Blokk
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
-
- rolleres
- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
- Tartózkodási hely: Tb.
Kód: Egész kijelölése
Hellótok!
A múltkori problémámra annyi volt az orvosság, hogy egy kalapáccsal rá kellett ütni a berugókarra, mivel a fogaskerék a bordástengely végén elakadt! Ez állítólag egy Etz betegség. Nem a kuplung volt a hunyó. Csak azért írok, mert hátha valakinek ugyan ez a probléma fog fellépni!
Jó motorozást mindenkinek!
By. Mészy
- bakimate
- A kábelkirály
- Hozzászólások: 749
- Csatlakozott: 2007.07.17. 18:32
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Ráckeresztúr
Plusz még a TS dinamó és az ETZ generátor állórésze sem egyforma, de ezt már a szocin is elmondtam.bambi írta:meg a generátor,és a dinamó forgórész kúp nem egyformaBalázs írta:Urak!
Ugye jól tudom hogy a 250/1 és az ETZ fõtengely között annyi a különbség hogy utóbbinak az alsó csapszege 32esre növelt? amugy minden méret stimmel és bele tudom rakni a /1-es blokkba? Még idõben szóljatok nekem ha nem jó, mert az tudom hogy a /1-esé elmegy az ETZbe de vajon fordítva is?!
meg a generátor,és a dinamó forgórész kúp nem egyformaBalázs írta:Urak!
Ugye jól tudom hogy a 250/1 és az ETZ fõtengely között annyi a különbség hogy utóbbinak az alsó csapszege 32esre növelt? amugy minden méret stimmel és bele tudom rakni a /1-es blokkba? Még idõben szóljatok nekem ha nem jó, mert az tudom hogy a /1-esé elmegy az ETZbe de vajon fordítva is?!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Én a versenyzõktõl loptam el a technikát.
Levettem a bowdent, leszedtem a külsõ házat, vettem egy bowdenszemet (csavarral rögzíthetõ pöcök), rövidre vágtam, hurkokba hajlítottam (akkorára, hogy az ujjam beleférjen kényelmesen), a szemmel rögzítette. Annyi az átka, hogy a karbinál kell a szívatót meghúzni, de egy lógó "vezetékkel" és hibalehetõséggel kevesebb.
Levettem a bowdent, leszedtem a külsõ házat, vettem egy bowdenszemet (csavarral rögzíthetõ pöcök), rövidre vágtam, hurkokba hajlítottam (akkorára, hogy az ujjam beleférjen kényelmesen), a szemmel rögzítette. Annyi az átka, hogy a karbinál kell a szívatót meghúzni, de egy lógó "vezetékkel" és hibalehetõséggel kevesebb.
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Na még vmi...
A mulkotr szétbányásztam a 250/1 blokkját, mivel (aki nem ismeri a sztorit) a 3. seb. alacsony fordulaton rángat (ez olyan 2000-3500ig kb) de vmi veszett módon, ha odahúzom neki akkor teljesen megszûnik a rángatás, és szépen húz. A többi fokozatba nem csinál ilyet. Megnéztem a fogaskerekeket, a váltófogak épek anyaghiba sincs bennük, nincsenek megdarálva semmi, a villák teljesen jó állapotúak nincsenek lekopva. Kérdés akkor mi az ördögfüleért csinálja ezt nekem? (vagy lehet hogy nézzem meg mégegyszer a váltót, a körmök kapcsolódásánál?) Elõre is kösz4
Balázs
A mulkotr szétbányásztam a 250/1 blokkját, mivel (aki nem ismeri a sztorit) a 3. seb. alacsony fordulaton rángat (ez olyan 2000-3500ig kb) de vmi veszett módon, ha odahúzom neki akkor teljesen megszûnik a rángatás, és szépen húz. A többi fokozatba nem csinál ilyet. Megnéztem a fogaskerekeket, a váltófogak épek anyaghiba sincs bennük, nincsenek megdarálva semmi, a villák teljesen jó állapotúak nincsenek lekopva. Kérdés akkor mi az ördögfüleért csinálja ezt nekem? (vagy lehet hogy nézzem meg mégegyszer a váltót, a körmök kapcsolódásánál?) Elõre is kösz4
Balázs
Nos én sem vagyok profi meg semmi, viszont a kezelési utasítás (1977) ugyanúgy 1:50-et ír bejáratásnál, ellenben bejáratás esetén az 5. ne nagyon használjuk valamint és ne járassuk alacsony fordulaton a motor, egyhelyben se pöfögjön.
Valami ilyesmit ír a kezelési. A lent említett keveréket kicsit sokallom nekem a Pannónia megy 1:25 körül, meg használtam 250/1-be 1:38-40 körülit és teleköpte a gyertyát ha kicsit jobban odahúztam neki (4500-5000-es fordulat). Én ezt olvastam erre tudok hagyatkozni. Sztem 1:45!
Valami ilyesmit ír a kezelési. A lent említett keveréket kicsit sokallom nekem a Pannónia megy 1:25 körül, meg használtam 250/1-be 1:38-40 körülit és teleköpte a gyertyát ha kicsit jobban odahúztam neki (4500-5000-es fordulat). Én ezt olvastam erre tudok hagyatkozni. Sztem 1:45!
Egyet szögezzünk le elõre:nem vagyok profi!!!
Csak azt tudom mondani,h amikor én járattam be az ETZ-met,akkor eleinte (kb 6-700 km) 1:30as keveréket használtam,utána 1:40-t,olyan 1200-1500 után már 1:50-et.Neked a TS-hez szerintem 1:25-1:30 körül lehet optimális.
Ja igen,szerintem (remélem az okosabbak is +erõsítenek) a félszintetikus olaj tökéletesen elegendõ.
üdv
Csak azt tudom mondani,h amikor én járattam be az ETZ-met,akkor eleinte (kb 6-700 km) 1:30as keveréket használtam,utána 1:40-t,olyan 1200-1500 után már 1:50-et.Neked a TS-hez szerintem 1:25-1:30 körül lehet optimális.
Ja igen,szerintem (remélem az okosabbak is +erõsítenek) a félszintetikus olaj tökéletesen elegendõ.
üdv
A kisTZ-s
"Adjátok vissza a hegyeimet"
"Adjátok vissza a hegyeimet"
- Diti
- Sprinter
- Hozzászólások: 256
- Csatlakozott: 2007.07.17. 23:48
- MZ-d típusa: Ts 250/1, Ts 125
- Tartózkodási hely: Gyöngyös
- Kapcsolat:
Most a profikhoz szólok!
Hanyas keverékkel érdemes bejáratnom a blokk-felújitott /1-esemet???
hozzáteszem - ha én félszintetikus (jó minõségû) olajat használok!
Vagy jó ha elõször elhasználok 1-2 liter Szintetikus olajat, és aztán visszatérek (fõleg olcsósága miatt) a félszintetikushoz?
Válaszokat köszöntem!
Hanyas keverékkel érdemes bejáratnom a blokk-felújitott /1-esemet???
hozzáteszem - ha én félszintetikus (jó minõségû) olajat használok!
Vagy jó ha elõször elhasználok 1-2 liter Szintetikus olajat, és aztán visszatérek (fõleg olcsósága miatt) a félszintetikushoz?
Válaszokat köszöntem!
"A mesterség és a szakértelem rangot jelent, amit becsületességgel, a szakma szeretetével lehet fenntartani"
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Re: Nincs ötletem segítsetek
Szia!Etusdriver írta:Helló!
Lenne egy kérdésem.
Két hónap téli pihi után ma be szerettem volna indítani 250-es Etz-m. Három finom szivatós rugás után gyujtás ráadás után berugatam. Kicsit ment. Miután leállt megint rárugtam egyet és ez után a berugó kar nem reagált semmit Most az az állás, hogy a berugó karnak nincsen semmi ellenállása, meg se hajtja a dugót A visszahúzó rugó mûködik csak..... Mit kell csinálnom? És mi mehetett tönkre?
Létszi segítsetek!
Köszi: Mészi
Nekem is volt hasonló, ott is húzott a rugó csak nem úgya hogyan kéne, én megnézném a rugót is......nameg a kuplung
motormanner írta:Szia !
Nekem is megvolt ez a történet!
A spéci kuplung lehúzóból 3 fogyott el mire levarázsoltuk a kuplungot. De adigra már mindent összeheggesztettünk hogy elég erõs legyen. És igen nekem is szétpukkant a fõtengely vége... Viszont elég anyag maradt hogy a csavar megkapaszkodjon rajta. Tudom barbár dolog hogy nem cseréltem ki, de attó még teszi a dolgát rendesen.
Sok szerencsét hozzá!
Hali!
Na "örülök", hogy nem csak én ugrottam ebbe a cipõbe. Én még nem használtam el 3-at, de nem is fogok. Annyi maradt még nekem is, hogy a kihajtás megmarad. Ha lesz plusz zsém, úgyis veszek egy döglött fõtengelyt amit felújíttatok, aztán max télen megest nekiugrok és lemûtöm róla azt a rühes kuplungagyat. Addig meg mûködjön aztán slussz, legfeljebb a dinó felõl oldalon cserélem ki a szimmeringet átmenetileg egy bénábbra.
Na minden jót!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Nincs ötletem segítsetek
Én elsõ körben a kuplungra gyanakodnék...Etusdriver írta:Helló!
Lenne egy kérdésem.
Két hónap téli pihi után ma be szerettem volna indítani 250-es Etz-m. Három finom szivatós rugás után gyujtás ráadás után berugatam. Kicsit ment. Miután leállt megint rárugtam egyet és ez után a berugó kar nem reagált semmit Most az az állás, hogy a berugó karnak nincsen semmi ellenállása, meg se hajtja a dugót A visszahúzó rugó mûködik csak..... Mit kell csinálnom? És mi mehetett tönkre?
Létszi segítsetek!
Köszi: Mészi
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
-
- rolleres
- Hozzászólások: 14
- Csatlakozott: 2007.12.17. 20:13
- Tartózkodási hely: Tb.
Nincs ötletem segítsetek
Helló!
Lenne egy kérdésem.
Két hónap téli pihi után ma be szerettem volna indítani 250-es Etz-m. Három finom szivatós rugás után gyujtás ráadás után berugatam. Kicsit ment. Miután leállt megint rárugtam egyet és ez után a berugó kar nem reagált semmit Most az az állás, hogy a berugó karnak nincsen semmi ellenállása, meg se hajtja a dugót A visszahúzó rugó mûködik csak..... Mit kell csinálnom? És mi mehetett tönkre?
Létszi segítsetek!
Köszi: Mészi
Lenne egy kérdésem.
Két hónap téli pihi után ma be szerettem volna indítani 250-es Etz-m. Három finom szivatós rugás után gyujtás ráadás után berugatam. Kicsit ment. Miután leállt megint rárugtam egyet és ez után a berugó kar nem reagált semmit Most az az állás, hogy a berugó karnak nincsen semmi ellenállása, meg se hajtja a dugót A visszahúzó rugó mûködik csak..... Mit kell csinálnom? És mi mehetett tönkre?
Létszi segítsetek!
Köszi: Mészi
By. Mészy
Helló kedves Gexxx én is nagyon imádlak már látom tényleg határtalanul kedves vagy amíóta csak ideírogatsz nekem bocs hogy enyire balfasznak tartasz de nem megy egyik napról a másikra a javítás a jó szerelõ megkeresése itt a környékbe. Vettem tudomásul Bambi mestert de mivel tõlünk legalább 250km van ezért csak ha itt nem találok senkit veszem fel vele a kapcsolatot feleslegesn nem fogom zaklatni. És a tanácsokat amiket sokan adtak igen is megfogadtam megnéztem és nem azokban találtam a nagy bajt de te ezt úgy érzem nem hiszed el de nem is érdekel te mit mondasz mert látom balfasznak tartasz de az a lényeg te egy igazi fasza gyerek vagy (gondolom ezekbõl a szívhezszoló irományokból)! És igazad van az a bizonyos leelõzés dologot szarul fogalmaztam meg nem most volt tavaly nyáron (durván szarul fogalmazt bocs érte már akkor is jöttek bajok hogy elment a kedvem az egésztõl)! Bocs ha fikázódásnak vetted más igaz nem de nem is ez a lényeg. Bocs azért is hogy nem vagyok egy villám és nem tudtam azonnal egyik napról a másikra megcsinálni hogy csak gyönyörüeket tudjak róla írni! Ja és bocs azért hogy megsértettelek valamivel nem akartam! Bár nem tom mivel hogy ilyen hihetetlenül kedves vagy de nem veszem zokon mert nem csak itt és most voltál ilyen kedves!
Mindenkitõl elnézést kérek ha belegázoltam a lelki világába vagy vérig sértettem komolyan nem akartam. Köszönöm mindenkinek a tanácsát voltak akik sokat segítettek olyan tippekkel amikre sose gondoltam voltna hogy lehet baj. Nekik köszönöm nagyon mégegyszer!
A kedves úriembernek is csak köszönni tudom hogy felnyitotta a szemem, hogy mi is a helyzet valójában!
Akinek nem inge ne vegye magára a kis irományom! Most kicsit besokaltam. Holnapra tuti jobb lesz (vagyis remélem). Ide többet nem irkálok az bisztos mert elég volt nem akarom még jobban magamra haragítani az embereket! Nem fárasztok senkit se a baromságaimmal pláne Gexxx kolegát ne, nyugottan törölhetitek a regisztrációmat innen (elszurtam barom voltam bocs)!
Mindenkitõl elnézést kérek ha belegázoltam a lelki világába vagy vérig sértettem komolyan nem akartam. Köszönöm mindenkinek a tanácsát voltak akik sokat segítettek olyan tippekkel amikre sose gondoltam voltna hogy lehet baj. Nekik köszönöm nagyon mégegyszer!
A kedves úriembernek is csak köszönni tudom hogy felnyitotta a szemem, hogy mi is a helyzet valójában!
Akinek nem inge ne vegye magára a kis irományom! Most kicsit besokaltam. Holnapra tuti jobb lesz (vagyis remélem). Ide többet nem irkálok az bisztos mert elég volt nem akarom még jobban magamra haragítani az embereket! Nem fárasztok senkit se a baromságaimmal pláne Gexxx kolegát ne, nyugottan törölhetitek a regisztrációmat innen (elszurtam barom voltam bocs)!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Szia !
Nekem is megvolt ez a történet!
A spéci kuplung lehúzóból 3 fogyott el mire levarázsoltuk a kuplungot. De adigra már mindent összeheggesztettünk hogy elég erõs legyen. És igen nekem is szétpukkant a fõtengely vége... Viszont elég anyag maradt hogy a csavar megkapaszkodjon rajta. Tudom barbár dolog hogy nem cseréltem ki, de attó még teszi a dolgát rendesen.
Sok szerencsét hozzá!
Nekem is megvolt ez a történet!
A spéci kuplung lehúzóból 3 fogyott el mire levarázsoltuk a kuplungot. De adigra már mindent összeheggesztettünk hogy elég erõs legyen. És igen nekem is szétpukkant a fõtengely vége... Viszont elég anyag maradt hogy a csavar megkapaszkodjon rajta. Tudom barbár dolog hogy nem cseréltem ki, de attó még teszi a dolgát rendesen.
Sok szerencsét hozzá!
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
Jááááj Urak nagy bajom van, elõször is kedvem szottyant megnézni hogy mi a gyíkja a /1-esemnek, aztán a kuplung nem jöt le az istennek se (melegítés, kocogtatás minden volt) a végén meg elhalt a fõtengely vége, lepattant a 3-a. A szerencsétlennek semmi baja csak ez, kérdés: fel lehet szerintetek tenni a fordulatkihajtást? mert megfogni megfogja.
A másik, amihez nem sok fogam fûlik, kuplungagy valamint egy fõtengely. Kinek van és mennyi?
Lehet hogy a fent említettek barbárságnak tûntek, de nem volt az, istenuccse melegítettem meg minden.
Elõre is kösz!
Ja a másik lesz 2 vitonos szimmeringem ETZ-hez, akinek kell az jelezze, mivel a /1esbe kisebb kell és már a vitonos jövetben van.
A másik, amihez nem sok fogam fûlik, kuplungagy valamint egy fõtengely. Kinek van és mennyi?
Lehet hogy a fent említettek barbárságnak tûntek, de nem volt az, istenuccse melegítettem meg minden.
Elõre is kösz!
Ja a másik lesz 2 vitonos szimmeringem ETZ-hez, akinek kell az jelezze, mivel a /1esbe kisebb kell és már a vitonos jövetben van.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Nem tudom, hogy gondoltad... Majd megjavul magától, vagy attól, hogy nyúzod tovább??? Javasoltunk pár dolgot, amit meg kellene nézned, javasoltuk Bambit is, akinek ha megmutatod, biztos tud mit mondani, clubtagoknak akciósan szerel, de te csak fikázod, hogy a szemétje nem akar menni! Le merem fogadni, hogy meg sem fordult a fejedben, hogy megcsináltasd! Ezek után jobban is teszed, ha eladod...dik írta:Hát ez az ezeknek lelkük van! Ami nagyon gyenge, ami az ényémet illeti! Betelt a pohár haver elment úgy mellettem egy 125 cm3 mintha áltam volna pedig maxon (hengerdarabok potyoktak a kipufogón) nyomtan neki ezzel betelt a pohár! Ilyen szégyent és gyalázatot. Márcsak a régi szép idõire tudok gondolni mikor megvettem elhoztam símán ment 140-t és viszonylag keveset is evet. Teljesen meg voltam vele elégedve akkor símán lehetett elõzni vele 95km/h tempónál! Hát igen a lelke elszált + az én kedvem is az mz-tõl elmondhatom volt pár szép évem vele amiért már megérte! Én is elmondhatom vért verilytékeztem neki mikor eldobot és egy szaltó után hirtelen nem tudtam ki kivel van, de aztán rájöttem a gép romokba én meg nem tudok menni! A régi szép idõk ! Na mindegy ez van!
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Hát ez az ezeknek lelkük van! Ami nagyon gyenge, ami az ényémet illeti! Betelt a pohár haver elment úgy mellettem egy 125 cm3 mintha áltam volna pedig maxon (hengerdarabok potyoktak a kipufogón) nyomtan neki ezzel betelt a pohár! Ilyen szégyent és gyalázatot. Márcsak a régi szép idõire tudok gondolni mikor megvettem elhoztam símán ment 140-t és viszonylag keveset is evet. Teljesen meg voltam vele elégedve akkor símán lehetett elõzni vele 95km/h tempónál! Hát igen a lelke elszált + az én kedvem is az mz-tõl elmondhatom volt pár szép évem vele amiért már megérte! Én is elmondhatom vért verilytékeztem neki mikor eldobot és egy szaltó után hirtelen nem tudtam ki kivel van, de aztán rájöttem a gép romokba én meg nem tudok menni! A régi szép idõk ! Na mindegy ez van!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Ezeknek a járgányoknak lelke van!
Ha nem ismered ki a lelkivilágát sosem fog szeretni!
Én vért verejtékeztem az enyémmel! Már szinte mindent javítottam rajta...
Tavaj nyáron sirokon megpurcant rajta a generátor, mert kinyomta a szimeringet és szétesztergált mindent!
7000-be volt az alkatrész, meg persze másfél napomba mire minden rendbe lett rakva. Megúsztam, és tudod miért, mert mz-s midenhol van és õsszetartalnak!
É is mindíg megállok ha látok egy motorost vesztegelni az útszélén.
Ez így szép!
"Szabadság, szerelem!"
Ha va egy kis szabadságom egbõl szerelem
Na de mostmár befogom mert megrónak
Ha nem ismered ki a lelkivilágát sosem fog szeretni!
Én vért verejtékeztem az enyémmel! Már szinte mindent javítottam rajta...
Tavaj nyáron sirokon megpurcant rajta a generátor, mert kinyomta a szimeringet és szétesztergált mindent!
7000-be volt az alkatrész, meg persze másfél napomba mire minden rendbe lett rakva. Megúsztam, és tudod miért, mert mz-s midenhol van és õsszetartalnak!
É is mindíg megállok ha látok egy motorost vesztegelni az útszélén.
Ez így szép!
"Szabadság, szerelem!"
Ha va egy kis szabadságom egbõl szerelem
Na de mostmár befogom mert megrónak
Aki háttal áll a világnak, annak van a legnagyobb háttere!
- motormanner
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2007.12.17. 18:40
- Tartózkodási hely: Kuopio
Igen bizony kár lenne ezért az mz-t mert az elmult 5 évben költöttem rá rendesen hogy szép legyen és úgygondolom nagyából elég jó lett(majdnem mint ha most tolták volna ki a gyárból, de a blokk az feladta a leckét szépen)! Az is igaz az én döntésem (söt!!!!) majd látom mi lesz még! Bambi nagyon mesze van de ha más szaki nem lesz itt a környékbe tuti fel fogom keresni örolla csak jót hallottam bár a blokkot nincs kedvem (vagy az egész motor) áthurcolni a fél országon de ha más nem maradt akkor go! Nem kérdezek semmit se mostmár mert látom, írják nincs értelme szaki kell és kész! Reméltem valami Hille nevezetû úrról kapok valami infót tõletek. Állítólag õ is tud szépeket produkálni!
Legközelebb majd csak a fejleményekrõl fogok beszámolni mi lett a kaland vége!
Legközelebb majd csak a fejleményekrõl fogok beszámolni mi lett a kaland vége!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
dik: A Gexxx mond valamit, meg aztán jönnél túrára és nagy érzés amikor 20-25 MZ ereszti egyszerre a kék ködöt Amúgy Te döntesz (más motorral is nyugodtan lehet jönni túrára), de sztem kár lenn azért az MZ-ért.....
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Miért nem beszélsz Bambival??? Ennek a találgatásnak nincs értelme... Meg kell azt nézni!dik írta:Helló!
Igazad van gyanus ez az egész egy rakás sz...! Ráköltök egy csomót és akkor is egy gyenge bazár marad. Inkább eladom és veszek egy honda slr-t az se fiatal(1995 körüli) de ott legalább van egy kis minõség, vagyis egy kicsivel több! Fájó szívvel de ez az egy jó megoldás maradt talán!
Lehet, hogy megveszed a Hondát, csak 1-2 baja lesz, de azt többe kerül megcsinálni, mint felújítani az mz-t háromszor...
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
hát... fájó szívvel mondom ezt, de vagy nagyon sokat ráköltesz és akkor lesz egy zorall motorod, vagy elbontod... sajnos az idõ vasfoga minden motort megesz egyszer
egyébként nem kell új karbit venned, bontva is lehet venni még nagyon zorallakat.
bár ez a "blokkgenerál" amit említettél nekem egy kicsit gyanús...
egyébként nem kell új karbit venned, bontva is lehet venni még nagyon zorallakat.
bár ez a "blokkgenerál" amit említettél nekem egy kicsit gyanús...
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Hi!
Köszönöm a sok tippet. A karburátorról tudom hogy ki van kopva eszméletlenül csörög. Az lehet talán baj csak savaltam 25000 újat venni! A többivel nem lehet baj már végignéztük oda vissza! Fõtengely mikor beleraktuk, legutóbbi generálnál állítólagosan meg volt csinálva jól picit már akkor lógot, egyszer bejáratás korában megragat, szóval voltak itt már bajok ezelõtt csak nem gondoltam 10 ezrenként mindíg fel kell újítani. Ha nem hajtom "letaknyosodik" ha meg nagyon hajtom széthullik (bár nagyon hajtom 95 mert 100 körl már ragad)! Erõsen gondolkodok mi tévõ legyek! De még párszor megrágom a témát magamban és majd elválik mi lesz!
Mégegyszer kösz a tippeket!
Köszönöm a sok tippet. A karburátorról tudom hogy ki van kopva eszméletlenül csörög. Az lehet talán baj csak savaltam 25000 újat venni! A többivel nem lehet baj már végignéztük oda vissza! Fõtengely mikor beleraktuk, legutóbbi generálnál állítólagosan meg volt csinálva jól picit már akkor lógot, egyszer bejáratás korában megragat, szóval voltak itt már bajok ezelõtt csak nem gondoltam 10 ezrenként mindíg fel kell újítani. Ha nem hajtom "letaknyosodik" ha meg nagyon hajtom széthullik (bár nagyon hajtom 95 mert 100 körl már ragad)! Erõsen gondolkodok mi tévõ legyek! De még párszor megrágom a témát magamban és majd elválik mi lesz!
Mégegyszer kösz a tippeket!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Na majd a többit az õrszobán
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
sötét so...RR_ZOZY írta:Ja bocs, bunkó somogyi vagyokbakimate írta: Ez felénk két szó!
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Ja bocs, bunkó somogyi vagyokbakimate írta:Ez felénk két szó!RR_ZOZY írta:száz szónak is egy a vége: irány Bambi.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Karbi fúvókák? Tû? mennyire vannak elkopva? Tû jó helyre van állítva? Levegõ szûrõ nincs eltömõdve? Ezeket végig zongoráztad?dik írta:Azt is megnéztük de nem segített teljesen rendben volt! Ezen csak esetleg egy full felújítás javíthat esetleg!
Kösz azért a tippet!
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Még 1 dolog de ígérem többet nem pofázok bele
Tipikus, hogy megszakítót emelgetõ bütyök van lenyalódva, mi ezt ki szoktuk köszörülni normálisan, ETZ-men azóta tudok állítani normális gyújtást. Ez is lehet a baj.
Amúgy több jel utal arra ha már tényleg elkerülhetetlen a generál: fõtengely "lóg"? kompessziót ha tudsz márni, az se baj, az sokat elárul....meg még száz dolog miatt lehet szar.....
Sz'al szerintem nem kell mindjárt ítélkezni a blokkodról, és száz szónak is egy a vége: irány Bambi.
Tipikus, hogy megszakítót emelgetõ bütyök van lenyalódva, mi ezt ki szoktuk köszörülni normálisan, ETZ-men azóta tudok állítani normális gyújtást. Ez is lehet a baj.
Amúgy több jel utal arra ha már tényleg elkerülhetetlen a generál: fõtengely "lóg"? kompessziót ha tudsz márni, az se baj, az sokat elárul....meg még száz dolog miatt lehet szar.....
Sz'al szerintem nem kell mindjárt ítélkezni a blokkodról, és száz szónak is egy a vége: irány Bambi.
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég