gondjuk innen is. Kérdem: mi a megoldás? mert hiába veszek a boltban egy ugyanolyat azis ugyanolyan xar lesz. A tûgörgõ jó minõségû INA.
Elõre is kösz a helpet!
Dr. Diti megerõsítette hitemet abban miszerint felsõ csapszegem csörög. De ezzel már sokaknak volt gondjuk innen is. Kérdem: mi a megoldás? mert hiába veszek a boltban egy ugyanolyat azis ugyanolyan xar lesz. A tûgörgõ jó minõségû INA.
Elõre is kösz a helpet!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára conus 2008.08.26. 20:47-kor.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
szerintem semmit sem árt, így is "túl van hûtve" az egész, mert ha megnézed, a nyári 50 fokos aszfalt felett való huzatást is simán veszi a moci, szóval nem kell aggódni hogy gyenge lesz a hûtésRobcsi írta:Sziasztok!
Pár napja kérdeztem Tõletek, hogy mennyire rontje le a hûtést, ha õrûlt módon lefestem a hengert, ráadásul még el is csiszolok oldalanként maximum 3mm-t a hûtõbordákból? Én mindig 100 alatt használtam eddig a mocim, szerintem kibírja megragadás nélkül, de szeretném kikérni a véleményeteket! öngyilkosságot nem akrok elkövetni!
Elõre is köszi a segítséget!
mit mondjunk akkor amikor télen mondjuk -10 fokos menetszél csapja, be sem melegszik igazán
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
régebben divat volt a hengereket lefesteni.mi matt feketére festettük,és nem volt probléma.Robcsi írta:Sziasztok!
Pár napja kérdeztem Tõletek, hogy mennyire rontje le a hûtést, ha õrûlt módon lefestem a hengert, ráadásul még el is csiszolok oldalanként maximum 3mm-t a hûtõbordákból? Én mindig 100 alatt használtam eddig a mocim, szerintem kibírja megragadás nélkül, de szeretném kikérni a véleményeteket! öngyilkosságot nem akrok elkövetni!
Elõre is köszi a segítséget!
Sziasztok!
Pár napja kérdeztem Tõletek, hogy mennyire rontje le a hûtést, ha õrûlt módon lefestem a hengert, ráadásul még el is csiszolok oldalanként maximum 3mm-t a hûtõbordákból? Én mindig 100 alatt használtam eddig a mocim, szerintem kibírja megragadás nélkül, de szeretném kikérni a véleményeteket! öngyilkosságot nem akrok elkövetni!
Elõre is köszi a segítséget!
Pár napja kérdeztem Tõletek, hogy mennyire rontje le a hûtést, ha õrûlt módon lefestem a hengert, ráadásul még el is csiszolok oldalanként maximum 3mm-t a hûtõbordákból? Én mindig 100 alatt használtam eddig a mocim, szerintem kibírja megragadás nélkül, de szeretném kikérni a véleményeteket! öngyilkosságot nem akrok elkövetni!
Elõre is köszi a segítséget!
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
áthúzod csapágyzsírral.
de elõtte tiszta benzines ronggyal zsírtalanítottam az egész tengelyt.
eddig egész jól bírja, 3 csepp olaj jött ki ott 200 km alatt, de nekem most bejáratós a motor, ezért iszonyúan forrósodott a kartell is.
de elõtte tiszta benzines ronggyal zsírtalanítottam az egész tengelyt.
eddig egész jól bírja, 3 csepp olaj jött ki ott 200 km alatt, de nekem most bejáratós a motor, ezért iszonyúan forrósodott a kartell is.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Berugokar
nekem is folyik ott, leszaromcoco írta:Sziasztok! Nem tudom hogy jo helyre irom-e ( remelem hogy igen ). Szoval van egy 150 -es ETZ -m de amiota megvan azota ezt csinalja folyik a valto olaj. Eleinte azt hittem hogy az illesztesnel es hogy a csavaroknal de nem ( mar 4x szetszedtem ). Az olaj gyurut is kicsereltem a deknibe de megis folyik. S akkor vvettem eszre hogy a berugo es a valto tengely kozott folyik ki. Mit lehet tenni ellene anelkul hogy ujat kene vegyek? Valaki segitsen legyszi Elore is koszi
tettem alá kartonpapírt
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hát nagyon semmit...
én annyit csináltam h kemény csapágyzsírral áthúztam a váltótengelyt aztán annyi
én annyit csináltam h kemény csapágyzsírral áthúztam a váltótengelyt aztán annyi
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- coco
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 303
- Csatlakozott: 2008.08.16. 00:59
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Szekelyudvarhely
- Kapcsolat:
Berugokar
Sziasztok! Nem tudom hogy jo helyre irom-e ( remelem hogy igen ). Szoval van egy 150 -es ETZ -m de amiota megvan azota ezt csinalja folyik a valto olaj. Eleinte azt hittem hogy az illesztesnel es hogy a csavaroknal de nem ( mar 4x szetszedtem ). Az olaj gyurut is kicsereltem a deknibe de megis folyik. S akkor vvettem eszre hogy a berugo es a valto tengely kozott folyik ki. Mit lehet tenni ellene anelkul hogy ujat kene vegyek? Valaki segitsen legyszi Elore is koszi
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Conus! A kis TS kuplungjában nincs ilyen dolog. Ott csak a hernyócsavarral tudsz állítani.conus írta:figyu! etz 125/150 kuplungnál úgy van h
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
figyu!Samu írta:Laci írta rossz helyre:
Üdv mindenkinek! Nekem egy 125 ös 4 sebességes MZ blokkom van, és nemtudom hogy hol lehet állítani még a kuplungon.Fennt az állítócsavar már teljessen kivan tekerve,de még így sem emel ki teljessen , így 1 esben elmegy a motor behúzott kuplungnál. Ha tud valaki valami trükköt, vagy megoldást az légyszi írjon.
Elölre is köszi mindent!
etz 125/150 kuplungnál úgy van h
van a 8-as számú háromszögalakú lemez. ez felel azért, h mennyire van leszorítva a lammellaköteg teljesen visszaengedett kuplungkarnál. azaz minél több van belõle egymásra téve(minél vastagabbak), annál jobban leszorítja a köteget. valami hasonlót keress a kisTS kuplungjánál...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Ugyanilyet raktam a /1-be én is(legalábbis a szine ugyanez).A boltos azt mondta ez a legjobb amit most adni tud.Mondjuk az ára is 3x annyi volt mint a Huberes zöld szinû.Most akkor kezdjek aggódni hogy mégsem olyan jó??bakimate írta:Én csak annyit mondok: Ennél nagyobb baja sohase legyen!bambi írta:látom,pedig a legjobbat tettük be ami most kapható,és mégis elõfordul.bezzeg azok a régi szép idõk,mikor még volt jó gyári
Laci írta rossz helyre:
Üdv mindenkinek! Nekem egy 125 ös 4 sebességes MZ blokkom van, és nemtudom hogy hol lehet állítani még a kuplungon.Fennt az állítócsavar már teljessen kivan tekerve,de még így sem emel ki teljessen , így 1 esben elmegy a motor behúzott kuplungnál. Ha tud valaki valami trükköt, vagy megoldást az légyszi írjon.
Elölre is köszi mindent!
Üdv mindenkinek! Nekem egy 125 ös 4 sebességes MZ blokkom van, és nemtudom hogy hol lehet állítani még a kuplungon.Fennt az állítócsavar már teljessen kivan tekerve,de még így sem emel ki teljessen , így 1 esben elmegy a motor behúzott kuplungnál. Ha tud valaki valami trükköt, vagy megoldást az légyszi írjon.
Elölre is köszi mindent!
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Én csak annyit mondok: Ennél nagyobb baja sohase legyen!bambi írta:látom,pedig a legjobbat tettük be ami most kapható,és mégis elõfordul.bezzeg azok a régi szép idõk,mikor még volt jó gyári
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
Ne aggódj! Motorozz! ...
kosian írta:De akkor ez természetes és nem kell aggódnom miatta? Bocsi, ha sokat idétlenkedek, de mindíg van valami ami miatt aggódhatok...bambi írta:mert az új blokktartó nincs ferdére kopva az alátétnél,és így jobban átadja rezgést.viszont most egyenesen áll a blokk a motorban
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
De akkor ez természetes és nem kell aggódnom miatta? Bocsi, ha sokat idétlenkedek, de mindíg van valami ami miatt aggódhatok...bambi írta:mert az új blokktartó nincs ferdére kopva az alátétnél,és így jobban átadja rezgést.viszont most egyenesen áll a blokk a motorbankosian írta:Továbbra is nagyon szeretnék választ kapni arra a kérdésre, hogy miért rázkódik sokkal jobban a motor a blokktartó vasak cseréje óta! Mi változhatott meg amitõl ez van?
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
azé annyira nem kell parázni........ azon a 15 másodpercen amíg normál helyzetben motorféket használsz, semmi baja nem lesz a motornak, alapjárati keveréket akkor is kapghostrider írta:Nincs kenés Hát akkor zárt gázkar-állásnál csak a levegõtõl zörög a vasGshp írta:Nem tudom mitõl van , de nem szabad motorféket használni 2T-nél vagyis nem tanácsos mert ilyenkor a hengerben tudomásom szerint nincs kenés! A rángatás nem tom mitõl van .... De sztem motorféket ne is használj !
Üdv : Ádám .
Én használom a motorféket és nem rángat közben. Nyári kánikulában stiftgázról gyakran lezárom a kazánt és nem lett még baja...
Üdv. Ghost
persze Tokaj hegyrõl ne gurulj le 2-es motorfékkel mert az csúnya lenne, de átlag használatban nem okoz semmit
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
mert az új blokktartó nincs ferdére kopva az alátétnél,és így jobban átadja rezgést.viszont most egyenesen áll a blokk a motorbankosian írta:Továbbra is nagyon szeretnék választ kapni arra a kérdésre, hogy miért rázkódik sokkal jobban a motor a blokktartó vasak cseréje óta! Mi változhatott meg amitõl ez van?
- kosian
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: 2008.04.11. 10:04
- MZ-d típusa: Mz Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Köszi, ezt holnap megnézem. Éppen elõfordulhat, hogy rossz helyre került az alátét...Peti ETZ250 írta:Szeva Kosian!kosian írta:Továbbra is nagyon szeretnék választ kapni arra a kérdésre, hogy miért rázkódik sokkal jobban a motor a blokktartó vasak cseréje óta! Mi változhatott meg amitõl ez van?
A blokk rázkódását még elõidézheti egy kicsi de nagyon bosszantó apróság.A blokk rezgéscsillapítójából (ide fogatod fel a hengerfejen lévõ két csavart) ha kihagyod ill. rossz helyre teszed az alátétet, szintén rázkódni fog a gép!!!!!!
Üdv:
Peti ETZ250
- Peti ETZ250
- Simsonos
- Hozzászólások: 56
- Csatlakozott: 2008.08.21. 09:23
- MZ-d típusa: MZ ETZ250
- Tartózkodási hely: Komárom
Szeva Kosian!kosian írta:Továbbra is nagyon szeretnék választ kapni arra a kérdésre, hogy miért rázkódik sokkal jobban a motor a blokktartó vasak cseréje óta! Mi változhatott meg amitõl ez van?
A blokk rázkódását még elõidézheti egy kicsi de nagyon bosszantó apróság.A blokk rezgéscsillapítójából (ide fogatod fel a hengerfejen lévõ két csavart) ha kihagyod ill. rossz helyre teszed az alátétet, szintén rázkódni fog a gép!!!!!!
Üdv:
Peti ETZ250
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég