Blokk
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Srácok nekem pedig egy olyan kérdésem lenne már 400km-ert beletettem a mociba,de van egy kicsi furcsa hangja,ha elkezdem behúzni a kuplungot éppen hogy csak elkezd kiemelni megszűnik a hang.
Minden csapágy új.
Valakinek ötlete?
Minden csapágy új.
Valakinek ötlete?
Re: Blokk
pempelli írta:
Lehet hogy a kuplung csapágy nem engedi a főtengelyen,jártam már így ETZ-vel ,a kinyomó részt ki tudod forgatni a blokkból?
Ha ellentétesen ütögeted mint a kuplung állításnál el kell indulnia kifelé,kinyomja magát.
Az lesz az!
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Lehet hogy a kuplung csapágy nem engedi a főtengelyen,jártam már így ETZ-vel ,a kinyomó részt ki tudod forgatni a blokkból?miti írta:Az összes csavart kiszedtem váltókart, főtengelyanyát, berugókart is levettem...
De csak fél centire jön le és ott megakad, már mindent próbáltam de vmibe megakad, sztem nem szorul mer akkor kicsit haladnék ütögetéssel de ez meg se moccan.
Leirást, robbantott ábrát meg csak ETZ ről találtam ami nem teljessen ugyan az...
Ha ellen tétesen ütögeted mint a kuplung állításnál el kell indulnia kifelé,kinyomja magát.
Re: Blokk
Az összes csavart kiszedtem váltókart, főtengelyanyát, berugókart is levettem...
De csak fél centire jön le és ott megakad, már mindent próbáltam de vmibe megakad, sztem nem szorul mer akkor kicsit haladnék ütögetéssel de ez meg se moccan.
Leirást, robbantott ábrát meg csak ETZ ről találtam ami nem teljessen ugyan az...
De csak fél centire jön le és ott megakad, már mindent próbáltam de vmibe megakad, sztem nem szorul mer akkor kicsit haladnék ütögetéssel de ez meg se moccan.
Leirást, robbantott ábrát meg csak ETZ ről találtam ami nem teljessen ugyan az...
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Ha körbe levetted a csavarokat, a váltókart, a főtengelyanyát,akkor semmi sem fogja.Próbáld levenni, ha nem jön én gumikalapács finom ütögetésével indul meg.Spéci szerszám nem kell hozzá..Lehet keverték a kuplungagy lehúzóval, oda venni kell egyet, hogy lejöjjön a főtengelyről.
Re: Blokk
természetessen le : ) egyéb ötlet?
-
- A blokkot szethuzom neked termeskovel
- Hozzászólások: 551
- Csatlakozott: 2009.02.02. 15:30
- Tartózkodási hely: Törökszentmiklós
Re: Blokk
Fötengely anyát le vetted?miti írta:Üdv.
Az lenne a kérdésem hogy, hogy kell leszedni a ts 250 váltójának a fedelét, mer nem akar fél centinél jobban lejönni, valamibe megakad. Vmi csapágylehuzóról olvastam de nem tudom hol lehet olyat szerezni, vagy egyáltalán h az kell e nekem:). PLS segitsetek!!! Előre is kössz!
A viz szalad, a kő marad!
Re: Blokk
Üdv.
Az lenne a kérdésem hogy, hogy kell leszedni a ts 250 váltójának a fedelét, mer nem akar fél centinél jobban lejönni, valamibe megakad. Vmi csapágylehuzóról olvastam de nem tudom hol lehet olyat szerezni, vagy egyáltalán h az kell e nekem:). PLS segitsetek!!! Előre is kössz!
Az lenne a kérdésem hogy, hogy kell leszedni a ts 250 váltójának a fedelét, mer nem akar fél centinél jobban lejönni, valamibe megakad. Vmi csapágylehuzóról olvastam de nem tudom hol lehet olyat szerezni, vagy egyáltalán h az kell e nekem:). PLS segitsetek!!! Előre is kössz!
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Blokk
Sziasztok!
Ts 250/1-est újítok fel,a blokkot még nem szedtem szét, de elõre meg szertném venni a csapágyakat és szimeringeket,
meg tudná valaki mondani az összes csapágy és szimering méretét?
Elõre is köszönöm!
Ts 250/1-est újítok fel,a blokkot még nem szedtem szét, de elõre meg szertném venni a csapágyakat és szimeringeket,
meg tudná valaki mondani az összes csapágy és szimering méretét?
Elõre is köszönöm!
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Blokk
Sziasztok
nem tudja vki hogy a TS-en lévő lengővilla anya az normál menetű tehát egy sima egyszerű anya?
Mert a motoros boltba nem tudtak adni mert nem volt mivel még senki nem keresett ilyet.nem hagytak el (én is menet közbe)
nem tudja vki hogy a TS-en lévő lengővilla anya az normál menetű tehát egy sima egyszerű anya?
Mert a motoros boltba nem tudtak adni mert nem volt mivel még senki nem keresett ilyet.nem hagytak el (én is menet közbe)
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
Re: Blokk
A főtengely szimeringnél levő rugós rögzítőgyűrű helyére szabad zégergyűrűt rakni ugye?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Igen, tényleg megindítja Mi is viccelődtünk a műhelyben, hogy a Würth cégnek kellene kiadnia Würthöskalács néven egy kis szerelőtésztát
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Láccik,hogy még nem csináltad, a 6203 csapágyhoz 15-ös (15 grammos) zsemle kell .Gexxx írta:Azért megnézném bambit, ahogy kenyérrel szerel...
"Oda tudja adni valaki a 13-as (13 grammos) zsemlét?"
Egyébként ha nincs célszerszámod tényleg ez a legegyszerűbb , legalábbis nálam bejött. Nem kell hegeszteni,tiplit,dűbelt,rezsót,hőlégfúvót,egyebet kínozni.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Azért megnézném bambit, ahogy kenyérrel szerel...
"Oda tudja adni valaki a 13-as (13 grammos) zsemlét?"
"Oda tudja adni valaki a 13-as (13 grammos) zsemlét?"
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Re: Blokk
zonafa írta: Szia!
Ha még nem sikerült kiszedni,akkor itt a legegyszerűbb módszer: friss kenyérbelet tömsz a csapágy közepébe,és ahogy tömködöd, nyomkodod esetleg ceruzával,csavarral az szépen kinyomja a csapágyat.
Szia! Pont ma adták ezt a tippet, marhajó ötletes De végül belehegesztettük egy szék lábát, úgy jött ki.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
gabsic írta:Köszi, sikerült. És a 6203as csapágy kiszedésére( a gyújtás felőli blokkfélben, amihez csak egy oldalról lehet hozzáférni) van valamilyen okosság, vagy csak a szervíz videón látható eszközzel lehetséges?
Szia!
Ha még nem sikerült kiszedni,akkor itt a legegyszerűbb módszer: friss kenyérbelet tömsz a csapágy közepébe,és ahogy tömködöd, nyomkodod esetleg ceruzával,csavarral az szépen kinyomja a csapágyat.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Tudomásom szerint a kuplung oldalon kifele legyen a rugós rész a gyújtás oldalon befele.Hujber írta:Főtengelyszimeringek behelyezésénél kell valamire figyelni? vagy csak simán beütöm a helyére?
Re: Blokk
Főtengelyszimeringek behelyezésénél kell valamire figyelni? vagy csak simán beütöm a helyére?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
Re: Blokk
Annak a végén van egy műanyag dugó abba kell hogy beleüljön a bowden vége. Ha az nincs benne akkor nem lesz jó szerintem.nero írta: Amit a deknibe bele kell csavarni csövet, abban esetleg van valami?
- nero
- biciklis
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2011.10.19. 20:17
- MZ-d típusa: ETZ 250 DeLuxe
- Tartózkodási hely: Szombathely
Re: Blokk
Sziasztok! A kuplung oldali dekni visszarakásakor akadt egy kis gondom, mégpedig a következő: A berúgószerkezet simán visszament a helyére, a kuplung durva beállításánál akadt gondom, a húzóorsóba beleakasztom a a kuplung bowdent, ennek 11 mm-re kell kiállnia dekniből, ezt is beállítottam, a kérdésem az lenne, a kuplung bowden külseje hova fekszik fel, hogy a bowdent a karral használni tudjam, és a kuplung kiemeljen. Így most összerakom, a kuplungkart behúzom, kihúzza a nyomódarabot, a kuplunggal nem történik semmi. Lehet hogy valamit elvesztettem? Amit a deknibe bele kell csavarni csövet, abban esetleg van valami? Ha tudtok segítsetek légyszi. Már csak ezt kéne összeraknom és menne a gép. (ETZ 250 deluxe) Köszi
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Blokk
Melegitsd fel a blokkfelet rezsón és ha szerencséd van kihullik a helyéről.Ha nem,akkor meg fogj egy dübelt ami belemegy a csapágy belső felébe,majd a dübel menetes részébe egy kifúrt laposvason kersztül(ami természetesen túllóg a blokkfélen mint a blokkszétszedő)egy csavarral szétfeszited a dübelt,majd egy előzetesen rátekert anyával szépen kihuzatod a csapágyat.Hujber írta:
Köszi, sikerült. És a 6203as csapágy kiszedésére( a gyújtás felőli blokkfélben, amihez csak egy oldalról lehet hozzáférni) van valamilyen okosság, vagy csak a szervíz videón látható eszközzel lehetséges?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Gyári csodacélszerszám hiányában: a csapágy belső gyűrűjébe belehegesztesz egy hosszú csavart (8as vagy 10,es, amelyik feje passzentos bele, már nem emlékszem), egy laposvasat/zártszelvényt/amitakarsz kifúrsz, rádugod a csavarra, a blokk és a kifúrt vas közé rongyot raksz, aztán anya a csavarra, és szépen kihúzza neked a csapágyat.Hujber írta:Köszi, sikerült. És a 6203as csapágy kiszedésére( a gyújtás felőli blokkfélben, amihez csak egy oldalról lehet hozzáférni) van valamilyen okosság, vagy csak a szervíz videón látható eszközzel lehetséges?
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Re: Blokk
pempelli írta:
Próbáld meg egy nagyobb méretű csapágy lehúzóval.
Köszi, sikerült. És a 6203as csapágy kiszedésére( a gyújtás felőli blokkfélben, amihez csak egy oldalról lehet hozzáférni) van valamilyen okosság, vagy csak a szervíz videón látható eszközzel lehetséges?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Próbáld meg egy nagyobb méretű csapágy lehúzóval.Hujber írta:Köszi mindenkinek a segítséget Zsakfos, neked pedig külön köszönöm a képet, amin a házi készítésű szerelőhidadat mutattad meg nekem, csináltam én is egyet, és gyönyörűen szétjött a blokk Nagyon örültem neki. De van itt egy kis (nagy) probléma... Vettem kuplungagylehúzót, hogy majd szépen szakszerűen leszedem azt is. Aha, csak a bajok ott kezdődnek, hogy aki összerakta, olyan kuplungagyat húzott a főtengelyre, amin szarrá van menve a menet. Nem tudom rátekerni a lehúzót, egy az egyben szét van barmolva. Próbáltam úgy, hogy gondoltam felmelegítem a blokkfelet, és a kuplung felőli oldalon bronzzal szépen leverem a főtengelyt, azon az elven, hogy a kuplung fogaskereke felfekszik a blokkra, így mindenképp a főtengelynek ki kell csúsznia. El is kezdtem, és szépen megindult, de nem a főtengely a kuplungagyból, hanem, az egész főtengely csapágyastól kuplungostól addig, míg a kuplung alatt volt hely. Most sehogy tovább, a csapágy félig kijött a fészkéből, de a kuplung nem ereszti a főtengelyt. Mihez kezdjek?
Re: Blokk
Köszi mindenkinek a segítséget Zsakfos, neked pedig külön köszönöm a képet, amin a házi készítésű szerelőhidadat mutattad meg nekem, csináltam én is egyet, és gyönyörűen szétjött a blokk Nagyon örültem neki. De van itt egy kis (nagy) probléma... Vettem kuplungagylehúzót, hogy majd szépen szakszerűen leszedem azt is. Aha, csak a bajok ott kezdődnek, hogy aki összerakta, olyan kuplungagyat húzott a főtengelyre, amin szarrá van menve a menet. Nem tudom rátekerni a lehúzót, egy az egyben szét van barmolva. Próbáltam úgy, hogy gondoltam felmelegítem a blokkfelet, és a kuplung felőli oldalon bronzzal szépen leverem a főtengelyt, azon az elven, hogy a kuplung fogaskereke felfekszik a blokkra, így mindenképp a főtengelynek ki kell csúsznia. El is kezdtem, és szépen megindult, de nem a főtengely a kuplungagyból, hanem, az egész főtengely csapágyastól kuplungostól addig, míg a kuplung alatt volt hely. Most sehogy tovább, a csapágy félig kijött a fészkéből, de a kuplung nem ereszti a főtengelyt. Mihez kezdjek?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Mol sprint teljesen jó,de most már ne olajozzunk ebben a topicban,mert kikapunkHujber írta:És ebben az olaj témában is lenne kérdésem: Fúrás után (tűgörgős) milyen olajat használjak, és hogy zajlik egy "bejáratás"? Van itthon egy liter Mol sprint, de ahogy elnézem itt mindenki jobbat használ.
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 195
- Csatlakozott: 2011.01.04. 17:13
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Őrség
Re: Blokk
Ne pörgetéssel kezd sztem...Dénes írta:Húde sokszor volt.
Mindegy milyen olaj, 1:50-be keverve. Pénztárcádtől függően lehet drágább olaj is, ártani nem árt.
Bejáratás:
Ne erőltesd a motort, váltsál sokat, használd ki minden fordulaton. Nyugodtan pörgesd szét 2. 3-as fokozatban, ahogy csak bírja, de rövid ideig! Aztán pihi.
Kézikönyvben le van írva a bejáratás, kmre bontva, olajcserékkel stb. Abban benne van minden. Ha nem találod szólj, emailben küldök leírást.
A temetőben két parcella van. Az egyikben azok fekszenek, akiknek elsőbbségük volt...
A fém a hús felé hajlik.
A fém a hús felé hajlik.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Blokk
Húde sokszor volt.
Mindegy milyen olaj, 1:50-be keverve. Pénztárcádtől függően lehet drágább olaj is, ártani nem árt.
Bejáratás:
Ne erőltesd a motort, váltsál sokat, használd ki minden fordulaton. Nyugodtan pörgesd szét 2. 3-as fokozatban, ahogy csak bírja, de rövid ideig! Aztán pihi.
Mindegy milyen olaj, 1:50-be keverve. Pénztárcádtől függően lehet drágább olaj is, ártani nem árt.
Bejáratás:
Ne erőltesd a motort, váltsál sokat, használd ki minden fordulaton. Nyugodtan pörgesd szét 2. 3-as fokozatban, ahogy csak bírja, de rövid ideig! Aztán pihi.
Re: Blokk
És ebben az olaj témában is lenne kérdésem: Fúrás után (tűgörgős) milyen olajat használjak, és hogy zajlik egy "bejáratás"? Van itthon egy liter Mol sprint, de ahogy elnézem itt mindenki jobbat használ.
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Én is 1:40-el járok bronzoshoz Castrol2T-el, azzal teljesen jó.festékes írta:Viszont jut eszembe,a szintetikus olajnak ugye jobb a kenése,gondolom ezért használható kisebb keverési arányban,tehát a lényeg,hogy egy jobb minőségű olajjal,használhatom e így bronzpersellyel,mondjuk 1:40-be
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Viszont jut eszembe,a szintetikus olajnak ugye jobb a kenése,gondolom ezért használható kisebb keverési arányban,tehát a lényeg,hogy egy jobb minőségű olajjal,használhatom e így bronzpersellyel,mondjuk 1:40-be
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Blokk
A hajtókaron valószínűleg a hőkezelés nyomait látod, nincs jelentősége.
Javítási könyvekben le van írva a 2T hajtókar ellenőrzésének menete.
Felső görgő pedig 15x19x20 méretű a kis ETZ-ben. INA márkát, KZK típust és 15x19x20 méretet keress, ez direkt oda van kitalálva. Kérdés, csak, hogy létezik-e ez a méret.
Suzuki RM 125 88'-?? is ilyen méretű tűgörgővel fut.
Javítási könyvekben le van írva a 2T hajtókar ellenőrzésének menete.
Felső görgő pedig 15x19x20 méretű a kis ETZ-ben. INA márkát, KZK típust és 15x19x20 méretet keress, ez direkt oda van kitalálva. Kérdés, csak, hogy létezik-e ez a méret.
Suzuki RM 125 88'-?? is ilyen méretű tűgörgővel fut.
Hujber írta:A témához én is bekapcsolódnék:
Ma vettem le a dugattyút a hajtókarról, és a tűgörgő simán kiesett a hajtókarszemből. Ez okés, vagy cserélni kellene? Ha igen, akkor csapágyboltban árulnak ilyet?
Más: El van színeződve a hajtókarom, a dugattyú felé 3-4 centi barna, majd szivárvány, és átcsap feketébe egészen a főtengelyig, ott ugyanilyen váltás van barnába. Ez baj?
Re: Blokk
A témához én is bekapcsolódnék:
Ma vettem le a dugattyút a hajtókarról, és a tűgörgő simán kiesett a hajtókarszemből. Ez okés, vagy cserélni kellene? Ha igen, akkor csapágyboltban árulnak ilyet?
Más: El van színeződve a hajtókarom, a dugattyú felé 3-4 centi barna, majd szivárvány, és átcsap feketébe egészen a főtengelyig, ott ugyanilyen váltás van barnába. Ez baj?
Ma vettem le a dugattyút a hajtókarról, és a tűgörgő simán kiesett a hajtókarszemből. Ez okés, vagy cserélni kellene? Ha igen, akkor csapágyboltban árulnak ilyet?
Más: El van színeződve a hajtókarom, a dugattyú felé 3-4 centi barna, majd szivárvány, és átcsap feketébe egészen a főtengelyig, ott ugyanilyen váltás van barnába. Ez baj?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
- Troster
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 474
- Csatlakozott: 2011.09.15. 03:33
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
festékes írta:Sziasztok!
Az a helyzet,hogy nekem a főtengóm felül,nem tűgörgős,hanem bronzperselyes,valaki így maszekolta
Most úgy hallottam,hogy emiatt olajosabb keverékkel kell járni,az 1.50 nem jó neki,szerintetek ez tényleg így van?
Igen a bronzpersely kenés igénye nagyobb.Gyárilag a bronzos témákhoz adtak meg 1:33-at, tűgörgősnél lehet vékonyabbra venni, ugye hallotunk már 1:100-ban is.
Amúgy nekem is esedékes, hogy a trophyról leugrik a henger, mert alacsony fordulaton a hengerből jönnek fémes hangok...
Talán csapszeg,tügörgő stb-vel megúszom...ha nem kiugrik a blokk...
- festékes
- bajnok
- Hozzászólások: 772
- Csatlakozott: 2010.02.23. 09:09
- MZ-d típusa: ts250/1
- Tartózkodási hely: Debrecen
Re: Blokk
Sziasztok!
Az a helyzet,hogy nekem a főtengóm felül,nem tűgörgős,hanem bronzperselyes,valaki így maszekolta
Most úgy hallottam,hogy emiatt olajosabb keverékkel kell járni,az 1.50 nem jó neki,szerintetek ez tényleg így van?
Az a helyzet,hogy nekem a főtengóm felül,nem tűgörgős,hanem bronzperselyes,valaki így maszekolta
Most úgy hallottam,hogy emiatt olajosabb keverékkel kell járni,az 1.50 nem jó neki,szerintetek ez tényleg így van?
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Blokk
Szerintem szabad de kínait ne vegyél én megjártam vele,egy méret sem egyezett a gyárival,inkább beszereztem egy jó állapotú használt gyárit azzal semmi gond.Hujber írta:Na remek, a kuplungagyon is el van b.szva a menet.. szabad ebből boltit venni?
Re: Blokk
Na remek, a kuplungagyon is el van b.szva a menet.. szabad ebből boltit venni?
Piros MZ ETZ 250
UDX
UDX
Re: Blokk
Nekem is volt ilyen jelenség. Valamiért szorult a müanyaghüvelyben a meghajtótengely. Én addig csiszolgattam a hüvelyt mig könnyen elforgott benn a tengely.fzooltan írta:Sziasztok!Mz ts 125 fordulatszámmérő meghajtás nem forgatta a spirált. Megnéztem ,de úgy néz ki minden rendben fogaskerekek épek csigahajtás rendben, ha a spirált ráteszem(óra nélkül)már meg is áll. Úgy néz ki mintha szorulna pedig a spirált kézzel,könnyen lehet forgatni. Már a legkisebb ellenállásra (egy ujjal megtámasztom a kihajtás nyelvét) is leracsnizik a berúgókerék. Normális ez így? ...vagy cseréljem le a rugót?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Sziafzooltan írta:Sziasztok!Mz ts 125 fordulatszámmérő meghajtás nem forgatta a spirált. Megnéztem ,de úgy néz ki minden rendben fogaskerekek épek csigahajtás rendben, ha a spirált ráteszem(óra nélkül)már meg is áll. Úgy néz ki mintha szorulna pedig a spirált kézzel,könnyen lehet forgatni. Már a legkisebb ellenállásra (egy ujjal megtámasztom a kihajtás nyelvét) is leracsnizik a berúgókerék. Normális ez így? ...vagy cseréljem le a rugót?
Nekem is volt ilyen problémám nekem a rugó csere nem segített,viszont a műanyag vezető hüvely"amibe a tengely forog és ara tekered a spirált is az volt megkopva berágodva cseréltem azóta tökéletes.( Az a szép fehér mofás ETZ 125-150 van csak de az teljesen csereszavatos a TS el)
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- fzooltan
- Simsonos
- Hozzászólások: 129
- Csatlakozott: 2010.06.29. 20:46
- MZ-d típusa: ES125,TS125,ES250/2
- Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
Re: Blokk
Sziasztok!Mz ts 125 fordulatszámmérő meghajtás nem forgatta a spirált. Megnéztem ,de úgy néz ki minden rendben fogaskerekek épek csigahajtás rendben, ha a spirált ráteszem(óra nélkül)már meg is áll. Úgy néz ki mintha szorulna pedig a spirált kézzel,könnyen lehet forgatni. Már a legkisebb ellenállásra (egy ujjal megtámasztom a kihajtás nyelvét) is leracsnizik a berúgókerék. Normális ez így? ...vagy cseréljem le a rugót?
- nova001155
- versenyző
- Hozzászólások: 728
- Csatlakozott: 2010.06.06. 20:43
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 DE LUXE
- Tartózkodási hely: Bácsbokod
Re: Blokk
Szeretném kérdezni mik a tapasztalatok etz-nél lengyel dugattyú vagy vagy india- dugattyúval melyik a jobb minőség melyik bírja tovább? Mennyire kell illeszteni a dugattyút a hengerhez?
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Blokk
Fordulat szám mérőd az ok? Nekem annak a lehajtása csinált ilyeneket egyszer(akkor késik a műszer vagy ugrál a mutató)egyébként ha jól tudom ritka hiba de viszonylag könnyen javítható.Vedd le a spirált akkor elvileg abbahagyja és látod ahogy megy vagy akadozik a kihajtás.kzolika1994 írta:A 125-ös Etz-nek a következő a problémája. Berúgom a motort, be is indul a berúgókar visszajön de olyan hangot ad (köszörül) mintha belül a berúgó szerkezet nem menne vissza helyére. Próbáltam egy foggal hátrébb állítani a berúgókart, de akkor is ugyan ezt csinálta.
Mi lehet a baja,esetleg valami tipp?
A válaszokat előre is köszönöm!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég