Tuning
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Tuning
Gyertyakép tökéletes...
Valószínűleg a karbi is az, főfúvókát is vettem bele gyári méretűt...
A kipuf kb egy másfél hónapja lett cserélve egy új utángyártottra szóval még tisztának kéne lennie bár sose tudni... Tudom az utángyártottal már alapból nem megy úgy meg én a hangját sem szeretem csak a gyárim már nagyon ocsmány volt, de le fogom fújni feketére és visszateszem.
Amint lesz egy kis pénzem a fúrást megcsinálom, remélem segít
Valószínűleg a karbi is az, főfúvókát is vettem bele gyári méretűt...
A kipuf kb egy másfél hónapja lett cserélve egy új utángyártottra szóval még tisztának kéne lennie bár sose tudni... Tudom az utángyártottal már alapból nem megy úgy meg én a hangját sem szeretem csak a gyárim már nagyon ocsmány volt, de le fogom fújni feketére és visszateszem.
Amint lesz egy kis pénzem a fúrást megcsinálom, remélem segít
- allllli
- versenyző
- Hozzászólások: 501
- Csatlakozott: 2012.11.07. 15:12
- MZ-d típusa: Honda CB 400 N
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: Tuning
Karburátort pontosan beállítanám, az lenne az első.m-tom írta:Mekkora lánckerék van elöl?LaloX írta:Az a gond hogy nem bírja... Ha már egy kis szembeszelem van a 80-at is nagyon nehéz tartanom, fölé meg az istennek nem kar menni csutka gázon sem. Ötlet?
Milyen kipuff van rajta? Tiszta?
Kisebb sebességben meddig forog ki könnyedén?
Gyertyaképet ellenőrizném, ha volt első, akkor ez a nulladik
Ezután kiégetném a kipufogót, ha nem sajnálod a krómozást vagy ha fel tudod polírozni magadnak.
Én 16-os lánckerékkel elérem a 90-et, akár utazóban is, de nagyon pörög. (5000-5500 kb) Én nem kínzom így a motort, főleg h 922 km-t ment fúrás óta.
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Tuning
Mekkora lánckerék van elöl?LaloX írta:Az a gond hogy nem bírja... Ha már egy kis szembeszelem van a 80-at is nagyon nehéz tartanom, fölé meg az istennek nem kar menni csutka gázon sem. Ötlet?
Milyen kipuff van rajta? Tiszta?
Kisebb sebességben meddig forog ki könnyedén?
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Tuning
Az a gond hogy nem bírja... Ha már egy kis szembeszelem van a 80-at is nagyon nehéz tartanom, fölé meg az istennek nem kar menni csutka gázon sem. Ötlet?
m-tom írta:A 125-ös "tuningja" a 150-es henger (nem kell hozzá karbit és hengerfejet cserélni, bár lehet), ettől nem fog többet enni.LaloX írta:Sziasztok!
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon
Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?
Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?
Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?
Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság
A 125-ös is tudja a 90-es utazót, de nem ilyen fordulaton, hanem 5-6000 között. Bírja, húzhatod neki, de enni is fog (4-5l/100km)
Az összes többi mókolást én elfelejteném, gyári gyújtás (megszakítós vagy elektronikus, ízlés kérdése), gyári műszaki állapot és kész....
Na, akkor most döntsd el, hogy mit szeretnél....
- telectronic
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 182
- Csatlakozott: 2012.10.09. 19:50
- MZ-d típusa: ETZ250 - CZ350
- Tartózkodási hely: Budapest XXII.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Előre tekintünk és nem a múlttal törődünk. A motor is előre megy
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
Elektronikai, motor és egyéb bazár : http://telectronic.hu
Easy rider "Born to be wild" öööö izé "Born to be free"
- m-tom
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 351
- Csatlakozott: 2010.11.11. 11:48
- MZ-d típusa: ETZ 250 Honda CB450S
- Tartózkodási hely: Páty
Re: Tuning
A 125-ös "tuningja" a 150-es henger (nem kell hozzá karbit és hengerfejet cserélni, bár lehet), ettől nem fog többet enni.LaloX írta:Sziasztok!
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon
Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?
Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?
Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?
Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság
A 125-ös is tudja a 90-es utazót, de nem ilyen fordulaton, hanem 5-6000 között. Bírja, húzhatod neki, de enni is fog (4-5l/100km)
Az összes többi mókolást én elfelejteném, gyári gyújtás (megszakítós vagy elektronikus, ízlés kérdése), gyári műszaki állapot és kész....
Na, akkor most döntsd el, hogy mit szeretnél....
- LaloX
- biciklis
- Hozzászólások: 43
- Csatlakozott: 2011.12.21. 21:16
- MZ-d típusa: Mz ETZ 125,Mz RT 125
- Tartózkodási hely: Kaba, Debrecen
Re: Tuning
Sziasztok!
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon
Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?
Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?
Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?
Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság
Van egy 125-ös ETZ-m aminek pillanatnyilag az utazója 70-80 között van, akkor pörög 3500-4000 között. Ha szembeszelem van akkor már van hogy nehézkes neki a 80-at is tartani és ha bemelegszik akkor megint csak gyengül a motor. Az lehetséges lenne hogy valahogy elérjem vele a 90-es utazót? Nem vágyom többre de arra nagyon
Megéri ólompótlót tenni a benzinbe?
Most tervezek fúrást 54-es dugaggyúra. Nagyobbat azért nem akarok mert nem szeretnék hengerfejet és karbit cserélni. Szerintetek ez segíteni fog? Vagy milyen kisebb tuningolások vannak még ami nem jár fogyasztásnövekedéssel?
Nézegettem hogy tettek láncfűrészgyújtást rá. Ez szép és jó de valahogyan meg lehet oldani hogy világításom is ugyanúgy működjön?
Válaszotokat előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért de hajt a kíváncsiság
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Tuning
Engine - old moped - Polish Komar. Romet Komar.gabsic írta:Nice job! It looks great.kudlaty2007 írta:MZ TROPHY for children. Homemade (5 years) from Poland
http://www.youtube.com/watch?v=U4k2EBLTF2g
Do you know that what type of motorcycle is it based on?
(I think it was built from a small, 50cc bike)
Only this information I knew
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nice job! It looks great.kudlaty2007 írta:MZ TROPHY for children. Homemade (5 years) from Poland
http://www.youtube.com/watch?v=U4k2EBLTF2g
Do you know that what type of motorcycle is it based on?
(I think it was built from a small, 50cc bike)
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- kudlaty2007
- Simsonos
- Hozzászólások: 87
- Csatlakozott: 2012.12.25. 01:33
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 83'
- Tartózkodási hely: Poland - Kraków - Rymanów Zdrój
Re: Tuning
http://www.bikepics.com/pictures/2441505/
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
http://www.bikepics.com/pictures/2448787/
https://www.youtube.com/user/kudlaty2007
I use google translator: Polish - Hungarian
Lengyel, Magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát. Polak, Węgier, dwa bratanki i do szabli i do szklanki
Re: Tuning
Igaz sérülés nélkül de szép borulás volt Szerintem a sebesség és a földes út együtt tette meg a hatását. Nem voltam ott úgyhogy nem tudom de legyen igazad és majd csak akkor gondolkozok legközelebb rajta ha a moci szépen fel van újítva már "nincs" mit csinálni rajta de van "fölös" lóvém és időm. Köszönöm a választ!
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Nem lehet. Barkácsolni kell, vagy barkácsoltatni.
Egyébként nincs is értelme, nincsen a blokk alján túl sok védenivaló dolog, mint más motoroknál. (olajszűrő, csövek, radiátor stb)
Nekem fura, hogy egy fa kitörte, a következő 40 évben szinte biztos nem lesz ilyen pech.
- az olajleeresztő kis csonk talán veszélyes ha megakad valami sziklában és letörik, de hát mindenre nem lehet, és nem is kell felkészülni -
Akkor harckocsival kéne járni.
Egyébként nincs is értelme, nincsen a blokk alján túl sok védenivaló dolog, mint más motoroknál. (olajszűrő, csövek, radiátor stb)
Nekem fura, hogy egy fa kitörte, a következő 40 évben szinte biztos nem lesz ilyen pech.
- az olajleeresztő kis csonk talán veszélyes ha megakad valami sziklában és letörik, de hát mindenre nem lehet, és nem is kell felkészülni -
Akkor harckocsival kéne járni.
Re: Tuning
Sziasztok!
Egy kósza ág felcsapódott és a blokk középből kitört egy 5 centis darab. Ilyen helyzetekre megoldás egy védő lemez felszerelése a motorra ( gondolom én). Lehet-e beszerezni ilyen védő lemezt ETZ 250-hez?
Egy kósza ág felcsapódott és a blokk középből kitört egy 5 centis darab. Ilyen helyzetekre megoldás egy védő lemez felszerelése a motorra ( gondolom én). Lehet-e beszerezni ilyen védő lemezt ETZ 250-hez?
Re: Tuning
Nem egyezik rövidebb a tank.Bandita írta:Sziasztok!
ETZ 250-re egy banán tank felrakható? Megegyeznek az illesztési pontok, nem lesz távolság a tank és az ülés között?
Re: Tuning
Sziasztok!
ETZ 250-re egy banán tank felrakható? Megegyeznek az illesztési pontok, nem lesz távolság a tank és az ülés között?
ETZ 250-re egy banán tank felrakható? Megegyeznek az illesztési pontok, nem lesz távolság a tank és az ülés között?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Tuning
De lesz, csak még kitudja mikor. Amíg el nem viszik a motort addig megyek vele természetesen. És próbálom jobbá és jobbá tenni. A motorikusan hibátlan állapot számomra nem azt jelenti, hogy most jött ki a gyárból, hanem hogy elindul, megy amikor kell és megáll. De úgy látom ez nem ilyen egyszerű, vagy csak számomra. 53000 km van benne, szerintem még sosem fúrták. 300-asítástól azért félek, mert könnyeben besülhet a dugattyú nem? Egyébként gondolkoztam rajta sokat. De olvastam valahol azt amit írtam, és így meghátráltam előle. Egyébként, az egyik régi motoros ismerősöm ajánlotta, hogy Ő személy szerint, még nem ülne fel "nagyobbra" (erősebbre), az idén még hajtsam ezt, és csak utána nézelődjek valami másik után. Szerinted, akkor 300, vagy 250 újjítás? Mitől különbözik a kettő? Teljesítmény, és fogyasztásra valamint tartósságra gondolok. Esetleg egy elektronikus gyújtás? Az gondolom csak a megbízhatóságon dobna, bár nincsen semmi gondom a mostanival.
Perec írta:Mennyivel lesz erősebb? Attól függ most mennyire kopott. Mivel ugye "motorikusan hibátlan" állapotban van, sokra ne számíts.
Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad
revell írta:sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
- Perec
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 444
- Csatlakozott: 2008.07.13. 21:36
- MZ-d típusa: ETZ250
- Tartózkodási hely: Oh.
Re: Tuning
Mennyivel lesz erősebb? Attól függ most mennyire kopott. Mivel ugye "motorikusan hibátlan" állapotban van, sokra ne számíts.
Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad
Ha már tuning topik akkor miért nem 300 ccm? Annak már lesz hatása, de 2000 km-ig akkor sem lesz bikább, mint most, mert türelmesen járatnod kell, de jövőre már húzhatod neki keményen
Mégsem lesz kategóriaváltás? Ha komoly előrelépést akarsz az a Te utad
revell írta:sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Tuning
sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
az lenne a kérdésem, hogy ha egy helyreállító fúrást csinálok a mocin, meg egy új dugattyú szettet tetetek bele, akkor annak milyen hatásai vannak?
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Ha látni is akarsz, akkor ne egy 30W-os babetta generátort rakj fel...zek99 írta: Hát a fűkasza gyujtás meg ilyesmi azért nem lenne jó mert a világítás nekem nagyon fontos mert éjjel is sokat járok terepezni
Re: Tuning
Hát a fűkasza gyujtás meg ilyesmi azért nem lenne jó mert a világítás nekem nagyon fontos mert éjjel is sokat járok terepeznikupi írta:Nekem a láncfűrész vagy motoros fűkasza gyújtás jutott a fejembe az lehet jó lenne ráadásul kicsi a lendkerék meg minden...de a világítás?Az akkor a gond.zek99 írta:Üdv! Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Nekem a láncfűrész vagy motoros fűkasza gyújtás jutott a fejembe az lehet jó lenne ráadásul kicsi a lendkerék meg minden...de a világítás?Az akkor a gond.zek99 írta:Üdv! Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Tuning
MrDok írta:Bezony ahogy Kupi írja, kevés az átfordulás. Jobban jársz ha egy kis méretű aksival összerakod a gyári rendszerét.zek99 írta:Üdv! Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács
Okés köszi ,Simson gyujtás se lehet rá tenni ?
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Bezony ahogy Kupi írja, kevés az átfordulás. Jobban jársz ha egy kis méretű aksival összerakod a gyári rendszerét.zek99 írta:Üdv! Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Tuning
Sajnos méretet nem tudok mivel még nekem is csak terv a terep TS 125 re de egy biztos:kell egy jó esztergályos ismerős az tuti és ahogy nekem mondták(akik már csináltak ilyent) nem biztos,hogy működni is fog tökéletesen mivel a Babetta azért párszor átfordul indításnál a kis TS meg egyet max kettőt így ha gyenge a gyújtás vagy a mágnes lehet csak tolásra indul csak.Ha megcsinálod légyszi számolj be a tapasztalataidról érdekelne.zek99 írta:Üdv! Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Tuning
Üdv! Valaki tudna segíteni nekem egy Babetta gyújtást szeretnék a Ts 125-ösömre és kellenének a közdarab méretei valamint egy két jó tanács
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Én nem kockáztatnám be lógó hajtókarral az erősebb hengert.Harcos írta:Üdv!
Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.
A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv.:Sub-ee
Sub kötőjel ee "Az örök szikra örzője"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Üdv a fórumon!benci 150 írta:heló 16 os felnit szeretnék befűzni előre 18 as helyett tárcsás agyhoz nem tudja valaki mekkora küllők kellenek?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=4045
Ez azt mondja 137mm.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Tuning
heló 16 os felnit szeretnék befűzni előre 18 as helyett tárcsás agyhoz nem tudja valaki mekkora küllők kellenek?
Re: Tuning
revell írta:sziasztok,
Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?
üdv:
revell
http://racing-bazar.hu/motorkerekpar/mo ... etz_tuning itt érdeklődj:)
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Tuning
sziasztok,
Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?
üdv:
revell
Nem ismertek valakit véletlenül, aki csinál membránosítást, és hogy kb mennyibe lenne?
üdv:
revell
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Minden tuning alapja, hogy a többi dolog jó legyen. Szvsz előbb rakd rendbe a blokkot, majd ha minden zsír, akkor jöhet a tuning... Egy jól karbantartott moci már jobban megy, mint aminek lógnak az alkatrészei! Csapágy márka annyira nem fontos, lényeg, hogy szépen fusson. (ZVL pl olcsó és jókat írnak róla.)Harcos írta:Üdv!
Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.
A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Re: Tuning
Üdv!
Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.
A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Van egy 125-ös ETZ-m, de szeretném, hogy jobban menjen.
Találtam egy 150 köbcentis 4 felömlős hengert, ami elvileg 18 lóerőt tud.
Viszont nekem gyári főtengelyem van és az is kissé lóg, valamint a csapágyak se túl magas árkategóriát képviselnek.
A kérdésem az lenne, hogy átalakítások nélkül elbírja a plusz teljesítményt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
- tiger1342
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 453
- Csatlakozott: 2007.07.18. 17:16
- MZ-d típusa: MZ TS250/1
- Tartózkodási hely: Budapest XIII. ker.
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Szerintem biztosan nem végez fél munkát, de miért nem kérdezed egyből Tőle?revell írta:sziasztok
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást?
Előre is köszi
revell
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 51
- Csatlakozott: 2012.09.04. 13:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Pusztazámor
Re: Tuning
sziasztok
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást?
Előre is köszi
revell
az érdekelne, hogy halottam hogy Bambi csinál "300asítást" kb mennyi lenne ez pénzbe? A másik, hogy fúvókákat is kicseréli a karbiban meg mindent? És még annyit, hogy mennyiben befolyásolná a teljesítményt, és a fogyasztást?
Előre is köszi
revell
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Tuning
KILL3R etz írta:Akkor marad a kopott henger...
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...
Esetleg nem lehet, hogy nem a gyári első lánckerék van feltéve és túl nagy, ezért nem bírja a 5.???
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Akkor marad a kopott henger...
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...
Ha egyébként helyesen van beállítva minden...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
De a gyárival is ezt csinája,azért tetem átt hogy meg nézem.KILL3R etz írta:Jaa... hát ezzel a csővel nem csoda, hogy nem megy...
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Antituning! Azonnal eldobni!
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Jaa... hát ezzel a csővel nem csoda, hogy nem megy...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
MrDok írta:Bizony itt nem tuning kell, hanem kivizsgálás! Ötödikben minimum tartania kell a sebességet! Milyen kipufogó van rajta? Mellékelj fényképet ha nem tudod. A hátsó féfogatás környéke is jól látható legyen.Szasza23 írta:
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom...
https://plus.google.com/u/0/photos/1154 ... 146?tab=wX
Itt a képek
Re: Tuning
Farkas Pistabátyám csinálja a mocit szoval szerintem nem lehet szar,a gyujtás jó a kipufogot msot tetelm fel tavaj öszel,és a gyárival is csinálta ezt.a hengert azt nem tudom azt nem nézetuk még.KILL3R etz írta:Nem reszelgetni kell, hanem rendesen megcsinálni/beállítani....
Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.
Ha így nem elég, akkor kell tuningolni...
halli a képeket feltöltötem, itt meg nézhetitek
https://plus.google.com/u/0/photos/1154 ... 146?tab=wX
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Tuning
Bizony itt nem tuning kell, hanem kivizsgálás! Ötödikben minimum tartania kell a sebességet! Milyen kipufogó van rajta? Mellékelj fényképet ha nem tudod. A hátsó féfogatás környéke is jól látható legyen.
Szasza23 írta:
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Nem reszelgetni kell, hanem rendesen megcsinálni/beállítani....
Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.
Ha így nem elég, akkor kell tuningolni...
Lehet el lett cseszve a fúrás, vagy rosszul van beállítva (karbi, gyújtás) , gagyi kipuff stb...
Vidd el egy hozzáértő szerelőhöz, aki megcsinálja/beállítja normálisan.
Ha így nem elég, akkor kell tuningolni...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
KILL3R etz írta:Ha 251-es ETZ-d van, akkor az gyárilag 4 felömlős. Mekkorára akarod furatni? Ha csak javítóméret, akkor semmi lényegi változás nem történik.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.
Jaja 251-esröl lene szó.mert olyan problémám van hogy 4 esbe kihuzom 110-max 120ig utána fel teszem 5.be és visza esik 80-90 re. ,és ez a henger volt már furva 1 xer 1sö tulméretes a blok bontatlan teljesen gyári még "a szimeringek ki letek azota cserélve bene mind"anyi ujitás van benne.a csapágy egyik se log meg nem zakatol a blok csendes.
Lehet meg kelene reszelni a felömlöket meg a kimenetet ?vagy mi nem tudom...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Tuning
Ha 251-es ETZ-d van, akkor az gyárilag 4 felömlős. Mekkorára akarod furatni? Ha csak javítóméret, akkor semmi lényegi változás nem történik.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.
Ha 300-asra, akkor karbit át kell fúvókázni/állítani.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
Re: Tuning
Üdv a népnek
oylan kérdésem segitségkérésem lenne,hogy ha felfuratom a 250ccm es hengeremet meg 4felömlösre megcsináltatom akkor mien komplikácio lehet.
Meg ha kell is cserélni valamit akkor mit-miket !! ?
Elöre is köszönöm a Felvilágositást.
oylan kérdésem segitségkérésem lenne,hogy ha felfuratom a 250ccm es hengeremet meg 4felömlösre megcsináltatom akkor mien komplikácio lehet.
Meg ha kell is cserélni valamit akkor mit-miket !! ?
Elöre is köszönöm a Felvilágositást.
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Tuning
Ez engem is érdekelne miért lett kimoderálva??
Átverés?
Átverés?
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
Re: Tuning
zsakfos írta:Itt kérem moderálás történt.Mi volt a baj?
Én kiváncsi lennék ezekre a dolgokra.Még a telószámot sem tudtam kiirni.
A srác mindig bepróbálkozik, már többször hirdette magát.
Itt még fent van: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9041861
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég