Üzemanyagellátás
-
- versenyző
- Hozzászólások: 736
- Csatlakozott: 2013.10.09. 11:56
- MZ-d típusa: Etz 250
- Tartózkodási hely: Kecel city
Re: Üzemanyagellátás
Hali, ha levetted a csészét a karbiról, és hozzáférsz az úszóhoz, elsőnek azt vedd ki a helyéről és rázogasd meg, van -e benne üzemanyag. A tűszelep is lehet hunyó, az hogy új sajna nemigazán jelent valamit manapság, ellenőrizd azt is, valamint a tűszelep alatti tömítést, van-e , jó-e.
Re: Üzemanyagellátás
pnlaci írta:Pedig az biztos hogy nem zár le vagy az úszó,vagy a szelep.AN27 írta:jó estét!
van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva
pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden
van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be
majd holnap kiszedem és belerakom egy űzemanyagal töltött üvegbe meg látom mit is hogy is mozog az az úszó
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Pedig az biztos hogy nem zár le vagy az úszó,vagy a szelep.AN27 írta:jó estét!
van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva
pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden
van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Üzemanyagellátás
jó estét!
van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva
pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden
van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be
van a ts 125/2 mz kicseréltem a karburátorban mindent szelepeket fúvókákat tömítést mégis nem tudom miért befolyik a blokkba a tüzelő anyag és nem indul be járatom egy helybe leállítom és utána csak csöpög a benzin (nincs rajta a kipufogó így látni, hogy csöpög) miért van ez a hiba jelenség mi a megoldás rá mert nem lehet menni vele egy nagyobb útra sem elég idegesítő hogy nem jövökrá a bajra a úszó zárva 27mm nyitva 33mm re van állitva
pedig most lett fúllra felújítva a blokk is tömítések abban is újak meg a csapágyak is szinte minden
van hozzá gyári szerviz könyv az alapján állítottam a karbit be
Re: Üzemanyagellátás
z25z írta:Ördögi kör, mert máshogy nem nagyon fog kiderülni, nem kell a következő faluig menni, csak hazatolható távon körözni de ha gyertyacserével beindul, akkor tartalékgyertyával
igaz b.ki ere nem is gondoltam :D majd ki megyek a hegyre vele úgy is ott furikázutam bajok előt is
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ördögi kör, mert máshogy nem nagyon fog kiderülni, nem kell a következő faluig menni, csak hazatolható távon körözni de ha gyertyacserével beindul, akkor tartalékgyertyával
Re: Üzemanyagellátás
z25z írta:Ezek úgy néznek ki szerencsédre, hogy nem fém részecskék, inkább karburálási gond, (esetleg gyújtás-bár azt írod az rendben van) alacsony hőértékű gyertya túl dús keverékkel. Ez megmagyarázná, hogy a másik gyertya meg nedves marad (az nyilván nagyobb hőértékű) Ha meg túl dús az megmagyarázza azt is, hogy azért nem tudod beindítani, mert túlszívja magát. Amúgy egy kör az udvaron nem mérvadó gyertyakép diagnosztikára. Egy 10 km-es kanyar nem ártana, aztán jobban lehetne következtetni.
nem merek menni mert ha leáll tolhatom
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ezek úgy néznek ki szerencsédre, hogy nem fém részecskék, inkább karburálási gond, (esetleg gyújtás-bár azt írod az rendben van) alacsony hőértékű gyertya túl dús keverékkel. Ez megmagyarázná, hogy a másik gyertya meg nedves marad (az nyilván nagyobb hőértékű) Ha meg túl dús az megmagyarázza azt is, hogy azért nem tudod beindítani, mert túlszívja magát. Amúgy egy kör az udvaron nem mérvadó gyertyakép diagnosztikára. Egy 10 km-es kanyar nem ártana, aztán jobban lehetne következtetni.
Re: Üzemanyagellátás
nem tudom hogy alu-e csak a színe miatt írtam hogy aluz25z írta:fémrészecskék megjelenése a gyertyán semmiképp nem egészséges, ott valami mechanikai huncutság lesz, de jó lenne képet is látni arról az aluminium golyós gyertyáról...
ilyen mit ez ugyan ez az enyém is http://www.motorrevu.hu/admin/spaw2/plu ... /S10_1.jpg
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
fémrészecskék megjelenése a gyertyán semmiképp nem egészséges, ott valami mechanikai huncutság lesz, de jó lenne képet is látni arról az aluminium golyós gyertyáról...
Re: Üzemanyagellátás
üdvözlet!
ide rakom fel a kérdésem
miért van az ,hogy NGK gyertya beteszem beindítom a motort megyek a kertben egy kört leállítom utána rugdoshatom nem indul kiszedem a gyertyát és ilyen "aluminium "golyók vannak rajta vagy nem is tudom mik azok beteszek egy másik gyertyát pl egy Bosch Supert- azon nem keletkezik ilyen csak benzines marad nem száraz mikor kiveszem de ha beleteszek egy 3-dik gyertyát azt nem tudom milyen mert nincs semmi ráírva azt meg feketére beköpi ez miért van ? nem lehet menni a motorral vagyis lehet de ha leállítom utána már nem indul csak ha gyertyát cserélek
stihl gyújtás van rajta ami stroboszkóp lett belőve úgy hogy az tuti pontosan adja a jelet 3mm re a felső hold pont elött kezd jelet adni úgy tudom 3mm el előte kel ,de lehet hogy nem így van
ide rakom fel a kérdésem
miért van az ,hogy NGK gyertya beteszem beindítom a motort megyek a kertben egy kört leállítom utána rugdoshatom nem indul kiszedem a gyertyát és ilyen "aluminium "golyók vannak rajta vagy nem is tudom mik azok beteszek egy másik gyertyát pl egy Bosch Supert- azon nem keletkezik ilyen csak benzines marad nem száraz mikor kiveszem de ha beleteszek egy 3-dik gyertyát azt nem tudom milyen mert nincs semmi ráírva azt meg feketére beköpi ez miért van ? nem lehet menni a motorral vagyis lehet de ha leállítom utána már nem indul csak ha gyertyát cserélek
stihl gyújtás van rajta ami stroboszkóp lett belőve úgy hogy az tuti pontosan adja a jelet 3mm re a felső hold pont elött kezd jelet adni úgy tudom 3mm el előte kel ,de lehet hogy nem így van
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Azzal az olajjal jó a 70 es keverési arány! Az áram kimaradásod okozhatja a biztosíték lazulása ha a régi fajta van benne.
(mármint nem késes!) Ellenőrizd le hogy könnyen mozog e.Ha igen vedd ki a biztit és a rugóslemezt nyomd összébb.Egy darabig jó lesz.De előbb utóbb ki kell cserélned a bizti táblát késesre.
(mármint nem késes!) Ellenőrizd le hogy könnyen mozog e.Ha igen vedd ki a biztit és a rugóslemezt nyomd összébb.Egy darabig jó lesz.De előbb utóbb ki kell cserélned a bizti táblát késesre.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
Re: Üzemanyagellátás
Ha találsz 98-ast ártani nem árt,de ritka mint a fehér holló.
Nézd meg a dióda híd csatlakozásait,főleg d+ d- saruit,gyújtás kapcsoló saruit,bizti tábla érintkezéseit ezek egyszerű dolgok mielőtt pénzt adsz érte.
Nekem is csinált olyat,hogy minden előjel nélkül elment az áram főleg alapjáraton rezgés ugye és csak a dióda híd egyik vezetékének saruja volt meglazulva.
Nézd meg a dióda híd csatlakozásait,főleg d+ d- saruit,gyújtás kapcsoló saruit,bizti tábla érintkezéseit ezek egyszerű dolgok mielőtt pénzt adsz érte.
Nekem is csinált olyat,hogy minden előjel nélkül elment az áram főleg alapjáraton rezgés ugye és csak a dióda híd egyik vezetékének saruja volt meglazulva.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2015.11.29. 12:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XVII
Re: Üzemanyagellátás
A csap mintha még eredeti lenne.
Ősszel mikor vettem a vasat leszedtem, eltakaritottam.
Nem csepeg, nem folyik, szépen müködik - legalább ez (még).
Most kb 2-3 lityó lehet benne.
A 'jelzést' nem érzékeltem, de gyanus volt, inkább áttekertem tartalékra...
Ideje volna már tankolni bele.
De ahányszor a kút felé venném az irányt megmakacsolja magát.
Elszkad a gázbowden, eltűnik az áram... mintha valami kút fóbiája lenne.
Nemá hogy kocsival kannába hozzam az energiát neki.
Valami 'csucsszuper' castrol power1 racing olajat 'örököltem' hozzá.
Igaz hogy ebbol elég a 70-100 mix is?
Az tény, ezzel nem füstöl olyan nagyon. Szóval lehet hogy maradok ennél az olajtipusnál.
Van értelme 98-ast venni bele?
Ősszel mikor vettem a vasat leszedtem, eltakaritottam.
Nem csepeg, nem folyik, szépen müködik - legalább ez (még).
Most kb 2-3 lityó lehet benne.
A 'jelzést' nem érzékeltem, de gyanus volt, inkább áttekertem tartalékra...
Ideje volna már tankolni bele.
De ahányszor a kút felé venném az irányt megmakacsolja magát.
Elszkad a gázbowden, eltűnik az áram... mintha valami kút fóbiája lenne.
Nemá hogy kocsival kannába hozzam az energiát neki.
Valami 'csucsszuper' castrol power1 racing olajat 'örököltem' hozzá.
Igaz hogy ebbol elég a 70-100 mix is?
Az tény, ezzel nem füstöl olyan nagyon. Szóval lehet hogy maradok ennél az olajtipusnál.
Van értelme 98-ast venni bele?
két kerék
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Úgy illene, hogy a csap kb. 2-3 liter üzemanyagnál jelezzen.
Sajnos a mostanság kapható utángyártott csapoknál erre nem igen figyelnek, sokszor rövid a cső, ezért gyakran előfordul, hogy mindössze pár dl. maradéknál jelez csak. Ezt ki kell mérni és a csap csövét hosszabbra kell cserélni!
Sajnos a mostanság kapható utángyártott csapoknál erre nem igen figyelnek, sokszor rövid a cső, ezért gyakran előfordul, hogy mindössze pár dl. maradéknál jelez csak. Ezt ki kell mérni és a csap csövét hosszabbra kell cserélni!
-
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2015.11.29. 12:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XVII
Re: Üzemanyagellátás
Tudod a régiről is sokmindent gondoltam, csak azt nem, hogy eredeti...
Megrendeltem.
A boltban a cikkszam az Úr.
Az meg stimmelt...
Az 'elfecsérelt' időt nem bánom.
Mindegy melyik bowden szakad el legkozelebb. Most már tudom mire kell figyeljek ha többet akarok motorozni, mint szerelni.
Igen, tudom. Egy hozzá értőnek ez kb 10 perces munka lett volna...
Más:
kb mennyi benyánál illik tartalékra csavarni a benzincsapot?
Megrendeltem.
A boltban a cikkszam az Úr.
Az meg stimmelt...
Az 'elfecsérelt' időt nem bánom.
Mindegy melyik bowden szakad el legkozelebb. Most már tudom mire kell figyeljek ha többet akarok motorozni, mint szerelni.
Igen, tudom. Egy hozzá értőnek ez kb 10 perces munka lett volna...
Más:
kb mennyi benyánál illik tartalékra csavarni a benzincsapot?
két kerék
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Ez valaminek a fékbowdenje lehet 2.0-es sodronyból de nem MZ az tuti...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Te, most komolyan. Nem tűnt fel, hogy még csak nem is hasonlít az új bovden a régire? Kicsit sem?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: 2015.11.29. 12:01
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250
- Tartózkodási hely: Budapest XVII
Most már tudom...
...mennyit ér az után gyártott alkatrész.
Szinte semmit.
ETZ 250
Elszakadt a gázbovden. Van ilyen. Mire kiszedtem már a markolatnál levő ház is eltört. Ugyes vagyok na...
Megrendeltem, elmentem érte. Vittem a régit össze nézni. A bowden kicsit hosszabb, kicsit vastagabb nem kicsit nagyobb a gumó, de má csak be tudom rakni. A gázbowden-ház helyett a fékkar 'nyele' jött meg. Egy hét és már mehettem is azért, amit kértem.
A ház nagyon nem akart felcsusszani a kormányrudra. Féltem ez is eltörik, nagyon kesztyüs kézzel bántam vele. Belül kézzel addig csiszolgattam, amig csak a helyére került. Jöhetett a bowden.
Hát az nagyon nem fért be a ház hasitékán. Tűreszelő - türelem, már befér és könnyen jár. A gumokat is levágom mivel túl nagy túl hosszú. Már szépen a helyére csuszik a markolatban. Összerakom. Összeraknám. De a szabadon lévő rész nem elég hosszú. Hogy az a...
Kendács mester alkott. Bowden ház fém vége megfúr, lehúz. Spirál finoman körbe vágva a régi alapján megrövidül a felesleg hosszában végigmetélve lehul. Már jó. Össze is lehet rakni. Hurrá. Kár hogy az új gáz-házban szorul a markolat. De legalább beindul.
6 óra szerelés fél óra brummogás.
Nem megérte?
Igen már én is kapisgálom.
Szerintem sem ETZ 250 gázbowdent adtak el nekem. De beoperáltam.
Most már csak hol van áram, hol nincs. De ez már egy másik történet lesz... asszem ehhez majd szakember kell.
Szinte semmit.
ETZ 250
Elszakadt a gázbovden. Van ilyen. Mire kiszedtem már a markolatnál levő ház is eltört. Ugyes vagyok na...
Megrendeltem, elmentem érte. Vittem a régit össze nézni. A bowden kicsit hosszabb, kicsit vastagabb nem kicsit nagyobb a gumó, de má csak be tudom rakni. A gázbowden-ház helyett a fékkar 'nyele' jött meg. Egy hét és már mehettem is azért, amit kértem.
A ház nagyon nem akart felcsusszani a kormányrudra. Féltem ez is eltörik, nagyon kesztyüs kézzel bántam vele. Belül kézzel addig csiszolgattam, amig csak a helyére került. Jöhetett a bowden.
Hát az nagyon nem fért be a ház hasitékán. Tűreszelő - türelem, már befér és könnyen jár. A gumokat is levágom mivel túl nagy túl hosszú. Már szépen a helyére csuszik a markolatban. Összerakom. Összeraknám. De a szabadon lévő rész nem elég hosszú. Hogy az a...
Kendács mester alkott. Bowden ház fém vége megfúr, lehúz. Spirál finoman körbe vágva a régi alapján megrövidül a felesleg hosszában végigmetélve lehul. Már jó. Össze is lehet rakni. Hurrá. Kár hogy az új gáz-házban szorul a markolat. De legalább beindul.
6 óra szerelés fél óra brummogás.
Nem megérte?
Igen már én is kapisgálom.
Szerintem sem ETZ 250 gázbowdent adtak el nekem. De beoperáltam.
Most már csak hol van áram, hol nincs. De ez már egy másik történet lesz... asszem ehhez majd szakember kell.
két kerék
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
ha gurul, ha pöfög, ha kerek, ha tolod...
ha beindul és megy, az mennyei dolog...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem például a téli állás után csinálja mikor kiszáradt lemegy a Bingben és úgy is marad (falakadt vagy leaakad vagy na olyasmi ) majd egy kis kocsitás kalapácsal és tökéletesen teszi a dolgát. Ha meg nem figyelek és úgy hagyom akkor kifolyik az anyag(tapasztalat nekem ilyenre oda kell figyelnem minden szezon elején ez a szertartásom )...
-
- biciklis
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: 2016.03.17. 16:13
- MZ-d típusa: MZ TS 125, KTM 450
- Tartózkodási hely: sajókaza
Re: Üzemanyagellátás
úgy sehogy mivel fenti állásban az úszó zárva tartja a tűszelepet :Dkiszsebi írta:Azt megkérdezhetem, hogy egy felakadt úszó miatt hogy tud elfolyni az üzemanyag? Nekem ez magas...
MZ hobbi motor a KTM MEG Üzemórás ! ETZ 250 épülőben van .
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Jóvanna! Nem amúgy gondoltuk na!kiszsebi írta:Azt megkérdezhetem, hogy egy felakadt úszó miatt hogy tud elfolyni az üzemanyag? Nekem ez magas...
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
Azt megkérdezhetem, hogy egy felakadt úszó miatt hogy tud elfolyni az üzemanyag? Nekem ez magas...
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem minden téli állás után felakad az úszó Bing az ilyen nyilván...
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Üzemanyagellátás
2 hiba volt nemzárt a benzin csap rendesen meg lyukas lett az úszó kicseréltem már jónak tűnikpnlaci írta:MZ! Néha előfordul hogy felakad vagy a szelep,vagy az úszó. A benzincsap meg azért van hogy megakadályozd az ilyen bakikat. Szerintem nincs olyan MZ-s aki nem járt már hasonlóan. Ha nem is ennyire pórul.Attila19900318 írta:Üdv újra volna egy olyan gondom ,hogy a motorba benyomtam 5liter benzint tegnap este mert elfogyott kimotoroztam a hegyen ,de ma reggelre a benzin a blokkban kötötki kb 2 liter befolyt a blokkba ... folyt miden honnan a kipufogóból is ahogy rugdostam na most 2 tippen van vagy tűszelep vagy az úszó vagy valami más a gond? BVF karburátor van rajta (ts 125)
De az is előfordulhat hogy a kimotorozott üzemanyag bevitt egy kis koszt vagy rozsdát a szelephez.
Eazy Rider.
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
MZ! Néha előfordul hogy felakad vagy a szelep,vagy az úszó. A benzincsap meg azért van hogy megakadályozd az ilyen bakikat. Szerintem nincs olyan MZ-s aki nem járt már hasonlóan. Ha nem is ennyire pórul.Attila19900318 írta:Üdv újra volna egy olyan gondom ,hogy a motorba benyomtam 5liter benzint tegnap este mert elfogyott kimotoroztam a hegyen ,de ma reggelre a benzin a blokkban kötötki kb 2 liter befolyt a blokkba ... folyt miden honnan a kipufogóból is ahogy rugdostam na most 2 tippen van vagy tűszelep vagy az úszó vagy valami más a gond? BVF karburátor van rajta (ts 125)
De az is előfordulhat hogy a kimotorozott üzemanyag bevitt egy kis koszt vagy rozsdát a szelephez.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Üzemanyagellátás
Üdv újra volna egy olyan gondom ,hogy a motorba benyomtam 5liter benzint tegnap este mert elfogyott kimotoroztam a hegyen ,de ma reggelre a benzin a blokkban kötötki kb 2 liter befolyt a blokkba ... folyt miden honnan a kipufogóból is ahogy rugdostam na most 2 tippen van vagy tűszelep vagy az úszó vagy valami más a gond? BVF karburátor van rajta (ts 125)
Eazy Rider.
Re: Üzemanyagellátás
Igazatok van csak nem szeretek nekimenni semminek úgy,hogy na majd én! Előtte szívesen meghallgatom a tapasztalatokat,legalábbis ha ismeretlen a típus nekem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ebben az esetben ne kérdezz!Patrik írta:Szerelési tapasztalatom van a szakmámból kifolyólag,konkrétan ezt a choppereknél alkalmazott megoldást nem ismerem,(V2 egy karbi stb.)de ez nem jelenti azt,hogy nem találom meg a hibát,csak ha esetleg van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban akkor nem futok felesleges köröket.
Mindenki így szerez tapasztalatot szerintem.
Az iskolából kikerülve ha eleinte mindenre azt mondtam volna,hogy ilyen autót még nem csináltam,akkor soha nem tanultam volna meg semmit,szóval értem én és egyet is értek veled,ha nagyon nem ért hozzá valaki és nincs kellő szerszámozottsága ne kezdjen hozzá,de aki napi szintem mások autóját javítja nehezebben bízza a saját gépét másra inkább szeretném megismerni a technikát.
Szerelj.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Na ebben van igazság!
Re: Üzemanyagellátás
Akkor neki kell állni ha meg akarod ismerni mert nem tudhatod hogy az információ amiket kapsz mennyire lehet fals és csak félrevezethet.Patrik írta:Szerelési tapasztalatom van a szakmámból kifolyólag,konkrétan ezt a choppereknél alkalmazott megoldást nem ismerem,(V2 egy karbi stb.)de ez nem jelenti azt,hogy nem találom meg a hibát,csak ha esetleg van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban akkor nem futok felesleges köröket.
Mindenki így szerez tapasztalatot szerintem.
Az iskolából kikerülve ha eleinte mindenre azt mondtam volna,hogy ilyen autót még nem csináltam,akkor soha nem tanultam volna meg semmit,szóval értem én és egyet is értek veled,ha nagyon nem ért hozzá valaki és nincs kellő szerszámozottsága ne kezdjen hozzá,de aki napi szintem mások autóját javítja nehezebben bízza a saját gépét másra inkább szeretném megismerni a technikát.
Re: Üzemanyagellátás
Szerelési tapasztalatom van a szakmámból kifolyólag,konkrétan ezt a choppereknél alkalmazott megoldást nem ismerem,(V2 egy karbi stb.)de ez nem jelenti azt,hogy nem találom meg a hibát,csak ha esetleg van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban akkor nem futok felesleges köröket.
Mindenki így szerez tapasztalatot szerintem.
Az iskolából kikerülve ha eleinte mindenre azt mondtam volna,hogy ilyen autót még nem csináltam,akkor soha nem tanultam volna meg semmit,szóval értem én és egyet is értek veled,ha nagyon nem ért hozzá valaki és nincs kellő szerszámozottsága ne kezdjen hozzá,de aki napi szintem mások autóját javítja nehezebben bízza a saját gépét másra inkább szeretném megismerni a technikát.
Mindenki így szerez tapasztalatot szerintem.
Az iskolából kikerülve ha eleinte mindenre azt mondtam volna,hogy ilyen autót még nem csináltam,akkor soha nem tanultam volna meg semmit,szóval értem én és egyet is értek veled,ha nagyon nem ért hozzá valaki és nincs kellő szerszámozottsága ne kezdjen hozzá,de aki napi szintem mások autóját javítja nehezebben bízza a saját gépét másra inkább szeretném megismerni a technikát.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ez nem MZ, ha van szerelési tapasztalat, és látod a meghibásodást a nem ismert alkatrészeken, akkor nyúlj hozzá.Patrik írta:Sziasztok!
Off téma lesz,de a ti véleményetekben megbízom és hátha van tapasztalatotok ilyen téren.
.....
Köszi előre is ha van ismeretetek a típussal vagy ezzel a megoldással és leírjátok.Ha nem akarjátok szét offolni a topicot írjatok privátba.köszi.
Ha nincs messze, én visszavinném első körben a kereskedésbe, segítsenek.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Off téma lesz,de a ti véleményetekben megbízom és hátha van tapasztalatotok ilyen téren.
A lényeg,hogy nem rég vettem egy Honda Steed 400-at az Etz mellé,fasza szép állapotú gép,de van vele egy kis gond.(japán belpiacos létére van hozzá minden)
Ha húzom neki egy bizonyos fordulatnál rángat fullad (hamar alacsony fordulaton) így 70-80 a vége a gépnek,amikor jelentkezik a dolog ha ráhúzom a szivatót piszkosul megindul pörög mint a bolond.
Mielőtt elhoztam a kereskedésből kipucolták a karbit és új tömítés garnitúrát kapott.(talán itt a gond)
Arra gondoltam,mivel két gázbowden van,hogy az egyik a súbert a mások a fojtószelepet húzza és ez nincs összehangolva és talán nem is a kaja kevés hanem a levegő sok mert hamarabb nyit a fojtószelep mint kellene.
Csak találgatok nem ismerem még a típust,ha minden kötél szakad vissza viszem nincs messze ahol vettem csak jó Mz-s módjára azért megnézem még a hosszú hétvégén a saját szememmel.
Köszi előre is ha van ismeretetek a típussal vagy ezzel a megoldással és leírjátok.Ha nem akarjátok szét offolni a topicot írjatok privátba.köszi.
Off téma lesz,de a ti véleményetekben megbízom és hátha van tapasztalatotok ilyen téren.
A lényeg,hogy nem rég vettem egy Honda Steed 400-at az Etz mellé,fasza szép állapotú gép,de van vele egy kis gond.(japán belpiacos létére van hozzá minden)
Ha húzom neki egy bizonyos fordulatnál rángat fullad (hamar alacsony fordulaton) így 70-80 a vége a gépnek,amikor jelentkezik a dolog ha ráhúzom a szivatót piszkosul megindul pörög mint a bolond.
Mielőtt elhoztam a kereskedésből kipucolták a karbit és új tömítés garnitúrát kapott.(talán itt a gond)
Arra gondoltam,mivel két gázbowden van,hogy az egyik a súbert a mások a fojtószelepet húzza és ez nincs összehangolva és talán nem is a kaja kevés hanem a levegő sok mert hamarabb nyit a fojtószelep mint kellene.
Csak találgatok nem ismerem még a típust,ha minden kötél szakad vissza viszem nincs messze ahol vettem csak jó Mz-s módjára azért megnézem még a hosszú hétvégén a saját szememmel.
Köszi előre is ha van ismeretetek a típussal vagy ezzel a megoldással és leírjátok.Ha nem akarjátok szét offolni a topicot írjatok privátba.köszi.
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Szerencsére csak egy kicsi felületi rozsdát látok. Ha már nekiállok újrafényezni, akkor ezt a lépést sem hagyom ki
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Én negyed kilót szoktam beletenni, forró vízzel, egy éjszaka alatt kijön a rozsda...
Előtte facsavarral rázd ki belőle a nagyját, a maradék felületi rozsdát megoldja a sav.
Előtte facsavarral rázd ki belőle a nagyját, a maradék felületi rozsdát megoldja a sav.
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Fiuk, próbáltam visszakeresni a citromsavas tisztitást, de nem találtam rá - ha egyáltalán volt róla szó - hogy mennyi citromsavat kell tenni egy tank vízhez és mennyi ideig kell, hogy ázzon?
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Simán megéri. A házi készlet se sokkal olcsóbb, de annak a használatához sok hely és idő kell.
- szketo
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2012.11.24. 10:34
- MZ-d típusa: MZ TS 250/1
- Tartózkodási hely: Üllő
Re: Üzemanyagellátás
Én már csináltattam velük tank belső felújítást,mondhatom profi munkát végeznek.Nekem semmi gond vele.,és a céggel se.fuzesgyarmat írta:A tankbelső tisztítás témához:
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
,,Tiszteld a múltat,hogy érthesd a jelent, és munkálkodhass a jövőn."
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Igazság szerint addig Úgysem tudod beállítani amíg legalább nem langyos meleg. Kezdésnek 1200as fordulatra csavard be.fuzesgyarmat írta:A tankbelső tisztítás témához:
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
Aztán levegő csavart 3 félfordulatra ki és utána hangolni az alapjáratot. Olyan 1000-1200 közé.Elvileg ha a tű és a fúvókák
jók és a helyén van , jónak kell lenni.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2016.01.04. 11:51
- MZ-d típusa: ETZ250
Re: Üzemanyagellátás
A tankbelső tisztítás témához:
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
Van egy Honda CBR500F a birtokomban (az ETZ mellé), amelynek a 7 év állás miatt a keletkezett porrozsda állandó dugulást okoz(ott) a karbijában. Nemrég elküldtem egy nagykanizsai céghez, tankbelső felújításra (tisztítás, rozsdátlanítás, alapozás, műgyanta bevonat). Elvileg a jövő héten kapom vissza.
Limitless Kft. a cég neve, a leírt műveletre célgépei vannak a Tank Sealer rendszerét használják. A tulaj készséges, és normális, a minőséget nem tudom egyelőre, de 20 literig 22 800 Ft az ár. Nem hírdetés ez, érdekem nem fűződik a dologhoz, csak leírom, hogy létezik ilyen is...
Referáljak? Érdekel valakit, milyen lett a tank?
Más!
250-es ETZ gyári karbiján az alapjárat állító csavart mennyire kell kitekerni a finombeállítás megkezdéséhez? (Teljesen szétkaptam a múltkor, de nem jegyeztem meg, a levegőt tudom...)
- pnlaci
- bajnok
- Hozzászólások: 878
- Csatlakozott: 2015.02.20. 08:49
- MZ-d típusa: etz-250.predator.
- Tartózkodási hely: Kecskemét kadafalva
Re: Üzemanyagellátás
Ha sokáig áll a gép ,(ügyibár mint télen!) össze áll mint a mákostészta. Ezért tanácsos egy kicsit járatni ,meg
a kuplungal játszani hogy megtörje az olajat.
a kuplungal játszani hogy megtörje az olajat.
A motorra csak rászokni lehet,le soha. A legjobb kápszer.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2016.01.04. 11:51
- MZ-d típusa: ETZ250
Re: Üzemanyagellátás
Köszi! Tisztában vagyok azzal, amit írtál, alkalmazom is a gyakorlatban, amikor van rá lehetőség, de most csak az volt a cél, hogy a lent leírt hibajelenségek okainak a felderítése megoldódjon, többre nem volt időm!Patrik írta:Örülök,hogy megoldódott.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.
Re: Üzemanyagellátás
Örülök,hogy megoldódott.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.
Egy tanács,ne járasd sokáig helyben,kétütemű egyrészt felesleges helyben üzemmelegre járarni másrészt baromira el fog taknyolódni.A könyv is azt írja KÍMÉLŐ ÜZEMBEN melegre járatni.Nem azt mondom,hogy jéghidegen indulj,hagy forduljon egy párat csak ne vidd túlzásba.
-
- babakocsis
- Hozzászólások: 5
- Csatlakozott: 2016.01.04. 11:51
- MZ-d típusa: ETZ250
Re: Üzemanyagellátás
Mert megígértem, hogy jelzek: gyertyacsere és néhány gyújtás nélküli, sebességben való óvatos rárúgás megoldotta a problémát! Indult pöccre + sebességbe rakás után sem fulladt le! Mondjuk indulás után járt is addig, míg a blokk be nem melegedett rendesen! Köszi az ötleteket, tényleg hasznosak voltak!fuzesgyarmat írta:Üdv! A következő kérdéssel fordulok hozzátok: Van (volt) egy több éve kifogástalanul működő 250-es ETZ-m, gyári rajta minden, így a karburátor is.
Májusban letettem, mivel a teleszkóp szimmeringje odalett a városban (Szeged) flangálás közben, meg időközben vettem egy nagyobb gépet is. Pöccre indult akkor is, ment, ahogy kell, húzott, nem rángatott semmilyen fordulaton...teli tankkal letéve.
Így december végén eljutottam odáig, hogy ismét beindítsam.
Három rúgás szivatóval gyújtás nélkül, három rúgás gyújtással és elindult, ahogy szokott. Járt rendesen üresben, alapjárat volt, gázt vette (kis melegítés után 4000-es fordulatig akár, tovább nem akartam pörgetni), semmi dadogás, semmi hiba...majd miután úgy döntöttem, hogy óvatosan szaladok vele egy kört, sebességben, elindulásnál leállt. Ismét beindítottam, ismét járt, ismét pörgött, ahogy kell üresben, sebességbe raktam, indulás és ismét leállt...majd nem is indult újra, hiába próbáltam indítani. Elvileg annyit járt már addig alapjáraton, hogy üzemmeleg lett, viszont hiába indítanám, semmi, már el sem indult, pedig a karbiját kipucoltam. Kipufogó "szelel", szikra gyönyörű, gyertya elvileg jó, karbi, mint mondtam kipucolva, tankból a benzin lefolyik szépen.
Ötletek esetleg? Gyenge akksi tudhat ilyet produkálni (Bár egy hétig csepptöltőn volt a művelet előtt)? Töltés visszajelző működik, szóval töltésgond elvben nincsen. Légszűrőgumi fals levegővel (repedés, amit nem vettem észre, vagy ilyenek)? Nem tudom, melyik topicba illik a probléma, de most hirtelen ide illesztettem be! Köszi!
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha fullad nyélgáznál az elsősorban főfúvóka szűkület. Ha ezt tartós üzem közben adja elő akkor tűszelep dugulás, vagy alulméret.Attila19900318 írta:Üdv néhány MZ TS 125 karburátor úszó értékre lenne szükségem erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/005.jpg és erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/004.jpg csak TS125 karburátor esetén mert az enyém fulad ha tövig húzom neki karbi most lett takarítva csak nem biztos hogy jól állítottam be az úszót és szerintem ezért fúl
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
Itt kezdődik, kicsit lejjebb lesz az úszóról szóAttila19900318 írta:Üdv néhány MZ TS 125 karburátor úszó értékre lenne szükségem erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/005.jpg és erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/004.jpg csak TS125 karburátor esetén mert az enyém fulad ha tövig húzom neki karbi most lett takarítva csak nem biztos hogy jól állítottam be az úszót és szerintem ezért fúl
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 81
- Csatlakozott: 2015.12.27. 20:57
- MZ-d típusa: MZ Ts125
- Tartózkodási hely: Sajókaza
Re: Üzemanyagellátás
Üdv néhány MZ TS 125 karburátor úszó értékre lenne szükségem erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/005.jpg és erre http://www.szocimotoros.hu/cikkek/Karbi/004.jpg csak TS125 karburátor esetén mert az enyém fulad ha tövig húzom neki karbi most lett takarítva csak nem biztos hogy jól állítottam be az úszót és szerintem ezért fúl
Eazy Rider.
- Atilla
- versenyző
- Hozzászólások: 521
- Csatlakozott: 2010.10.26. 14:37
- MZ-d típusa: ETZ250 + TS250/1
- Tartózkodási hely: Tokod
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem ebben egy csomó fölösleges cucc van, ami gyakorlatilag soha nem romlik el a karburátorban, tehát kár megvenni.Szőke Roland írta:Sziasztok!
Valakinek tapasztalata evvel a csomaggal?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=7331
Ami meg kellhet az szemre is igen kétséges minőségű. Az pedig, hogy a részterheléstű alumíniumból van, az mindennek a legalja.
Szóval nincs vele tapasztalatom, de én nem költenék rá.
- Szőke Roland
- Simsonos
- Hozzászólások: 50
- Csatlakozott: 2013.09.07. 20:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2
- Tartózkodási hely: Maroslele
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Valakinek tapasztalata evvel a csomaggal?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=7331
Valakinek tapasztalata evvel a csomaggal?
http://www.futarmotorosbolt.hu/product_ ... ts_id=7331
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 7 vendég