Optikai tuning, fényezés, polírozás
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Köszi mindenkinek a tippet! A blokk topicból szépen kigyûjtöttem a blokkhoz valót, aztán ha lesz egy kis idõm, akkor a weboldalról is kigyûjtöm, amennyit csak tudok...
Vagdalással nem szívesen kínlódok (csak ha muszáj ), ezért majd mindig nézek egy szabvány mérettel kisebb csavarokat, meg tartalékba úgyis veszek majd még nagyobbakat (ha kell, azokból lehet vagdalnom... ).
Vagdalással nem szívesen kínlódok (csak ha muszáj ), ezért majd mindig nézek egy szabvány mérettel kisebb csavarokat, meg tartalékba úgyis veszek majd még nagyobbakat (ha kell, azokból lehet vagdalnom... ).
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Innen szemezgethetsz! Nem kis munka mindet kigyûjteni. http://www.mz-b.de/mz/dmzkat.htmgrafur írta:Nem tudom melyik topicba írhatnám, ezért ide írom:
Úgy tervezem, hogy a szezonig a motoron és a blokkban lévõ összes csavart kicserélem szép, új, erõsebb és egységesebb csavarokra. Jelenleg tele van szedett-vetett vackokkal, és már abból is elegem van, hogy sosincs otthon megfelelõméretû vagy fejû. Úgy terveztem, hogy fogok egy szerelési könyvet, és kijegyzetelem belõle az összes lehetséges szükséges csavart és darabszámot, megszorzom kettõvel, majd bemegyek egy csavarboltba vásárolni...
Mielõtt ebbe belekezdenék azért megkérdezném itt, hogy gyûjtötte már ki valaki az MZn használatos csavarok típusait méretekkel és darabszámmal????
GrafUr
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
grafur!
én annyit tennék hozzá, h én méretre vágtam némely csavarokat, ami abból állt, h lefûrészeltem aztán asztaliköszörûvel kúposra "húztam" a szélét neki.
én annyit tennék hozzá, h én méretre vágtam némely csavarokat, ami abból állt, h lefûrészeltem aztán asztaliköszörûvel kúposra "húztam" a szélét neki.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Nézz át a blokk topicba, ha 250-es ETZ hez keresed, én a múltkor tettem fel ezt a kérdést, ott van válasz is.grafur írta:Nem tudom melyik topicba írhatnám, ezért ide írom:
Úgy tervezem, hogy a szezonig a motoron és a blokkban lévõ összes csavart kicserélem szép, új, erõsebb és egységesebb csavarokra. Jelenleg tele van szedett-vetett vackokkal, és már abból is elegem van, hogy sosincs otthon megfelelõméretû vagy fejû. Úgy terveztem, hogy fogok egy szerelési könyvet, és kijegyzetelem belõle az összes lehetséges szükséges csavart és darabszámot, megszorzom kettõvel, majd bemegyek egy csavarboltba vásárolni...
Mielõtt ebbe belekezdenék azért megkérdezném itt, hogy gyûjtötte már ki valaki az MZn használatos csavarok típusait méretekkel és darabszámmal????
GrafUr
Üdv.
- grafur
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 164
- Csatlakozott: 2007.07.16. 21:00
- MZ-d típusa: ETZ 251 & BMW
- Tartózkodási hely: Győr
- Kapcsolat:
Nem tudom melyik topicba írhatnám, ezért ide írom:
Úgy tervezem, hogy a szezonig a motoron és a blokkban lévõ összes csavart kicserélem szép, új, erõsebb és egységesebb csavarokra. Jelenleg tele van szedett-vetett vackokkal, és már abból is elegem van, hogy sosincs otthon megfelelõméretû vagy fejû. Úgy terveztem, hogy fogok egy szerelési könyvet, és kijegyzetelem belõle az összes lehetséges szükséges csavart és darabszámot, megszorzom kettõvel, majd bemegyek egy csavarboltba vásárolni...
Mielõtt ebbe belekezdenék azért megkérdezném itt, hogy gyûjtötte már ki valaki az MZn használatos csavarok típusait méretekkel és darabszámmal????
GrafUr
Úgy tervezem, hogy a szezonig a motoron és a blokkban lévõ összes csavart kicserélem szép, új, erõsebb és egységesebb csavarokra. Jelenleg tele van szedett-vetett vackokkal, és már abból is elegem van, hogy sosincs otthon megfelelõméretû vagy fejû. Úgy terveztem, hogy fogok egy szerelési könyvet, és kijegyzetelem belõle az összes lehetséges szükséges csavart és darabszámot, megszorzom kettõvel, majd bemegyek egy csavarboltba vásárolni...
Mielõtt ebbe belekezdenék azért megkérdezném itt, hogy gyûjtötte már ki valaki az MZn használatos csavarok típusait méretekkel és darabszámmal????
GrafUr
GrafUr
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
"A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!"
>> Túrablog: http://blog.grafur.hu <<
>> Fotó: http://foto.grafur.hu <<
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Hívhatsz, suliban leszek, nem biztos, hogy fel tudom venni. Szombaton csak délelõtt, vagy csak este jó (ebédre megyek, vendégségbe).
"Egy reggel arra ébredtem, hogy inkább leszek a feltámasztás eszköze, így most felújítunk, javítgatunk ... Nézz csak körül, mostanában itt minden a második esélyrõl szól!"
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
érdekes, minden feleség egyforma... az enyém is hasonlót mondott. meg cifrábbat is. /azt nem idézném/horhaus írta:Fittboy!
Én a Székely B. sarkán lakom. 20/9734 039 rámcsörögsz és összefutunk. Az enyémet is kéne még simogatni.
bluerider!
Nagy kísértés nekem ez a túra, de alig használtam még a gépet. Nem tudom mennyire megbízható. Eleve 200 km mire odaérek. A feleségem elsõ reakciója: nem jön értem utánfutóval.
egyenessen azt javasolta hogy induljunk együtt, majd felszed útközben, azt a sz@rt meg belökjük az árokba...
a vicc jut eszembe.
a manchester unuted szurkóló férjet válaszút elé álítja az asszony.
vagy õ vagy a csapat.
...........nagyon fog hiányozni az a szegény asszony...
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Re: TS tank krómlemez
A gumilapot leszeded(pár fül fogja)és alatta van egy csavar.Andrá$ írta:Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy hogyan lehet 125 TS-nek a tank oldaláról a krómlemezt leszedni???, polírozás céljából:)
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
TS tank krómlemez
Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy hogyan lehet 125 TS-nek a tank oldaláról a krómlemezt leszedni???, polírozás céljából:)
Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok hogy hogyan lehet 125 TS-nek a tank oldaláról a krómlemezt leszedni???, polírozás céljából:)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
OFF
Csak képzeld el, hogy körülötted van 50 MZ-s a túrám, szted nem fog senki segíteni? Gyere el, semmi gond nem lesz!
ON
Csak képzeld el, hogy körülötted van 50 MZ-s a túrám, szted nem fog senki segíteni? Gyere el, semmi gond nem lesz!
ON
horhaus írta:bluerider!
Nagy kísértés nekem ez a túra, de alig használtam még a gépet. Nem tudom mennyire megbízható. Eleve 200 km mire odaérek. A feleségem elsõ reakciója: nem jön értem utánfutóval.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
üdv.kobra írta:OFF : ( bg, csak nem te is a GAMF-ra jársz, vagy jártál...???-Ez olyan Végváris volt.. )
nem jártam a Gamfra, max egy-két buliba, de a sok részeg miatt ez se volt sûrûn.
viszont éppen most fogok felülni a motorra, és kihasználva a 15 fok nyujtotta elõnyöket, pont a Gamf elõtt fogok elmenni.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Nem.matt1989 írta:üdv!
Ha veszek aluminium polírpasztát, de nem csiszolgatok, hanem rákenem majd elkezdem dörzsölgetni, attól szebb lesz a felület?
A csiszolás azért kell, hogy a felületi egyenetlenségeket kisimítsa. Az alumínium öntése során, az öntõforma felülete nem tükörsima. Ez különbözõ kis recék, vagy egyéb felületi hibák képében jelentkezik. Ha bedörzsölöd polír pasztával, akkor egy idõ után csillogni fog, és talán magadat is meglátod benne, de a végeredmény sosem lesz olyan, mint egy elõre becsiszolt, teljesen síkfelületû, karcnyomtól mentes alap felpolírozása után.
A másik, amiért érdemes polírozni.
Az alumínium minõsége nem egyforma. Vannak keményebbek, és vannak puhábbak.
A kemény alumíniumon, ami jól elõ van készítve, és úgy felpolírozva, nemigen látszik mosás utáni vízcsepp. Ritkábban kell, után polírozni.
A puha alumíniumon, ami esetleg kevéssé van elõkészítve, minden átkozott vízcsepp meglátszik, és szemmel láthatóan bemattul. Állandó harccá válik az élet, de szép, és jó sosem lesz.
A fentiekbõl kiderül, hogy akkor teszünk a legjobbat, ha bizony csiszolunk, és úgy polírozunk.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
a lényeg a polírpasztán van.kr írta:Szia BG!
kllrudi@hotmail.com
Ugyan miskolci vagyok, de ha minden kötél szakad...
Polírozni én is tervezek, igaz kihagynám a sósavat, meg én is elmennék legalább az 1000-es papírig, és azt is vizesen. Kíváncsi vagyok mennyire mattul vissza?
Ahoj!
amit én szoktam venni, az alumínimumhoz használható rózsaszin ipari polír paszta. közben a rézhez valóval is át szoktam a végén menni rajta, kicsit matt lesz tõle, de ha van valahol karcnyom azt kiviszi aztán alumínium paszta, az felerõsíti a csillogást. én szerszámboltban szoktam venni a pasztát, fontos hogy ipari legyen. a sidolnak is van pasztája, háztartási boltos, nem írom hosz sz@r, mert nem illik leírni ugye...
matt a felület tõle.
a sósavat, a zárványok miatt ajánlotta egy rézmûves, igazából fogalmam sincs hogy miért kell. állítólag keményedik az alumínimum tõle, és mélyeb lesz a fénye a végén.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- Papszi
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 439
- Csatlakozott: 2008.03.02. 12:12
- MZ-d típusa: Honda CBR600F
- Tartózkodási hely: Kecskemét, Tiszaföldvár
Amit Samu leírt, plusz még annyit, hogy ha polírozod a blokkot, akkor mosásnál töröld mindig szárazra, mert a fehér vízkõ szerintem nagyon csúnya rajta és nehezen is távolítható el! Ja és óvd a szennyezõdésektõl, mert tényleg nehéz takarítani, fõleg a ragacsos koszokat.Fittboy írta:Sziasztok.
Én még nem políroztam,de készülök rá. A blokk dekniket és az óratartót szeretném polírozni. Az óratarót milyen módon tudnám lepolírozni,mert ugye a papírral lecsiszolnám a mintákat is róla. Polír után nem kell lekezelni a felületet valamivel,nem fog visszaszürkülni az alumínium? Esetleg,ha leírnátok,h. a boltba mit kell kérjek, a mûvelet sikeres elvégzéséhez,azt is megköszönném. Köszönöm.
Bocs,ha hülyeséget kérdeztem,de tényleg nem értek hozzá
Üdv.: Papszi
Na az óratartó szép kis munka... A polírozás után természetesen mattul a felület, de ha átmész rajta néha polírpasztával akkor nem vészes a dolog.
Bemész egy festék vagy barkácsboltba, odamész a csiszolópapírokhoz, kiválasztod a vizes csiszolókat, veszel x db 500, 1000, 1500-as papírt és kész Ha jól emlékszem nem kerülnek sokba! Veszel még polírpasztát, motorosboltban tuti van.
Bemész egy festék vagy barkácsboltba, odamész a csiszolópapírokhoz, kiválasztod a vizes csiszolókat, veszel x db 500, 1000, 1500-as papírt és kész Ha jól emlékszem nem kerülnek sokba! Veszel még polírpasztát, motorosboltban tuti van.
Fittboy írta:Én még nem políroztam,de készülök rá. A blokk dekniket és az óratartót szeretném polírozni. Az óratarót milyen módon tudnám lepolírozni,mert ugye a papírral lecsiszolnám a mintákat is róla. Polír után nem kell lekezelni a felületet valamivel,nem fog visszaszürkülni az alumínium? Esetleg,ha leírnátok,h. a boltba mit kell kérjek, a mûvelet sikeres elvégzéséhez,azt is megköszönném. Köszönöm.
Bocs,ha hülyeséget kérdeztem,de tényleg nem értek hozzá
- Fittboy
- Simsonos
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2008.04.22. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250,250 ja és250
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
Sziasztok.
Én még nem políroztam,de készülök rá. A blokk dekniket és az óratartót szeretném polírozni. Az óratarót milyen módon tudnám lepolírozni,mert ugye a papírral lecsiszolnám a mintákat is róla. Polír után nem kell lekezelni a felületet valamivel,nem fog visszaszürkülni az alumínium? Esetleg,ha leírnátok,h. a boltba mit kell kérjek, a mûvelet sikeres elvégzéséhez,azt is megköszönném. Köszönöm.
Bocs,ha hülyeséget kérdeztem,de tényleg nem értek hozzá
Én még nem políroztam,de készülök rá. A blokk dekniket és az óratartót szeretném polírozni. Az óratarót milyen módon tudnám lepolírozni,mert ugye a papírral lecsiszolnám a mintákat is róla. Polír után nem kell lekezelni a felületet valamivel,nem fog visszaszürkülni az alumínium? Esetleg,ha leírnátok,h. a boltba mit kell kérjek, a mûvelet sikeres elvégzéséhez,azt is megköszönném. Köszönöm.
Bocs,ha hülyeséget kérdeztem,de tényleg nem értek hozzá
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Szia BG!
kllrudi@hotmail.com
Ugyan miskolci vagyok, de ha minden kötél szakad...
Polírozni én is tervezek, igaz kihagynám a sósavat, meg én is elmennék legalább az 1000-es papírig, és azt is vizesen. Kíváncsi vagyok mennyire mattul vissza?
Ahoj!
kllrudi@hotmail.com
Ugyan miskolci vagyok, de ha minden kötél szakad...
Polírozni én is tervezek, igaz kihagynám a sósavat, meg én is elmennék legalább az 1000-es papírig, és azt is vizesen. Kíváncsi vagyok mennyire mattul vissza?
Ahoj!
Én a Bluerider féle módszert követem szóval kosz-retek letakarítása, azután 500-as papír sokáig (elõtte esetleg a nagyobb karcok kiszedése), majd 1000-es és végül 1500-as. Mindezt kézzel, egy délutánon át, majd végül filckorong befog a fúróba és preventes polírpasztával felfényezem Kb ennyi röviden...
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Kiváncsi lennék rá, hogy az alumínium polírozást, házilag ki hogy oldja meg?
Én sósavval kezdek, gumukesztyûben 600.as papírral símára csiszolok, aztán üvegszálas dörzsike, autófényezõk álltal használt, aztán egy-két sor krómtisztító, van a régi perventesbõl vagy 20 tubus, aztán polírkorong, meg alu polírozásához használandó polírpaszta. Bekenem, lepolírozom. És így tovább. Amikor már csillog, akkor látom hogy kell –e csiszolni valahol a zárványokat, ha igenm, akkor ott a sósav kivételével, minden elõlrõl kezdõdik. Türelem játék, de megéri, mert szép a végerdemény.
Ma fogom az elsõ, meg a hátsó fék burkolatát leszedni, és felpolírozni. Ha, kész rakok fel képet, meg hogy mennyi idõ volt, azt is leírom. 5000, ft / h. –ért akarták megcsinálni, és tart emeddig tart, kicsit sokallottam…
Én sósavval kezdek, gumukesztyûben 600.as papírral símára csiszolok, aztán üvegszálas dörzsike, autófényezõk álltal használt, aztán egy-két sor krómtisztító, van a régi perventesbõl vagy 20 tubus, aztán polírkorong, meg alu polírozásához használandó polírpaszta. Bekenem, lepolírozom. És így tovább. Amikor már csillog, akkor látom hogy kell –e csiszolni valahol a zárványokat, ha igenm, akkor ott a sósav kivételével, minden elõlrõl kezdõdik. Türelem játék, de megéri, mert szép a végerdemény.
Ma fogom az elsõ, meg a hátsó fék burkolatát leszedni, és felpolírozni. Ha, kész rakok fel képet, meg hogy mennyi idõ volt, azt is leírom. 5000, ft / h. –ért akarták megcsinálni, és tart emeddig tart, kicsit sokallottam…
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
kecskeméten tudok 3 jó festõt, a trophymat 60, körül csinálták volna átlagban, anyaggal együtt.kr írta:Szia!
Na olyat én nem ismerek. Olyat aki az aládolgozást is vállalja , még rosszat se. Meg tudod oké hogy nem érdemes spórolni, mert gyakran az olcsóbb a drágább de 100-150k-t nem fogok érte kicsengetni. Kár a festés egy szép szakma lehetne, de úgy vettem észre hogy nagyon el van kurvulva. Szart drágán, csak azért mert szükség van rá. Ha mégis lenne egy jó referencia, megköszönném.
Halihó!
mondjuk én azt is sokallottam, de hát lehet hogy van akinek ér annyit.
ha írsz privit, akkor adok telefonszámot, meg elérhetõséget.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
meg egy jóféle festék sem árt, mi csak tudjuk, /standox/Dodi írta:Hi!
Ha szeretnéd,hogy sokáig szép maradjon bízd egy jó fényezõre.
Üdv:dodi
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Szia!
Na olyat én nem ismerek. Olyat aki az aládolgozást is vállalja , még rosszat se. Meg tudod oké hogy nem érdemes spórolni, mert gyakran az olcsóbb a drágább de 100-150k-t nem fogok érte kicsengetni. Kár a festés egy szép szakma lehetne, de úgy vettem észre hogy nagyon el van kurvulva. Szart drágán, csak azért mert szükség van rá. Ha mégis lenne egy jó referencia, megköszönném.
Halihó!
Na olyat én nem ismerek. Olyat aki az aládolgozást is vállalja , még rosszat se. Meg tudod oké hogy nem érdemes spórolni, mert gyakran az olcsóbb a drágább de 100-150k-t nem fogok érte kicsengetni. Kár a festés egy szép szakma lehetne, de úgy vettem észre hogy nagyon el van kurvulva. Szart drágán, csak azért mert szükség van rá. Ha mégis lenne egy jó referencia, megköszönném.
Halihó!
- kr
- Simsonos
- Hozzászólások: 142
- Csatlakozott: 2008.12.21. 22:54
- MZ-d típusa: ES250/2 Zephyr 750
- Tartózkodási hely: Miskolc
Sziasztok!
Lenne egy pár elég láma kérdésem, szívesen vennék 1-2 tippet.
250-es Trophym felújítás keretében teljes festést kap. Fémig le lesz tisztítva(kromofág).
A váz, lábtartók és a futómû alaktrészek feketék lesznek.
Ez így nézne ki:
-2k alapozó (ez kell-e rá alvázvédõ esetén?)
-rá pedig 2k festék, vagy alvázvédõ ??
Illetve maga a motor kapna meggypiros/fehér festést:
-a tiszta fémre 2k autógitt
-erre rá 2k alapozó, vagy szórógitt? Kell mindkettõ rá, esetleg nem ugyanaz-e?
-majd 2k festék (ezt már lehet hogy mûhelyre bízom) + lakk
Szeretném ha jó minõségben, sokáig megmaradna.
Ezekhez a mûveletekhez elég egy 25l-es kompresszor?
Köszi!
Lenne egy pár elég láma kérdésem, szívesen vennék 1-2 tippet.
250-es Trophym felújítás keretében teljes festést kap. Fémig le lesz tisztítva(kromofág).
A váz, lábtartók és a futómû alaktrészek feketék lesznek.
Ez így nézne ki:
-2k alapozó (ez kell-e rá alvázvédõ esetén?)
-rá pedig 2k festék, vagy alvázvédõ ??
Illetve maga a motor kapna meggypiros/fehér festést:
-a tiszta fémre 2k autógitt
-erre rá 2k alapozó, vagy szórógitt? Kell mindkettõ rá, esetleg nem ugyanaz-e?
-majd 2k festék (ezt már lehet hogy mûhelyre bízom) + lakk
Szeretném ha jó minõségben, sokáig megmaradna.
Ezekhez a mûveletekhez elég egy 25l-es kompresszor?
Köszi!
- yofo
- versenyző
- Hozzászólások: 680
- Csatlakozott: 2008.01.29. 20:54
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok.
Nemrég kaptam egy linket , ahonnan mindenféle polírozó segédanyagokat lehet rendelni , van feltöltve video is polírozásról .
Hátha valakinek hasznos lesz .
http://polirozas.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=433516
Nemrég kaptam egy linket , ahonnan mindenféle polírozó segédanyagokat lehet rendelni , van feltöltve video is polírozásról .
Hátha valakinek hasznos lesz .
http://polirozas.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=433516
Powered by Bambi MZ ts 250/1
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Érdekes, én a szomszéd festékboltban kapható legolcsóbb acryl sprével fújtam a mocit (tanulgattam a fújást, már úgyis idomos, nem látszik), és a tank rozsdátlanításakor jól ráfolyt rozsdás benzines vizes (utána radiátoron csontszárazra szárítottam, csak ki kellett már mosni) lé jól rászáradt. Amikor töltöttem vissza a naftát kiömlött (nem is kevés ) a tankra, letöröltem, és látom hogy a koszt nagyon szépen lehozza, a fényezés meg olyan lett mint amit kipolíroztamoTomotor írta:Aláírom, az acryl festékek és lakkok addig jók, amíg a száraz szobában polcra kirakott gyertyatartót fested velük
Tegnap két vödörnyi alkatrészt mostam, tisztítottam benzinnel, s volt köztük ezüstre ill. feketére fújt kisebb alkatrész is. Na ezekrõl csodaszépen oldotta le a festéket a benzin, minden erõlködés nélkül, pedig csak egy ecsettel dolgoztam...
Nem is kellett több, rongy a benzinbe, lemostam az egészet vele, szép lett és a festéket nem is bántotta. Fékolaj is ment rá, de attól sem lett semmi baja. érthetetlen a számomra, lehet találtam valami király márkát? (valami olasz, és annyiba kerül mint az OBI-s sprék). Hétfõn csinálok fényképet a dobozról.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Aláírom, az acryl festékek és lakkok addig jók, amíg a száraz szobában polcra kirakott gyertyatartót fested velük
Tegnap két vödörnyi alkatrészt mostam, tisztítottam benzinnel, s volt köztük ezüstre ill. feketére fújt kisebb alkatrész is. Na ezekrõl csodaszépen oldotta le a festéket a benzin, minden erõlködés nélkül, pedig csak egy ecsettel dolgoztam...
Tegnap két vödörnyi alkatrészt mostam, tisztítottam benzinnel, s volt köztük ezüstre ill. feketére fújt kisebb alkatrész is. Na ezekrõl csodaszépen oldotta le a festéket a benzin, minden erõlködés nélkül, pedig csak egy ecsettel dolgoztam...
oTo
- Gyurm@
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 469
- Csatlakozott: 2007.07.12. 23:32
- MZ-d típusa: ETZ 300
- Tartózkodási hely: Budakalász
Az autólakk és a porfestés tuti benzin és olajálló. Tankot mással nem szabad festeni! A sima acril festékspray-k talán nem bírják a benzint!
BigBigJoe írta:Van e mostanság használatos festék, festési eljárás, aminél a tankolásnál melléfolyt, mellécsöppent üzemanyag, vagy esetleg motorolaj kárt tehet a fényezésben? Melyik az, amelyik aránylag jól bírja ezen anyagokat?!Üdv.
Powered by Bambi -- ETZ 300
-
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2007.07.18. 21:24
- MZ-d típusa: Etz 150
- Tartózkodási hely: Kaposvár
- Kapcsolat:
Azon a véleményen vagyok én is,hogy amelyik festék átszáradt már és benzin folyikrá,megmarja azt had marja az nem festék!BigBigJoe írta:Mivel nem értek a festéshez (sem kivitelezés, sem alapanyag szinten), feltennék egy kérdést.
Van e mostanság használatos festék, festési eljárás, aminél a tankolásnál melléfolyt, mellécsöppent üzemanyag, vagy esetleg motorolaj kárt tehet a fényezésben? Melyik az, amelyik aránylag jól bírja ezen anyagokat?!
Üdv.
Én eddig vagy neoluxal vagy sima trináttal fujtam minden motoromat(igaz vártam vele minimum két hetet)de soha nem marta meg a benzin pedig aki ért hozzá tudja azok aztán gyenge festékek.A fékolaj viszont mindent,de fémig átmar arra nagyon vigyázzatok!
Ha védeni akarod az uj festéket vegyél védöviaszt vagy védöviasz tartalmu nagyon finom poliranyagot és azzal ápold rendszeresen.
Az öreg festésre már komolyabb polirozás kell Ha a blokot (dekniket)festitek ott viszont nagyon fontos az elökészités,zsirtalanitás.
https://picasaweb.google.com/pikimoto
üdv:piki24
üdv:piki24
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég