Erre nincs mit írni.Friggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Blokk
Re: Blokk
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
A szar hang másnak az oka is lehet... pl kopogó égés...
elrontani a kipufogót csak ezért... háát Bár ha utángyártott, akkor tökmind1, csak az is pénzbe kerül...
elrontani a kipufogót csak ezért... háát Bár ha utángyártott, akkor tökmind1, csak az is pénzbe kerül...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Bambi? Talán járatásra 1:50, aztán 1:100. Drága az olaj, igaz? És szennyezi a környezetet...POINTER írta:Hát srácok várom az ötleteket, eddig egy üres fém hangon, hangosan pattogó kipufogóm volt, az a 3-400km amit Arol 2T-vel mentem már halkult valamit (1:50 ben keverve). Hétvégén lesz fúrva a henger, én utána valamiért nem merem 1:50ben Sprinttel járatni, ezért irtam 1:25-öt, ettől függetlenül szerintem tovább fog halkulni. és ha már itt tartunk kíváncsi lennék Bambi véleményére isFriggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Blokk
Hát srácok várom az ötleteket, eddig egy üres fém hangon, hangosan pattogó kipufogóm volt, az a 3-400km amit Arol 2T-vel mentem már halkult valamit (1:50 ben keverve). Hétvégén lesz fúrva a henger, én utána valamiért nem merem 1:50ben Sprinttel járatni, ezért irtam 1:25-öt, ettől függetlenül szerintem tovább fog halkulni. és ha már itt tartunk kíváncsi lennék Bambi véleményére isFriggyes Mester írta:Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....
Csak a bambi ide ne tévedjen...
- Krepp
- bajnok
- Hozzászólások: 970
- Csatlakozott: 2009.01.31. 00:51
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 SF
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát mindíg van új a nap alatt...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Rossz kipufogóhangra olajosabb keverék....
Csak a bambi ide ne tévedjen...
Belső nélküli első külső hátsó belsővel..
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
Szinter, pipa.
"Ennek a motornak az a különlegessége..... Hogy az enyém..."
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Blokk
Kedves Kizsebi!kiszsebi írta:szerintem meg 1:10 de 1:5 még jobb lesz...POINTER írta:Köszi a tippeket!
Egy tankot szerintem 1:25 el fogok keverni, a többit hígabban.
Pointer
mi a f@5zn@k?
legalább a felhasználói kézikönyvét olvasd el. A főoldalon megtalálod.
A kézikönyvet elolvastam, de ultra szar hangja van a kipufogómnak és kicsit tömíteni akarok rajta, bár
Mol sprint nem sokat kokszol. szóval ezért a f@sznak. habár... elég alternatív megoldás nem tagadom....
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
szerintem meg 1:10 de 1:5 még jobb lesz...POINTER írta:Köszi a tippeket!
Egy tankot szerintem 1:25 el fogok keverni, a többit hígabban.
Pointer
mi a f@5zn@k?
legalább a felhasználói kézikönyvét olvasd el. A főoldalon megtalálod.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Ez így van!
Haverom módszere, hogy megcsinálja pöpecül a gépmunkát, összerakja blokkot, belövi a karbit majd próbakörnek húz neki egy nyél gázt kb. 10 km-en át.
Az mondja, ha ezt kibírja akkor jól sikerült!
És általában kibírja!
De azért ezt a módszert nem ajánlanám...
Haverom módszere, hogy megcsinálja pöpecül a gépmunkát, összerakja blokkot, belövi a karbit majd próbakörnek húz neki egy nyél gázt kb. 10 km-en át.
Az mondja, ha ezt kibírja akkor jól sikerült!
És általában kibírja!
De azért ezt a módszert nem ajánlanám...
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Persze, mert csúszik a hátsó gumi és visít!Dénes írta: Ha magas visító hangot hallasz (észre fogod venni) akkor rögtön húzd be a kulpungkart
Egyébként a 3000km nagyon sok! Max egy tank benzin erejéig éppeszűen kell közlekedni és kész. Nem vashengeres pusztulatok ezek már, ha normális volt a gépmunka ez bőven elég.
Re: Blokk
Nem 1-2 ezer forintot akartál írni.Legalábbis én nem egészen 2 ezerért vettem autósboltban.Igaz van már egy pár éve.csikin írta:Pointer: Igen valószínűleg hengerfelújítás megoldaná.
Fores: Kell egy nyomásmérő, egy visszacsapószelep, egy leeresztőszelep és egy tömlő a megfelelő szerelvényekkel.
De lehet venni gondolom boltban és börzéken is 10-20ezer forintért.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
1:50 bejáratás alatt is. 3000 km, folyamatosan minél többet adni neki. Pörgesd a motort nyugodtan (mehet 5-6 ezerrel már az elején is) de csak egy pillanatig, alacsony fokozatban.
Sose járj vele egy fordulaton huzamosabb ideig, ne erőltesd. Ha húzod és nem gyorsul akkor válts vissza, lassíts. Ha érzed hogy gyengül állj meg vele.
Kihúzatod, pörgeted, lelassulsz. Ezt ismételd, egyre durvábban, egyre magasabbra húzatva, egyre több ideig pörgetve.
Ha magas visító hangot hallasz (észre fogod venni) akkor rögtön húzd be a kulpungkart, mert tizedmásodperc múlva már meg is ragad.
Én így szoktam csinálni, mások máshogy. Mindenkinek megvan a maga módszere.
Sose járj vele egy fordulaton huzamosabb ideig, ne erőltesd. Ha húzod és nem gyorsul akkor válts vissza, lassíts. Ha érzed hogy gyengül állj meg vele.
Kihúzatod, pörgeted, lelassulsz. Ezt ismételd, egyre durvábban, egyre magasabbra húzatva, egyre több ideig pörgetve.
Ha magas visító hangot hallasz (észre fogod venni) akkor rögtön húzd be a kulpungkart, mert tizedmásodperc múlva már meg is ragad.
Én így szoktam csinálni, mások máshogy. Mindenkinek megvan a maga módszere.
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Blokk
[quote="csikin"]Pointer: Igen valószínűleg hengerfelújítás megoldaná.
Szia!
Van bármilyen jó tanács, amire éremes fúráskor figyelni? Motorbolt fogja intézni a fúrást.
Utána hány km ig kell járatni? 1:25 arányú benzinnel, vagy lehet hígabbal is?
Pointer
Szia!
Van bármilyen jó tanács, amire éremes fúráskor figyelni? Motorbolt fogja intézni a fúrást.
Utána hány km ig kell járatni? 1:25 arányú benzinnel, vagy lehet hígabbal is?
Pointer
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Pointer: Igen valószínűleg hengerfelújítás megoldaná.
Fores: Kell egy nyomásmérő, egy visszacsapószelep, egy leeresztőszelep és egy tömlő a megfelelő szerelvényekkel.
De lehet venni gondolom boltban és börzéken is 10-20ezer forintért.
Fores: Kell egy nyomásmérő, egy visszacsapószelep, egy leeresztőszelep és egy tömlő a megfelelő szerelvényekkel.
De lehet venni gondolom boltban és börzéken is 10-20ezer forintért.
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Blokk
Szia!csikin írta:Sűrítési végnyomásra 10-14 bar a jó érték. Teljes gáznál addig rugdosni, amíg már nem megy feljebb a mutató.
Kb fél óráig járattam a mocit, hogy meleg legyen, és így sikerült elérni egy 6-6,2 bar nyomást.
Akkor ez megérett egy túlméretre?!
Pointer
- POINTER
- Simsonos
- Hozzászólások: 61
- Csatlakozott: 2010.02.18. 13:25
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Szeged
Re: Blokk
Sziasztok!
Kérdezném, hogy ETZ 251 es motornál milyen korlátok között jó a kompresszió? Kicsit gyengének érzem a motorom, és holnap rá akarnék mérni a kompresszióra.
Köszi
Pointer
Kérdezném, hogy ETZ 251 es motornál milyen korlátok között jó a kompresszió? Kicsit gyengének érzem a motorom, és holnap rá akarnék mérni a kompresszióra.
Köszi
Pointer
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Nem, nem, kiszsebi vette le jól.... a két különböző típusú/méretű csapágynak volt más-más a játéka.... két egyforma esetén azért már én is gyanakodtam volna....Alfa írta:kiszsebi írta:
Azért megnyugodtam, hogy ez így OK.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Hát igen, lehet hogy igazad van Ha két különböző számú, akkor persze, nem lesz sose ugyanolyan érzetre...
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Szerintem meg két félét írt, ami azt jelenti kis ETZ főtengely esetében, hogy 6304 és 6204.Alfa írta:Szerintem azt akarja mondani, hogy két, ugyanolyan szériás, 6304 C3 csapágy közül az egyik jóval kotyogósabb mint a másik. Ha így érti, az baj, érezhető különbségnek nem szabadna 2 ugyanolyan cucc között lennie.kiszsebi írta: mivel a hőtágulás miatt lazább az illesztés, így a nagyobbnak a hőtágulása is nagyobb, tehát kotyogósabbnak kell lennie. És igen, jó ez így
és csak ezért idéztem duplán...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Szerintem azt akarja mondani, hogy két, ugyanolyan szériás, 6304 C3 csapágy közül az egyik jóval kotyogósabb mint a másik. Ha így érti, az baj, érezhető különbségnek nem szabadna 2 ugyanolyan cucc között lennie.kiszsebi írta:mivel a hőtágulás miatt lazább az illesztés, így a nagyobbnak a hőtágulása is nagyobb, tehát kotyogósabbnak kell lennie. És igen, jó ez ígym-tom írta:...
Köszi! Tanulok....
És az normális, hogy a két féle, eredeti csomagolású C3-as Koyo főtengelycsapágy közül az egyik (konkrétan a 6304-es) érezhetően "kotyogósabb", mint a másik? A blokkban majd kicsit szorulni fog a hő hatására? Jó ez így?
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Blokk
Szevasztok!
Nagy ETZ hengerénél normális az, hogy a dugó nem nyitja ki teljesen az alsó holtponton a csatornákat (gyanítom, hogy rohadt vékony a hengertalp tömítés)
Nagy ETZ hengerénél normális az, hogy a dugó nem nyitja ki teljesen az alsó holtponton a csatornákat (gyanítom, hogy rohadt vékony a hengertalp tömítés)
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
mivel a hőtágulás miatt lazább az illesztés, így a nagyobbnak a hőtágulása is nagyobb, tehát kotyogósabbnak kell lennie. És igen, jó ez ígym-tom írta:...
Köszi! Tanulok....
És az normális, hogy a két féle, eredeti csomagolású C3-as Koyo főtengelycsapágy közül az egyik (konkrétan a 6304-es) érezhetően "kotyogósabb", mint a másik? A blokkban majd kicsit szorulni fog a hő hatására? Jó ez így?
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Köszi! Tanulok....conus írta:a C4 az nem minőséget, hanem illesztési hézagot jelöl.m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
És az normális, hogy a két féle, eredeti csomagolású C3-as Koyo főtengelycsapágy közül az egyik (konkrétan a 6304-es) érezhetően "kotyogósabb", mint a másik? A blokkban majd kicsit szorulni fog a hő hatására? Jó ez így?
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Blokk
a C4 az nem minőséget, hanem illesztési hézagot jelöl.m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Nem fogtál mellé, mindenhova jó a C3 is, a főtengelycsapágynak is.
A növelt hézagú rohadt drága, bár valaki írta itt, hogy náluk olcsóbb mint a C3, de ez szerintem abban a csapágyboltban valami félreértés lehetett. [/quote]
Köszi!
A növelt hézagú rohadt drága, bár valaki írta itt, hogy náluk olcsóbb mint a C3, de ez szerintem abban a csapágyboltban valami félreértés lehetett. [/quote]
Köszi!
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
Nem fogtál mellé, mindenhova jó a C3 is, a főtengelycsapágynak is.m-tom írta:Kedvenc csapágyboltomban csak C3-as Koyo-t kaptam főtengelycsapágynak, azt mondták, hogy valamelyikből nem is létezik C4, csak pl. SKF-ből. NAgyon melléfogtam ezzel?kiszsebi írta: Van egy főoldala is a Klubunknak, ott sok érdekes dolgot találhatsz, pl.:
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
de egyébként meg igen.
Segítsetek lsz!
Köszi,
A növelt hézagú rohadt drága, bár valaki írta itt, hogy náluk olcsóbb mint a C3, de ez szerintem abban a csapágyboltban valami félreértés lehetett.
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Blokk
Kedvenc csapágyboltomban csak C3-as Koyo-t kaptam főtengelycsapágynak, azt mondták, hogy valamelyikből nem is létezik C4, csak pl. SKF-ből. NAgyon melléfogtam ezzel?kiszsebi írta:Van egy főoldala is a Klubunknak, ott sok érdekes dolgot találhatsz, pl.:m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
de egyébként meg igen.
Segítsetek lsz!
Köszi,
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
TS150 henger, dugó illesztése 0,03 igaz? Jav.könyv legalábbis ezt írja.
Rövidebb lehetne a bejáratás ha 0,04-re illeszteném?
Dugó eloxálásról mi a véleményetek? Régi szakirodalom szerint kopásállóságot fokozza.
Rövidebb lehetne a bejáratás ha 0,04-re illeszteném?
Dugó eloxálásról mi a véleményetek? Régi szakirodalom szerint kopásállóságot fokozza.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Kisbocsi!
Az új menetet úgy kell érteni hogy NAGYOBB átmérőjű menetet kell vágni bele.Ehhez kell fúrni új lyukat is.Ennek ez a rendje.
Viszont ne ezt csináld!
Mindenképp Helicoil a legjobb megoldás.
Sokkal erősebb és strapabíróbb lesz a blokkban a menet mint az eredeti.Sosem lesz gondod vele.
Másrészt ha szerencséd van akkor létezik az eredeti méretben és akkor továbbra is használhatod a boltokban is kapható mágneses leeresztő csavarokat.
Szóval mindenképp érdeklődd meg a Helicoil-t.
Hívd fel a Mestert,ő dolgozik Helicoillal.Majd ő megmondja hogy van-e abban a méretben és a továbbiakat is megbeszélheted vele.
Az új menetet úgy kell érteni hogy NAGYOBB átmérőjű menetet kell vágni bele.Ehhez kell fúrni új lyukat is.Ennek ez a rendje.
Viszont ne ezt csináld!
Mindenképp Helicoil a legjobb megoldás.
Sokkal erősebb és strapabíróbb lesz a blokkban a menet mint az eredeti.Sosem lesz gondod vele.
Másrészt ha szerencséd van akkor létezik az eredeti méretben és akkor továbbra is használhatod a boltokban is kapható mágneses leeresztő csavarokat.
Szóval mindenképp érdeklődd meg a Helicoil-t.
Hívd fel a Mestert,ő dolgozik Helicoillal.Majd ő megmondja hogy van-e abban a méretben és a továbbiakat is megbeszélheted vele.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Új menetet fúrj bele, menetmetszővel, ne a csavarral végeztesd ezt a munkát! Ha jól bezsírozod a menetmetszőt, akkor a forgács rátapad a metszőre, így nem kerül be az olajtérbe: mikor lepattan a sorja, a zsírba beleragad, nem pedig eulgrik. Persze, csak annyi zsírt tegyél rá, hogy még elférjen a forgács is.kisbocsi írta:Nem fogja a nagyobb csavar szétfeszítve eltörni a blokkot? Mert akkor van kurva nagy gáz
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Van egy főoldala is a Klubunknak, ott sok érdekes dolgot találhatsz, pl.:m-tom írta:Sziasztok,
Jól tudom, hogy kis ETZ főtengelyének csapágyai 6304 - 1db, 6204 -2db és mindegyik C4 minőségű?
Lsz jelezzetek vissza, sürgős lenne, köszi.
http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek ... asi_kk.pdf
de egyébként meg igen.
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
Szerintem nagyobb átmérőjű. Lényegében bele fogja vágni magát a blokkba. Mármint a csavarkisbocsi írta:mármint úgy értitek, hogy nagyobb menetszárú (mert az is lehetséges) vagy nagyobb átmérőjű?
- jura györgy
- bajnok
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2010.08.04. 19:09
- MZ-d típusa: ETZ250 de luxe
- Tartózkodási hely: Kissomlyó
Re: Blokk
sziasztok kisbocsi olvastam a problémádat, csak a menet ment el vagy meg repedt az öntvény is ,csak azért kérdezem mert nagyon sokan így jártak ,én már így vetem a gépet ha nem repedt el akkor mákod van nagyobb csavar segíthet üdv. juragy
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Blokk
Heli-Coil vagy esetleg eggyel nagyobb csavar.kisbocsi írta:Üdv!
Lukra futtattam magam....
Hétvégén szülinapomra gondoltam jót teszek a mocinak és kap egy olajcserét, csakhogy a már korábban is nagyon szar menettel rendelkező olaj leeresztő csavarnál a menet a blokkban megadta magát....
Sajna a teflonozás sem segített rajta, nem tudott megszorulni a csavar....
Ötletek, javaslatok?
Előre is köszi
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- kisbocsi
- matekzokni
- Hozzászólások: 802
- Csatlakozott: 2008.03.13. 12:28
- Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Re: Blokk
Üdv!
Lukra futtattam magam....
Hétvégén szülinapomra gondoltam jót teszek a mocinak és kap egy olajcserét, csakhogy a már korábban is nagyon szar menettel rendelkező olaj leeresztő csavarnál a menet a blokkban megadta magát....
Sajna a teflonozás sem segített rajta, nem tudott megszorulni a csavar....
Ötletek, javaslatok?
Előre is köszi
Lukra futtattam magam....
Hétvégén szülinapomra gondoltam jót teszek a mocinak és kap egy olajcserét, csakhogy a már korábban is nagyon szar menettel rendelkező olaj leeresztő csavarnál a menet a blokkban megadta magát....
Sajna a teflonozás sem segített rajta, nem tudott megszorulni a csavar....
Ötletek, javaslatok?
Előre is köszi
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2011.01.15. 15:15
- MZ-d típusa: TS 150
- Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Blokk
Hali!
Szükségem lenne a TS 150 blokkjában lévő csapágy és szimering méretekre. Valahova elkallódtak az évek során
Előre is köszi, ha valaki elküldi ide, vagy pü-be, vagy e-mailben.
pkorn@freemail.hu
Szükségem lenne a TS 150 blokkjában lévő csapágy és szimering méretekre. Valahova elkallódtak az évek során
Előre is köszi, ha valaki elküldi ide, vagy pü-be, vagy e-mailben.
pkorn@freemail.hu
Az UFO-k a barátaink! Cigányt esznek, és benzint hugyoznak!
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Blokk
Konkrétabban megéri vagy túl nagy meló?[/quote]nyakas írta: igen , kell kicsit /furni,faragni/ /1 ua.ETZ ok
Köszönöm a válaszokat, akkor inkább nem erőltetem. Mindenesetre kár mert a 4 sebes. nem igazán jó kétszemélyes túrához. Nem nagyon bírja két személlyel, csomagokkal az emelkedőt negyedikbe. Viszont ha visszaváltok háromba akkor meg 5-ezerre kell felpörgetni, hogy 80-al menjen. /előzésnél ugyan ez/bambi írta:túl nagy melo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég