Blokk
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Üdv MZ ts 125 hengert fel lehet fúrni 150 esre? 150 eshez való hengerfejem is van csak rendelkezek egy gyári bontatlan alapméretes 150 es dugóval és nem szeretném hogy kárba menjen. Van 24- es karburátorom is.
- RR_ZOZY
- 4 kéz, 4 láb
- Hozzászólások: 1445
- Csatlakozott: 2007.07.18. 11:05
- MZ-d típusa: ETZ 250 de luxe '84
- Tartózkodási hely: Kaposvár, Somogy vármegye ;-)
Re: Blokk
Az enyém 135-öt megy.......persze hamar a végére jártam a dolognak hogy bizony ez "csak" 127..:DE olyan jó volt elhinni mégis
Ritkán mérnek jól az MZ műszerei, vagy ahogy Bambi hívja: "kalimpátorok".
Mz és a 240km/h.... Az ég nem szakadt rá arra aki ezt mesélte?
Ritkán mérnek jól az MZ műszerei, vagy ahogy Bambi hívja: "kalimpátorok".
Mz és a 240km/h.... Az ég nem szakadt rá arra aki ezt mesélte?
Üdv:
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
Zozy
http://www.youtube.com/watch?v=ERrhMn3IWDc
"Rossz az, aki rosszra gondol......de hülye aki nem."
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
Az igazából 120 max. Én a széria 250-essel Galgamácsán lefelé kiakasztottam a 0-ás pöcökig... És forgott 6000-et a motor max. Az a 130 kb...
Gyári órának ne higgyünk! Nekem 3-ból 3 mért szarul....
Gyári órának ne higgyünk! Nekem 3-ból 3 mért szarul....
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Blokk
nekem az első dugóm ezzel a motorral 140 fölött ragadt meg. Nem tudom pontosan mennyi lehetett, lefelé állt függőlegesen a mutató, de még ment volna ha nem ragad meg.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Blokk
totti0614 írta:A szerelőm is anno csinált hasonlókat, volt egy 250es ETZ amihez úgy hozzá nyúltak, hogy 200 fölött ment(aszem 240km/h). Igaz csak egy menetet bírt ki mert utánna a hajtókar kijött a hengeren.
Mi megy itt!
Ilyen sztorikat utoljára tizenévesen hallottam, egy sör mellett a helyi kocsmában.
Re: Blokk
Még járatós állapotban van, annyira nem szeretném neki húzni. Szerelő barátommal megnézzük a gyújtást állítunk rajt egy picit remélem sikerül valamit összehozni.Thorwald írta: Nem lehet, hogy nagyon kokszos a hengerfej és az okozza utógyújtásszerűen a robbanásokat? Az első kis TS-em csinált ilyet, lánytól vettem nem húzta nagyon neki. Nálam egy idő múlva eltűnt ez a hang, én nem féltettem ennyire.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Blokk
A 240km/h egy kicsit erős.Ezt csak egy motorblokk cserével tudom elképzelni.Az ETZ váltó áttétel számai erre alkalmatlanok,ha meg a motor forogna tizen-ezreket,akkor a kuplung repülne szét.Ilyen fordulatot még a Japán gépek kuplungja sem visel el,mert ugye Ők,nem a főtengely végére teszik a kuplungot,hanem a váltó tengelyére,és ott már csak néhány ezer a fordulatszám az áttétel miatt.A kormány meg kb.:180km/h körül becsapkodna,és ez lenne az utolsó dolog,amit a motoros még földi életében látna.Nyugodtan hülyézd le azt,aki ilyet mondott neked,ha nem mered,regisztráltasd be a fórumba,majd mi lehülyézzük.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Vagyis inkább annyinak hallani a két henger robbanásai összesen (2*6000=12000 )totti0614 írta:De ha már az ilyen tuningoknál tartunk akkor mi van a Twin blokkos 2x250es ETZ-vel? Én tudok egy ilyen blokkot ami tökéletesen megy csak kell hozzá egy erősített váz. Soros 2hengeres 500as MZ Ilyennel a németek szórakoztak egy időbe de nemigazán látni belőle egyet sem. De előnyösebb mert a két főtengely 1 kuplungal és egy gyujtással ugy meg tudja pörgetni, hogy leforog 10-12ezret is simán
Az hogy mit forog az a vezérléstől, a kipufogótól, az alternáló tömegek nagyságától, és még millió dologtól függ. De az, hogy hány egyforma 250es henger van egymás mellett attól nem igazán.
Ez még tán hihetőnek is tűnik,ha szét lesz rajt faragva minden, bár "jó" meló lesz használhatóra beállítani rajta mindent. Más kérdés hogy mennyit fog enni. Kezdhetsz összeflekkelni két tankot, sok anyag kell majd, hogy egyik kúttol eljuss a másikig Meg hogy tartós nem lesz az a blokk, na az is tuti.totti0614 írta: Most épp az enyémhez nyúl hozzá, de meghagytam neki, hogy menjen 160at alattam 30kiló cuccal és tartós legyen. Kap egy más csapolású dugót,erősített hajtókart, a henger ablakait is átszabja, kap valami pörgősebb motorról karbit.
A TARTÓS ETZ blokk az 243cm3, 21 lóerő. esetleg 293cm3, 23 ló.
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Na ne má ez most komoly?????totti0614 írta:A szerelőm is anno csinált hasonlókat, volt egy 250es ETZ amihez úgy hozzá nyúltak, hogy 200 fölött ment(aszem 240km/h). Igaz csak egy menetet bírt ki mert utánna a hajtókar kijött a hengeren. Most épp az enyémhez nyúl hozzá, de meghagytam neki, hogy menjen 160at alattam 30kiló cuccal és tartós legyen. Kap egy más csapolású dugót,erősített hajtókart, a henger ablakait is átszabja, kap valami pörgősebb motorról karbit. Lényegibe csak a blokkhoz nyúl hozzá. Én meg megerősítem a váz azon részeit amik tudom hogy gyengék.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2011.05.20. 14:08
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Cegléd
Re: Blokk
De ha már az ilyen tuningoknál tartunk akkor mi van a Twin blokkos 2x250es ETZ-vel? Én tudok egy ilyen blokkot ami tökéletesen megy csak kell hozzá egy erősített váz. Soros 2hengeres 500as MZ Ilyennel a németek szórakoztak egy időbe de nemigazán látni belőle egyet sem. De előnyösebb mert a két főtengely 1 kuplungal és egy gyujtással ugy meg tudja pörgetni, hogy leforog 10-12ezret is simán
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Blokk
És volt rajta egy kapcsoló, alatta egy felirat: "fénysebesség"
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
-
- biciklis
- Hozzászólások: 30
- Csatlakozott: 2011.05.20. 14:08
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Cegléd
Re: Blokk
A szerelőm is anno csinált hasonlókat, volt egy 250es ETZ amihez úgy hozzá nyúltak, hogy 200 fölött ment(aszem 240km/h). Igaz csak egy menetet bírt ki mert utánna a hajtókar kijött a hengeren. Most épp az enyémhez nyúl hozzá, de meghagytam neki, hogy menjen 160at alattam 30kiló cuccal és tartós legyen. Kap egy más csapolású dugót,erősített hajtókart, a henger ablakait is átszabja, kap valami pörgősebb motorról karbit. Lényegibe csak a blokkhoz nyúl hozzá. Én meg megerősítem a váz azon részeit amik tudom hogy gyengék.
Re: Blokk
Nem lehet, hogy nagyon kokszos a hengerfej és az okozza utógyújtásszerűen a robbanásokat? Az első kis TS-em csinált ilyet, lánytól vettem nem húzta nagyon neki. Nálam egy idő múlva eltűnt ez a hang, én nem féltettem ennyire.Slarin írta: Ezt inkább hallani kéne! Alapjáraton néha egy ilyen kottyanó hangot vagy nem is tudom hogy írjam le és ha visszaengedem a gázt kuplungolásnál akkor erőteljesebben kopog! Folyamatos gáznál nem észlelhető.
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Blokk
arra gondolok ahol a hengertalp találkozik a blokkal, ott a felömlőknél szokott lenni egy lépcső, ami kissé ugyan de beleszól az áramlásba. Azokat össze kell dolgozni, jobban fog menni a gép.
Még nagyon régen megtúrtunk egy 150-es ETZ-t, 1-esben 0-ig átforgatta a fordulatszámmérőt, 2esbe jött kerékre, a 25 lovas endurot nagyon szorongattam vele.
Még nagyon régen megtúrtunk egy 150-es ETZ-t, 1-esben 0-ig átforgatta a fordulatszámmérőt, 2esbe jött kerékre, a 25 lovas endurot nagyon szorongattam vele.
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
Átömlő csatornák igazítására gondolsz? Azt valószínűleg azért összehozom.Pötyee írta: ...
Blokkot nem illeszted a hengerhez? Új dugóhoz milyen gyűrűket adtak? ha csak pályázni akarod használni, egyik gyűrűt bele se tedd, jóaz 1 gyűrűvel is.
Gyűrű az gyári, öntvény. Hogy milyen öntvény, az passzolom. Ha érdekel utánanézek.
Nyílásokat mennyire élezzem le? 1mm x 15-20fok elég lesz gondolom.
Re: Blokk
És még annyit, hogy a henger fúrva volt nem tudom hogy mennyiben befolyásolja ez.
Re: Blokk
Ezt inkább hallani kéne! Alapjáraton néha egy ilyen kottyanó hangot vagy nem is tudom hogy írjam le és ha visszaengedem a gázt kuplungolásnál akkor erőteljesebben kopog! Folyamatos gáznál nem észlelhető.DrV írta:Kopog? Pontosabban? Számomra furcsa, mert elvileg nem nagy az előgyújtás passz
- Pötyee
- Simsonos
- Hozzászólások: 90
- Csatlakozott: 2011.08.15. 18:59
- MZ-d típusa: TS 250/1
- Tartózkodási hely: Hollandia
- Kapcsolat:
Re: Blokk
illesszed 5 századra, akkor tuti nem ragad meg. Nekem is 5 századra lett illesztve, mondjuk nekem meg is van piszkálva.
Blokkot nem illeszted a hengerhez? Új dugóhoz milyen gyűrűket adtak? ha csak pályázni akarod használni, egyik gyűrűt bele se tedd, jóaz 1 gyűrűvel is.
Blokkot nem illeszted a hengerhez? Új dugóhoz milyen gyűrűket adtak? ha csak pályázni akarod használni, egyik gyűrűt bele se tedd, jóaz 1 gyűrűvel is.
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
Ha jól emlékszem TS150 hengert 0,03-ra kell illeszteni könyv szerint.
Ha kizárólag hobbi pályázásra kell, akkor mennyire kell illeszteni? 0,04-0,05??
Gyári, új dugó. Vezérléshez nem nyúlok -egyelőre.
Ha kizárólag hobbi pályázásra kell, akkor mennyire kell illeszteni? 0,04-0,05??
Gyári, új dugó. Vezérléshez nem nyúlok -egyelőre.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Kopog? Pontosabban? Számomra furcsa, mert elvileg nem nagy az előgyújtás passz
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Blokk
Most 2.5 re van állítva. Jól megy rendesen húz de sajnos kopog a dugattyú és ez eléggé zavaró!affaire írta: A rendes ugye 3mm tehát az előgyújtás olyan 2.8 körül van. De a 3mm a legjobb a gyári!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Előgyújtást nem tól-ig adják meg? ETZnél 2,5-3 mm közötti az ideális. Ezen határok között meg érzésre szoktam beállítani. 25re, majd ha nem elég erős akkor több. 250/1nél is így van?
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Blokk
A rendes ugye 3mm tehát az előgyújtás olyan 2.8 körül van. De a 3mm a legjobb a gyári!Slarin írta:Üdv!
250/1 nél mekkora az előgyújtás?
Köszönöm!
Re: Blokk
Üdv!
250/1 nél mekkora az előgyújtás?
Köszönöm!
250/1 nél mekkora az előgyújtás?
Köszönöm!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 241
- Csatlakozott: 2009.11.22. 00:46
- MZ-d típusa: Házi Készítésü
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Blokk
Üdv mz ts 125 ös hengert fel lehet fúratni 150 esre vagy a 150 esbe nagyobb a persely is? Mert van egy hengerem és van benn egy elég mély bemarás viszont jó minőségbe csak 150 es hez vakló dugót tudok szerezni.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Blokk
... Még jó hogy beállt az alsó hajtókar csapágyam.
Most nézegettem a széthúzott blokkban a váltóm állapotát. És
A hármas fogaskereke elszabadult. ... leugrott a zéger.
ott klaffogott a tengelyen.
Az a legszebb, hogy nem éreztem az egészből semmit !
Egyébként is akartam egy váltó felújítást, most meglesz! ...tengely csere,fogaskerekek csere (meglévő használt anyagból)
Pontosan nem tudom mennyit futott ez a váltó, de nem többet 20-30ezernél.
Szögletes,éles körmök, kis lógású kerekek.
Most nézegettem a széthúzott blokkban a váltóm állapotát. És
A hármas fogaskereke elszabadult. ... leugrott a zéger.
ott klaffogott a tengelyen.
Az a legszebb, hogy nem éreztem az egészből semmit !
Egyébként is akartam egy váltó felújítást, most meglesz! ...tengely csere,fogaskerekek csere (meglévő használt anyagból)
Pontosan nem tudom mennyit futott ez a váltó, de nem többet 20-30ezernél.
Szögletes,éles körmök, kis lógású kerekek.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Én is úgy raktam össze két blokkfelet ,semmi gond nincs ,henger alatt stimmeljem .
Ki volt vagy 4 menet szakadva régiben,összepróbáltam a két felet nyersen forgattyús ház belűről henger alatti rész minden stimmelt.
Igaz ez ETZ 250-volt.
Ki volt vagy 4 menet szakadva régiben,összepróbáltam a két felet nyersen forgattyús ház belűről henger alatti rész minden stimmelt.
Igaz ez ETZ 250-volt.
Re: Blokk
Köszönöm, megkeresem. Sajnos nem én szereztem a főtengelyt, hanem hozták, így nem tudom kitől származik.Pötyee írta:Thorwald:
Szikszai mester, Cserei utca a stadionoktól nem messze. Profi az öreg, nekem mindent ő fúr, centiroz.
Gexxx, kis TS, 125-ös.
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Szerintem is így van. Azóta mentem már vele pár ezer km-t és semmi baja nem volt. Egyedül az a rész nem stimmelt ahol a henger felült, így azt síkba kellett csiszolni. De ezt a gyárban is megtették miután összeillesztették a két blokkfelet.Ha korban 10 év különbség is van a két fél közt, és mindkettő gyári, akkor sem lesz különbség. Akkor pontosan dolgoztak.
- ambrusviktor
- versenyző
- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2011.04.22. 17:04
- MZ-d típusa: etz 250
Re: Blokk
Ha korban 10 év különbség is van a két fél közt, és mindkettő gyári, akkor sem lesz különbség. Akkor pontosan dolgoztak.nfefe írta:Én nem szeretem ezt a félblokkos dolgot, legalábbis Simsonnál nem ajánlotta eddig senki. Elvileg a csapágyhelyek nem úgy lesznek ahogy eredetileg kellene. A két nem ősszeillő félnél lehet eltérés elvileg.
Aztán a fene tudja, én nem kockáztatok. Persze ha nincs jobb akkor muszáj...
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Blokk
Én nem szeretem ezt a félblokkos dolgot, legalábbis Simsonnál nem ajánlotta eddig senki. Elvileg a csapágyhelyek nem úgy lesznek ahogy eredetileg kellene. A két nem ősszeillő félnél lehet eltérés elvileg.
Aztán a fene tudja, én nem kockáztatok. Persze ha nincs jobb akkor muszáj...
Aztán a fene tudja, én nem kockáztatok. Persze ha nincs jobb akkor muszáj...
- nagydivad
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.04.23. 13:09
- MZ-d típusa: ETZ 125/150.2, TS125
- Tartózkodási hely: Tápiógyörgye
Re: Blokk
Én Simsonnál már csináltam és nem volt semmi gond, szerintem az MZ-nél is simán megoldható.Olyan kérdésem lenne, hogy egy ES 250/2-es motorblokknak a berúgó oldali blokkközépnél elvan törve ahova a berúgótengely megy be.
Pont nem ebben a blokkfélben van a motorszám.
A kérdés pedig az hogy másik motorblokk-kal összelehet házasítani?
Mert már kaptam választ ismerősöktől, hogy lehetséges, de már olyat is hogy sem.
köszönöm a segítséget!
Re: Blokk
ZsoleszHC írta:Olyan kérdésem lenne, hogy egy ES 250/2-es motorblokknak a berúgó oldali blokkközépnél elvan törve ahova a berúgótengely megy be.
Pont nem ebben a blokkfélben van a motorszám.
A kérdés pedig az hogy másik motorblokk-kal összelehet házasítani?
Mert már kaptam választ ismerősöktől, hogy lehetséges, de már olyat is hogy sem.
köszönöm a segítséget!
Szerintem sincs akadálya.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2011.09.05. 08:09
- MZ-d típusa: MZ ES250/2 Trophy
Re: Blokk
Olyan kérdésem lenne, hogy egy ES 250/2-es motorblokknak a berúgó oldali blokkközépnél elvan törve ahova a berúgótengely megy be.
Pont nem ebben a blokkfélben van a motorszám.
A kérdés pedig az hogy másik motorblokk-kal összelehet házasítani?
Mert már kaptam választ ismerősöktől, hogy lehetséges, de már olyat is hogy sem.
köszönöm a segítséget!
Pont nem ebben a blokkfélben van a motorszám.
A kérdés pedig az hogy másik motorblokk-kal összelehet házasítani?
Mert már kaptam választ ismerősöktől, hogy lehetséges, de már olyat is hogy sem.
köszönöm a segítséget!
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Blokk
ha nagy TS, akkor szerintem beszélj bambival
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Re: Blokk
Van Budapesten olyan műhely, ahol rendesen tudnak TS főtengelyt felújítani?
Ma eljutottam odáig, hogy végre ki tudtam próbálni a mocit, de ezzel a főtengellyel is nagyon csörög, magas fordulaton meg erősen vibrál a blokk.
Ma eljutottam odáig, hogy végre ki tudtam próbálni a mocit, de ezzel a főtengellyel is nagyon csörög, magas fordulaton meg erősen vibrál a blokk.
Re: Blokk
DrV írta:Próbáld ki nyugodtan. Ha nem megy jobban akkor tedd vissza az első állásba, úgy kevesebbet eszik. Nézd meg a gyertyaképet is, az is segít a döntlsben, h hol jobb (próba előtt, majd után)
(az ilyen kérdés nyugodtan mehet az üzemanyagos topikba)
Értettem. Valóban kicsit eltértem a témától. Betettem a 2.ba, elmúlt a kopogás magas fordulaton.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Próbáld ki nyugodtan. Ha nem megy jobban akkor tedd vissza az első állásba, úgy kevesebbet eszik. Nézd meg a gyertyaképet is, az is segít a döntlsben, h hol jobb (próba előtt, majd után)
(az ilyen kérdés nyugodtan mehet az üzemanyagos topikba)
(az ilyen kérdés nyugodtan mehet az üzemanyagos topikba)
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
Re: Blokk
zsakfos írta: Erre én is gondoltam,de nem megoldható.
Pont azért imbusz csavar van ott,mert be van süllyesztve.Nagyobb menetű imbusznak meg már túl nagy a fej átmérője.
Nekem hatlapfejű csavarom van,de amikor a deknit visszatettem nem vettem észre hogy eléri és ma amikor levettem a deknit lánccsere miatt,akkor láttam hogy aluforgácsok vannak a dekni alján.Elérte a csavarfej a deknit és elforgácsolta
Na szóval ezért kellene imbusz.Ha nem lesz,akkor a mostani csavarfejből esztergáltatok vissza 2-3 mm-t,ami belesüllyed a lyukba és akkor már nem éri el a deknit,viszont még megfogható lesz kulccsal.
Amúgy megoldom majd így a dolgot,de akkor is elmehetnek a sunyiba a kitalálói a 7-es csavarnak.
Ja értem... Talán még ide tartozik, a súbertűt mikor kivettem nem néztem meg, hányadik rovátkában van a lemez, gondoltam biztos a 2.ba, de most nézem, hogy nekem az első van úgy kikopva, hogy tuti abban volt. Romlani fog, ha úgy teszem vissza, hogy a másodikban van? (természetesen felülről)
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Erre én is gondoltam,de nem megoldható.Hujber írta: Nagyobb menetű imbuszfejest visszaesztergálni?
Pont azért imbusz csavar van ott,mert be van süllyesztve.Nagyobb menetű imbusznak meg már túl nagy a fej átmérője.
Nekem hatlapfejű csavarom van,de amikor a deknit visszatettem nem vettem észre hogy eléri és ma amikor levettem a deknit lánccsere miatt,akkor láttam hogy aluforgácsok vannak a dekni alján.Elérte a csavarfej a deknit és elforgácsolta
Na szóval ezért kellene imbusz.Ha nem lesz,akkor a mostani csavarfejből esztergáltatok vissza 2-3 mm-t,ami belesüllyed a lyukba és akkor már nem éri el a deknit,viszont még megfogható lesz kulccsal.
Amúgy megoldom majd így a dolgot,de akkor is elmehetnek a sunyiba a kitalálói a 7-es csavarnak.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Blokk
Nagyobb menetű imbuszfejest visszaesztergálni?DrV írta:7es csavart még lehet esztergáltatni, imbusz fej már keményebb dolog...
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
7es csavart még lehet esztergáltatni, imbusz fej már keményebb dolog...
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Most mondjátok meg mi vezérelhette azt a volt NDK-s mérnököt,aki kitalálta hogy 7-es csavarral kell megoldani a forgórész felfogatást,ráadásul imbuszcsavarral az elektronikus gyújtású Etz-knél.
A csavarboltban amikor előadtam mi kellene,hát majdnem megvertek hogy mit idegesitem őket.
Miért nem 8-as csavarral oldotta meg az az istenverte mérnök?
Most honnan a fenéből szerezzek?
Na persze találtam a neten,de 1500 ft.Hát én annyit nem fizetek egy szaros csavarért az tuti.
Na mindegy majd csak lesz valahogy.Hú de felidegeltem magam rajta.7-es csavar.ÁÁÁÁÁÁÁÁ
A csavarboltban amikor előadtam mi kellene,hát majdnem megvertek hogy mit idegesitem őket.
Miért nem 8-as csavarral oldotta meg az az istenverte mérnök?
Most honnan a fenéből szerezzek?
Na persze találtam a neten,de 1500 ft.Hát én annyit nem fizetek egy szaros csavarért az tuti.
Na mindegy majd csak lesz valahogy.Hú de felidegeltem magam rajta.7-es csavar.ÁÁÁÁÁÁÁÁ
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Srácok ha az orsós kuplung kiemelő tengely és a kuplung kiemelő hengert másik blokkból valóval társítottam az adhat kis hangot ,én úgy láttam orsós kuplung kiemelő tengely jobb állapotú mint az eredeti kicseréltem de azóta pici hangja van a kuplungnak.a cseredarab is használt esetleg hogy nincsenek összekopva ?
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég