Blokk
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Most lett fúrva a hengerem 300ra, új dugó új hajtókar új fõtengelycsapágyak, nem lötyöghet semmi (nem is teszi) Bambi módra összerakva, ha kell hétfõre levideozom a hangra különös tekintettel, gondolom az elég jó (annak ellenére h 300as).
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Teljes hanyatlás. Tudtam én az évek alatt megtanultam nem egyszerû az MZ-vel az élet, de most ismét bebizonyult! Nagysokára ma végre elindítottam és majd megõrültem miközben halgattam a járását és ugyanúgy kotyog a blokkban valami mint szétszedés elõtt, minden jól tettünk össze ami rosz volt kicseréltük és semmi. Kicsit behúzom a kuplungot elhalgat egybõl. Roppant mód elkeserít a helyzet....
Esetleg valaki nem tud egy olyan oldalt ahol igazán jó minõségben lehet hallani egy tökéletesen járó etz 250 hangját? Legalább tudjam már mennyire nagy a baj!
Esetleg valaki nem tud egy olyan oldalt ahol igazán jó minõségben lehet hallani egy tökéletesen járó etz 250 hangját? Legalább tudjam már mennyire nagy a baj!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
nem is úgy gondoltam h beindítod aztán rock & roll, hanem jobb kézzel megforgatod a hátsó kereket bal-al meg kuplungolsz
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
ha elcsúszik a kuplung a kar 3mm-es holtjátékánál, akkor a hézagoló lemezek(kerekített háromszög alalakú, 3 lyuk van rajta) összvastagságát kell növelni. vagy ha igazán hardcore kuplungot akarsz, akkor beletehetsz 2 db leszorítórugót is, aminek a vastagsága 1,2mm viszont minden esetben próbáld ki leszerelt dekninél h mennyire fog/emel ki, úgy h elõtte bekented olajjal a lamellákat/betéteket.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Urak!
Olyan problémám lenne, hogy elcsúszik a kuplungom nagyobb gyorsításnál, ill 1-bõl 2-be váltásnál kicsit robogó fílingje van (Elszabadul mind a 13 ló )
Szóval a kérdésem: A hézagoló alátéteket kellene vastagabbra cserélni? (Új lamellák vannak benne meg menesztõ.) A holtjátékot már nem tudom növelni mert már így se tudom 1 bõl kivenni álló helyben.
A durva állítócsavarral lehet szabályozni, hogy mennyire ereszti össze a lamellákat elengedett kuplungnál? Vagy csak a kiemelés mértékét?
A válaszokat elõre is köszi!
Olyan problémám lenne, hogy elcsúszik a kuplungom nagyobb gyorsításnál, ill 1-bõl 2-be váltásnál kicsit robogó fílingje van (Elszabadul mind a 13 ló )
Szóval a kérdésem: A hézagoló alátéteket kellene vastagabbra cserélni? (Új lamellák vannak benne meg menesztõ.) A holtjátékot már nem tudom növelni mert már így se tudom 1 bõl kivenni álló helyben.
A durva állítócsavarral lehet szabályozni, hogy mennyire ereszti össze a lamellákat elengedett kuplungnál? Vagy csak a kiemelés mértékét?
A válaszokat elõre is köszi!
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Én ezt úgy szerelem, hogy esztergáltam egy vasrudat, ami épp a dugó útjának közepén támasztja ki azt, a vége meg egy menet amit a gyertyamenetbe csavarok. eddig még mindig bevált, a dugónak/fõtengelynek nem lesz baja (nekem nem lett). Azért csak érzéssel, ha végképp nem megy szerelõ a mûhelyben pikk pakk lekapja, nehogy túlerõltess valamit.
Amúgy nekem is megcsúszott a kuplung, ezért kellett kitalálni ezt.
Amúgy nekem is megcsúszott a kuplung, ezért kellett kitalálni ezt.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Bal dekli
Halihooo!!!
Kerek 13 éve nem szereltem TZ-t. Most hozzám került egy barátomé, ezzel kerültem bajba.
Probléma:
A berugókar nem mûködik, vszínüleg széthullott. A bal dekli leszedéséhez, le kellene szedni a fordulatszámmérõ kihajtását, igaz? Namármost, valaki nagyon "felpajszerolta" (a blokk 2 hete lehet összerakva).
Próbálkoztam:
5-be betesz, hatsó fék tapos, de a kompresszió + a kuplung elõbb ereszt, mint a csavar.
Van 5letetek, hogy mit lehet még csinálni, a henger leszedése (a kipuffogócsonk nagyon gázos, nem nyúlnék hozzá, ha lehet) nélkül?
SOS!
Köszi:
ZSa
Kerek 13 éve nem szereltem TZ-t. Most hozzám került egy barátomé, ezzel kerültem bajba.
Probléma:
A berugókar nem mûködik, vszínüleg széthullott. A bal dekli leszedéséhez, le kellene szedni a fordulatszámmérõ kihajtását, igaz? Namármost, valaki nagyon "felpajszerolta" (a blokk 2 hete lehet összerakva).
Próbálkoztam:
5-be betesz, hatsó fék tapos, de a kompresszió + a kuplung elõbb ereszt, mint a csavar.
Van 5letetek, hogy mit lehet még csinálni, a henger leszedése (a kipuffogócsonk nagyon gázos, nem nyúlnék hozzá, ha lehet) nélkül?
SOS!
Köszi:
ZSa
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Köszönöm Alfa. Legalább van valami támpontom végre. Lényegében ugyan az, csak a váz rövidebb. Ezért gondolom a kuplung bovden hossza sem egyezik. Ami nekem van nagyon hosszú és lelóg majdnem az elsõkerék tengelyéig. A burkolata pedig csúszkál fel le és azzal a csõvel tudom csak megfeszíteni.
MZ ETZ 251 De Lux!
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Köszi amugy minden ok a gépen megy mind a távirat csak a szél ne fujon szembe"de nekem már új kora óta ilyen és a barátaim 125 ös e i még gyengébbek is talán.A gyujtáson már gondolkodtam csak a 6 volt tol félek és szerintem a gyári generátor 60W ja is kevés lenne neki.Tavaj cseréltem kipufot kicsit jobb lett kb 11000km van benne miota furva lett nem is csörög(kész csoda).Egyszerüen meguntam a lendkerekeségét"és szerintem 1-2 loerõ jót tenne a lelkemnek.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Sziasztok lenne egy komolytalan kérdésem Ts 125- el kapcsolatba,szeretnék néhány plusz lóerõt bele mivel a 100kg sújomat már megérzi.A tervem a következõ :szereztem egy használt 125 ös hengert megfuratnám 150 re ha lehet és a kérdés az lehet e és érdemes e foglalkozni vele persze van 24 es karbim azt raknám fel hozzá.Egyébként a mostani állapota sem rossz de a 10 paci azért kevéske.Más tuning még véletlenül se, nem vagyok a hive maradjon a gyári álapot.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
A durva beállító mindigis el kell forogjon, amíg rá nem húzod a fordulatszámmérõ 3 csavarját, az fixálja ugyanis. A beállítása pedig annyi, felrakod a deknit (a kuplung álljon vízszintesen felfele, tehát érdemes leszedni a blokkot és felrakni az asztalra), majd addig csavarod a kiemelõszerkezetet (és ezzel azt a "csõrös" alkatrészt is amibe a bowdent tartó rúd megy) teljesen összetekert állapotban, amíg fel nem ütközik a dekni egyik belsõ bordáján (1 ilyen van, a "leghátsó" helyzetben), majd vissza 2-3 mm-t. Ez egyenértékû kb azzal, mintha az a méret amit mutatnak 11 mm vagy mennyi lenne. Ezután ráteszed a kihajtást, és óvatosan rácsavarozod, mert addig semmi sem gátolja az elmozdulásban. A blokk elején le kell csavarni a bowdent takaró vascsövet, úgy hozzáférsz a "rúdhoz", egyik kezeddel azt mozgatod, másikkal a kinyomócsapágyat. Így elég precízen be lehet állítani.Meiki írta:Helló. Valaki segítsen pls mert már 3 napja szenvedek ezzel a vacakkal. Nem tudom hogy kell beállítani a kuplungot 251-es ETZ-n. Néztem videót néztem képeket de egyszerûen nem megy. Állandóan elforog a durva beállító ráadásul a berúgóm sem egyenesen felfelé áll hanem lóg a dekni felénél kb. Legszívesebben kivágnám mindenestõl olyan ideges vagyok
Csinálni könynebb mint mondani
A berúgó lógása pedig vagy rugótörés (de mivel leszedted a deknit és nem említetted nem az), vagy a berúgókart is leszedted elõtte és nem feszítetted meg a rugót utána kellõképp. fel kell húzni mint egy órát (én a fogaskereket fogtam satuba alu pofák közé, majd a deknit forgattam), leszedett kar mellett, majd felhúzott állapotban teszed rá a kart. a videon megvan hány fordulatot forgass. Ha mindig "ledobja" a rugót, akkor rossz irányba forgattad, rá kell tekerednie a berúgótengelyre, tehát a tekercs átmérõje egyre csökken forgatás közben. Én ezen szaroztam 2 napot
Ez ugyan mind 250esre vonatkozik, de a 251 es tudomásom szerint nem sokban különbözik ilyen téren, ha mégis akkor szorri
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Meiki
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007.07.21. 22:44
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251 De Luxe
- Tartózkodási hely: Sióagárd
- Kapcsolat:
Helló. Valaki segítsen pls mert már 3 napja szenvedek ezzel a vacakkal. Nem tudom hogy kell beállítani a kuplungot 251-es ETZ-n. Néztem videót néztem képeket de egyszerûen nem megy. Állandóan elforog a durva beállító ráadásul a berúgóm sem egyenesen felfelé áll hanem lóg a dekni felénél kb. Legszívesebben kivágnám mindenestõl olyan ideges vagyok
MZ ETZ 251 De Lux!
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
Aha. Akkor pontosítok.Andrá$ írta:a tank alatt megy el ahol eredetileg de azért annyira nem vészes meg lehet szokni:) de köszi
A tank és a váz közötti "alagútban" kell lennie a bowdennek. Ott a helye. Mint a Babettánál, v. Simsonnál, és a társainál...stb. Mert Attól függetlenül hogy a tank vagy a váz alatt/mellett fut a bodden, még lóghat a levegõben (ezt csak azért hogy egyre gondoljunk) szóval az még nem jó.
Lényeg hogy a tank elülsõ részénél, a jobb oldali tankgumi felfüggesztés tetején üljön, a vázhegesztésnél jöjjön ki a madzag
Ott van neked?
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
Mert feszül.Andrá$ írta:Üdv
Remélem jó helyre írom a gondomat.Mitõl lehet az hogy TS 125-n alapjárat ha jobbra fordítom a kormányt akor fölmegy az alapjárat majdnem 3ezzere ha meg balra akkor meg ezer körül középen az ideális
A tank alatt vezesd el a bowdent! Ezt követõen ez a zavaró jelenség megjavul.
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
Elvileg igenconus írta:milyen persely?
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
milyen persely?
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást?
nem értem h ugorhatott 1 stiftel feljebb.
amúgy nekem is szét kell venni újra a blokkot mert a forgattyúsház alján szivárog a benzines 2T olaj
olajfolyást a váltókarnál orvosoltátok valahogy?
bambi-val beszéltem ma, legjobb oda egy beszúrás esztergával és egy 3mm széles O-gyûrû.
bambi, ha 0,5mm-el lesz szélesebb az O gyûrû az applikálás után mint a berúgókarcsõnek a belsõ átmérõje, az elég ahhoz h megfogja az olajfolyást?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Nem,azokat nem variáltuk.
Arra gondolok,hogy a váltódobot (vagy nem tudom,hogy hívják,amin a léptetõvillákat mozgató járatok vannak) forgató két kis nyelv közül az egyik hátrébb ugrott összeszereléskor egy stifttel.
Mester,hívtalak az elõbb,foglalt voltál,de még Rádcsörgök ma!
Arra gondolok,hogy a váltódobot (vagy nem tudom,hogy hívják,amin a léptetõvillákat mozgató járatok vannak) forgató két kis nyelv közül az egyik hátrébb ugrott összeszereléskor egy stifttel.
Mester,hívtalak az elõbb,foglalt voltál,de még Rádcsörgök ma!
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
tigris!
a szerelési kézikönyvet dísznek szkenneltettem be pdf-be?
eleve úgy kell összerakni a váltót, h üresben van a kapcsolóhenger
szerintem rosszul lett betéve a kapcsolóhenger.
üresjárás rögzítõ csavar+rugó+10mm átmérõjû csapágygolyó a helyén van?
mert amíg ez nincs a helyén, üresbe nem fogod tudni betenni!
a szerelési kézikönyvet dísznek szkenneltettem be pdf-be?
eleve úgy kell összerakni a váltót, h üresben van a kapcsolóhenger
szerintem rosszul lett betéve a kapcsolóhenger.
üresjárás rögzítõ csavar+rugó+10mm átmérõjû csapágygolyó a helyén van?
mert amíg ez nincs a helyén, üresbe nem fogod tudni betenni!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
ha eddig volt,és most nincs akkor szerelési hiba,a fogaskerekeket nem vetted le a tengelyekrõl?tigris írta:Sziasztok!
Összeraktuk 7végén a kisTZ blokkot,asztalon,be is állítottam a gyújtást,berakjuk a helyére,erre nincs üres,és csak 2-3 fokozatot lehet nehézkesen betenni.Azt hittem elsírom magam
Szerintetek mi okozhatja?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Matthej01!
hogy a továbbiakban ne legyenek csapágyjelölésekkel dilemmáid:
http://www.confidenza.hu/muszaki.html
hogy a továbbiakban ne legyenek csapágyjelölésekkel dilemmáid:
http://www.confidenza.hu/muszaki.html
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- horhaus
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 390
- Csatlakozott: 2008.09.26. 21:19
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Kozármisleny
sziasztok
Érdekelne, hogy jártatok-e már ti is úgy mint én. Akarom berugni a /1 et, és a lábam mintha lekvárba nyomnám. A dugó nem mozdult, csak a berugókar ment lefele olyan nyúlósan. Mintha behúzott kuplungal próbálnám. Nagy volt a hideg, és kb egy hónapja nem ment. Sokadik próbálkozásra az utolsó pár centin elkapta és beindult. Aztán délután újra eljátszotta egyszer, de utána ment rendesen. Elõször azt hittem a kuplung forgott meg a tengelyen. Talán szar az olaj? (OMV 85w-90)
Érdekelne, hogy jártatok-e már ti is úgy mint én. Akarom berugni a /1 et, és a lábam mintha lekvárba nyomnám. A dugó nem mozdult, csak a berugókar ment lefele olyan nyúlósan. Mintha behúzott kuplungal próbálnám. Nagy volt a hideg, és kb egy hónapja nem ment. Sokadik próbálkozásra az utolsó pár centin elkapta és beindult. Aztán délután újra eljátszotta egyszer, de utána ment rendesen. Elõször azt hittem a kuplung forgott meg a tengelyen. Talán szar az olaj? (OMV 85w-90)
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.02.26. 20:51
- MZ-d típusa: ETZ 250,150
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár-Börgöndpuszta
ÓÓÓ nagytudású sza(g)k emberek tanácsért fordul hozzátok alázatos szolgátok. Tiszteljetek meg tanácsotokkal és ígérem a gyurm@ túrán bõkezû leszek az !!!!ABSZINTTAL!!!! Mit jelent 250 es etz csapágy jelöléseknél a sorozat szám után a "J" betû mert csapágyat olyat nem találtam. Továbbra is hû szolgátok és ige hintõtök Matthej atya.
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
- yamahadtlc2
- rolleres
- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2009.02.03. 21:03
- Tartózkodási hely: Orgovány
Hali. Azt megnézted, hogy akkor adja e a szikrát mikor a dugattyú holtpont után van egy hangyafasznyival, meg megpróbáltad e másik gyertyával?operable írta:Hello!
Tudnátok segíteni?
Miért van az, hogy van szikra rendesen, uj gyürük vannak, és csak beöntéssel röffen néha, de akkor sem regál semire?!
imádom az etz m
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Ilyenkor amúgy írd be pls hogy végülis mi oldotta meg, mert abból tanulunkoperable írta:Már megoldódott a probléma.
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég