Üzemanyagellátás
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudom én felraktam az enyémben ami van meg ő amilye van, de rohadtul nem hasonlítanak egymásra az tény. Nem lehet itt már tudni melyik az eredti meg melyik nem nyilván. Némelyiknek van egyértelmű jelölése, de tán nem mindnek...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Tényleg, a rovátkák miatt néztem el......hell írta: Nafene ez is ujdonság számomra. Az valahogy nem így néz ki...
Sok van rajta. Aztán még nem láttam az újonc fiatalembör által nagy lendülettel beígért gyári másolatokat.......
Majd eccer.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nafene ez is ujdonság számomra. Az valahogy nem így néz ki...MrDok írta:A jobb oldali csatosé.hell írta:Két régiség az egyik eredeti (a kopott) a másikra azt mondták eredeti bár nem úgy néz ki.. Méretei nagyon megegyeznek. A végük kivételével ha az számít valamit. Mindkét példány 20+ éves. Ja és csavaros karbihoz valók ha minden igaz...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A jobb oldali csatosé.hell írta:Két régiség az egyik eredeti (a kopott) a másikra azt mondták eredeti bár nem úgy néz ki.. Méretei nagyon megegyeznek. A végük kivételével ha az számít valamit. Mindkét példány 20+ éves. Ja és csavaros karbihoz valók ha minden igaz...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Azt nem tudom mennyi köze van a csatoséhoz, de a gyártatás szempontjából el tudom küldeni valakinek a méretek végett...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A C6-os az eredeti,a másik nem.
Tisztán látszik a kúposság közti különbség.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Athem
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 218
- Csatlakozott: 2015.11.10. 17:46
- MZ-d típusa: MZ ETZ 250 De luxe
- Tartózkodási hely: Mohács
Re: Üzemanyagellátás
Mi a fő különbség a bvf 30n2-3 és a 30n2-5 között? Gondolom nem csak a fúvókák méretei.
"attól van h sokat piszkálod a motort ahelyett h örülnél h egyben van és motoroznál" - Conus
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:Szereztem egy tűt csavaros karbiban volt a tűtartónál kopott de a többi része jól néz ki beleütve c6 vagy ilyesmi. Meg szereztem egy másikat abba nincs beleírva semmi de nagyon szépen néz ki bár arról nem tudni eredeti lehet-e 20+ éves annyi biztos. Amenyiben a gyártásban tudok vele segíteni szoljon az illetékes...
Itt vagyok, picit eltűntem, elnézéseteket kérem. Csak közbejött költözés, meg pár budapesti út a Dél-Alföldről az MZ-vel . Annyi haladás már van, hogy mikroszkóppal, és projektorral bemérve az eredeti csatos súbertű, valamint a teljesen méretezett skicc kész van. Ezt a héten igyekszem AutoCAD rajzba átültetni, valamint esélyes, hogy készül rendes kézi műszaki rajz is, az pedig majd be lesz szkennelve (rajztáblám, és minden eszközöm van hozzá otthon)
Csak időm kevés, igyekszem azt a picit is beosztani
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Re: Üzemanyagellátás
Köszi,egyelőre bizonytalan az etz-m sorsa,fél éve vettem egy honda shadow-ot így ebben a szezonban az mz nem sokat mozgott csak ha rossz volt az idő,nem sok értelme van,hogy áll egy helyben lehet új gazdája lesz ,de a fene tudja ,hogy lesz még minden esetre nem akarok most költeni rá, a multkor majdnem elcsábultam,de beláttam hogy most nincs értelme.
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Patrik írta:Sziasztok!
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában.
Most láttam a facén, Bambinak van egy eredeti jó állapotú csatos karburátora ami eladó! Ha érdekel keresd meg, vagy itt, vagy ott!
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Szereztem egy tűt csavaros karbiban volt a tűtartónál kopott de a többi része jól néz ki beleütve c6 vagy ilyesmi. Meg szereztem egy másikat abba nincs beleírva semmi de nagyon szépen néz ki bár arról nem tudni eredeti lehet-e 20+ éves annyi biztos. Amenyiben a gyártásban tudok vele segíteni szoljon az illetékes...
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Üzemanyagellátás
A 60 E az 60 Euro akart lenni. Forintba az 19000. A drágább is kifutja 30000-ból postaköltésggel.
Elképzelhető, hogy rossz helyen keresgéltem, mert eddig jó állapotú csatos karbit nem találtam.
Elképzelhető, hogy rossz helyen keresgéltem, mert eddig jó állapotú csatos karbit nem találtam.
- csoka
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 436
- Csatlakozott: 2011.02.06. 22:24
- MZ-d típusa: ETZ125,ETZ250
- Tartózkodási hely: Mezőberény Békés megye
Re: Üzemanyagellátás
Az oldtimer-es link,a legmeggyőzőbb.Ennyi pénzért itthon,veszel legalább 6-ot.Abból egy csak jó lesz?!Szebik András írta:Sziasztok!
Egy csatos karbi tűjére én is vevő lennék. Nekem egy próbát mindenképpen megér, mert már külföldi oldalakat nézegetek 30N3-1 karbik után. Németországból min 60 E-ért hozzák el a legolcsóbbat.
Mi a véleményetek, mennyire lehetnek méretpontos a gyári karbihoz viszonyítva:
https://www.oldtimer-teileshop.de/verga ... ng-am.html
http://www.motorradmeistermilz.de/Verga ... MZ-ETZ-251
https://www.sausewind-shop.com/vergaser ... 1-301.html
- Szebik András
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2012.05.23. 13:47
- MZ-d típusa: Etz 250 De Lux
- Tartózkodási hely: Lébény
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Egy csatos karbi tűjére én is vevő lennék. Nekem egy próbát mindenképpen megér, mert már külföldi oldalakat nézegetek 30N3-1 karbik után. Németországból min 60 E-ért hozzák el a legolcsóbbat.
Mi a véleményetek, mennyire lehetnek méretpontos a gyári karbihoz viszonyítva:
https://www.oldtimer-teileshop.de/verga ... ng-am.html
http://www.motorradmeistermilz.de/Verga ... MZ-ETZ-251
https://www.sausewind-shop.com/vergaser ... 1-301.html
Egy csatos karbi tűjére én is vevő lennék. Nekem egy próbát mindenképpen megér, mert már külföldi oldalakat nézegetek 30N3-1 karbik után. Németországból min 60 E-ért hozzák el a legolcsóbbat.
Mi a véleményetek, mennyire lehetnek méretpontos a gyári karbihoz viszonyítva:
https://www.oldtimer-teileshop.de/verga ... ng-am.html
http://www.motorradmeistermilz.de/Verga ... MZ-ETZ-251
https://www.sausewind-shop.com/vergaser ... 1-301.html
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Mi várjuk a fejleményeket a többi rád van bízva! Persze ha nem fog menni az sem lesz gond miért is lenne...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A tű téma, hogy szóba jött:
Ezen a héten laptop nélkül leszek, videókártya megpusztult benne, a héten lesz javítva
Kézi rajz már megvan a gyári csatos tűről, amint rendben lesz a laptopom, lesz CAD rajz is. A továbbiakat pedig megérdeklődöm majd
Ezen a héten laptop nélkül leszek, videókártya megpusztult benne, a héten lesz javítva
Kézi rajz már megvan a gyári csatos tűről, amint rendben lesz a laptopom, lesz CAD rajz is. A továbbiakat pedig megérdeklődöm majd
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Én ezek tudatában biztosan nem adnék annyit érte...
Re: Üzemanyagellátás
Azt írtam,hogy megegyezik a gyárival nem azt,hogy gyári.Garantálja az eladó,hogy tényleg jó olyan vele a motor mint a gyárival,de nem tudom ki gyártja csak annyit mondott,hogy német gyártmány és ha rendelni kell két hét amire megjön.
Ránézésre tényleg 100× különb mint a 12000Ft os főleg,hogy egymás mellett voltak a polcon még az anyaga is egész másnak tűnt,na de nem láttam bele.Az eladó azt mondta,hogy alapvetően pontosabb a súber tolattyú illesztése és a jobb anyagminőség miatt nem kopik meg mint a kínai ezért sok sok km ig csörgésmentes.a fúvókák méretei pontosak,és jó benne a tű is (ha ez igaz akkor csak gyártanak még valahol jó tűt),a megmunkálása is precízebb azt mondta ha szétszedem nem találok benne sorját forgácsot stb.
Na ez az amit ő mondott,de ez csak akkor lenne biztos ha kipróbálná valaki akinek bízunk a szavában.
Ránézésre tényleg 100× különb mint a 12000Ft os főleg,hogy egymás mellett voltak a polcon még az anyaga is egész másnak tűnt,na de nem láttam bele.Az eladó azt mondta,hogy alapvetően pontosabb a súber tolattyú illesztése és a jobb anyagminőség miatt nem kopik meg mint a kínai ezért sok sok km ig csörgésmentes.a fúvókák méretei pontosak,és jó benne a tű is (ha ez igaz akkor csak gyártanak még valahol jó tűt),a megmunkálása is precízebb azt mondta ha szétszedem nem találok benne sorját forgácsot stb.
Na ez az amit ő mondott,de ez csak akkor lenne biztos ha kipróbálná valaki akinek bízunk a szavában.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Na igen ha valóban vadi új és hibátlan akkor más a helyzet. AZONNAL MEG KELL VENNI EZ NEM KÉRDÉS!!!! De csak akkor...
- KILL3R etz
- bajnok
- Hozzászólások: 3884
- Csatlakozott: 2007.12.10. 21:07
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Re: Üzemanyagellátás
Ha az tényleg eredeti, gyári új, komplett csatos karbi, és neked nem kell, engem érdekelne...
"...köd előttünk köd utánunk amíg élünk meg sem állunk,
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
köd előttünk,köd utánunk két keréken az utakon járunk..."
- zudori
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: 2013.08.11. 07:17
- MZ-d típusa: ETZ 150
- Tartózkodási hely: Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
[
Szerintem annyiért sok, még ha eredeti is...
Én 10k-ért vettem hibátlan, újszerű eredeti csatos karbit februárban...[/quote]
Neked szerencséd volt! Ha a boltos által árult karburátor eredeti BVF gondolkodás nélkül meg kellene venni! Ezek az utolsó mohikánok, több nem lesz ilyen!
Szerintem annyiért sok, még ha eredeti is...
Én 10k-ért vettem hibátlan, újszerű eredeti csatos karbit februárban...[/quote]
Neked szerencséd volt! Ha a boltos által árult karburátor eredeti BVF gondolkodás nélkül meg kellene venni! Ezek az utolsó mohikánok, több nem lesz ilyen!
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Szerintem annyiért sok, még ha eredeti is...Patrik írta:Sziasztok!
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában.
Én 10k-ért vettem hibátlan, újszerű eredeti csatos karbit februárban...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Atya ég az egy vagyon érte...
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában.
Tegnap voltam a helyi motoros boltban ami kimondottan szoci motorokra van kihegyezve már sok sok éve.
Volt most neki polcon a csatos karbi amiről már korábban beszélt,elvileg 100%-ban megegyezik a gyárival bvf felirat van beleütve,azt mondta az ő motorján is ilyen van és hibátlan olyan vele a motor mint fénykorában.
28000Ft-ért adja volt neki 12000Ft os is de arra most is azt mondta,hogy azt a szar kínait csak akkor adja ha nagyon akarom én nem baszom a fejéhez egy hétmulva.na de egyelőre nem tudom meg,hogy milyen mert karbi van polcon csak pénz nincs a tárcában.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Neked be lett lőve melyik főfuvival megy jól a 300 gép ez ki lett tárgyalva, azok táborát erősíted akinek megy. Rajtad kívül is tudok még párat akinek nincsen gondja vele nagyobb tempónál. Elég szük a Binges tábor az tény és nem is meglepő nem éppen 2 forint meg annó sem volt.z25z írta:A BING-ről: zsebivel ugyebár épp túrázgatunk eddig 72 litert tankoltam és 1860 km- mentünk. Hiányzik kb 7 liter a tankból és elfogyott kb. 1 liter olaj (1:70). Meg vagyunk pakolva, próbálunk 100- as tempót tartani van ahol több van ahol kevesebb. Ha jól számolok 4.3/100 km. Én meg vagyok vele elégedve. Jól megy, takarékos.
Bár ekkora úton lehet is átlagot számítani könnyen...
- z25z
- Aki 7ezerig pörgeti
- Hozzászólások: 2353
- Csatlakozott: 2007.07.17. 13:30
- MZ-d típusa: 21 ló 300as patkóval
- Tartózkodási hely: Szeged-Karcag
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A BING-ről: zsebivel ugyebár épp túrázgatunk eddig 72 litert tankoltam és 1860 km- mentünk. Hiányzik kb 7 liter a tankból és elfogyott kb. 1 liter olaj (1:70). Meg vagyunk pakolva, próbálunk 100- as tempót tartani van ahol több van ahol kevesebb. Ha jól számolok 4.3/100 km. Én meg vagyok vele elégedve. Jól megy, takarékos.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Sikerült Mátéval felvenni a kapcsolatot ha sikerül neki szerezni alapanyagot megcsinálja nekem a főfúvókákat. A Bing kap még egy esélyt azokkal...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nem tudom mitől folyik túl.zsakfos írta:hell írta:
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint én beledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...
És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...
Na az a sebesség különbség mondjuk tényleg számottevő.
Fuvókát Babetta fuvókából lehet dörzsáraztatni,ha esetleg találsz arrafelé valakit,akinek van dörzsára meg kalibrálója.
Szerintem úszószintet a Bingnél nem kell állitani,az elméletileg sosem mászik el.
Levegőcsavar meg pont úgy működik beállitás ügyileg mint a BVF karbinál.
De leirást mondjuk én sem tudok.
Nekem a Binggel csak a /1-el van tapasztalatom.
Az sem ment végsbességre sokat,de nekem másik karbival sem,szóval ez 1:1
Fogyasztásban viszont nálam a Bing verhetetlen volt.Míg előtte a BVF benyelte az 5,5-6 litert átlagban, aBing megelégedett 4-4,3-al átlagban.
Tudom miből kell készíteni csak erre nem tudok senkit sajnos akinek lenne dörzsár meg kaliber hozzá ez a gondom. Megpróbálom Mátét elérni valahogy hátha tudna segíteni ilyesmiben még. Annyit megérhet a dolog hátha csak az a fúvóka gondja van...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
MrDok írta:Majdnem napi szinten használom az MZ-t, láttam már szerelést is......
Van csatos karbim.
Ha tesztelni kell, esetleg reszelni, módosítani a tesztpéldányt, állok rendelkezésre.
Amint tudok valami biztosat, ide is, és a Facebook csoportba is írni fogok. Ismerősömnek van műszerészesztergája, az alkalmas lenne erre biztosan. A gyári tű pontos méretei meglettek, a MEO-ban mérettem le pontos mérőeszközökkel. Jövőhét végéig meglesz a 2D és 3D AutoCAD rajz is a tűről, beméretezve. Aztán körüljárom a gyárthatóságot. Szerencsére szakmabeli vagyok (gépésztechnikus, fémipari cégnél dolgozok), vannak kapcsolataim is. Ha megoldható ésszerű kereteken belül a gyártás, akkor írni fogok. A volt sulimba is bemehetek ingyen CNC-zni, ezt a lehetőséget is felvetem még magamnak
Az anyag kérdéses, a cégnél van hasonló réz, amiből az eredeti is van, még az anyagkérdést kell körbejárnom, hogy miből célszerű csinálni, de gondolom az eredetihez hasonló rézötvözetből
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Úgysem hisszük elMrDok írta: láttam már szerelést is......
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
hell írta:
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint én beledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...
És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...
Na az a sebesség különbség mondjuk tényleg számottevő.
Fuvókát Babetta fuvókából lehet dörzsáraztatni,ha esetleg találsz arrafelé valakit,akinek van dörzsára meg kalibrálója.
Szerintem úszószintet a Bingnél nem kell állitani,az elméletileg sosem mászik el.
Levegőcsavar meg pont úgy működik beállitás ügyileg mint a BVF karbinál.
De leirást mondjuk én sem tudok.
Nekem a Binggel csak a /1-el van tapasztalatom.
Az sem ment végsbességre sokat,de nekem másik karbival sem,szóval ez 1:1
Fogyasztásban viszont nálam a Bing verhetetlen volt.Míg előtte a BVF benyelte az 5,5-6 litert átlagban, aBing megelégedett 4-4,3-al átlagban.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Majdnem napi szinten használom az MZ-t, láttam már szerelést is......
Van csatos karbim.
Ha tesztelni kell, esetleg reszelni, módosítani a tesztpéldányt, állok rendelkezésre.
Van csatos karbim.
Ha tesztelni kell, esetleg reszelni, módosítani a tesztpéldányt, állok rendelkezésre.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Csavarossal simán vitte a 130-t. Fogyasztásom vele vegyesben 4,5-l körül volt.zsakfos írta:És a Bing előtt mennyi volt a vége a motornak?De őszintén.hell írta:
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
A fuvóka a Bingben meg nem furat átmérőben van megadva hanem átfolyási mennyiségben,ezért a furcsaság.
Az a 118-as valójában 110-es furat átmérő.
115 vagy 120 amivel még akkor ezek szerint éredemes lenne kipróbálni.Vagy próbáltad?
Binget próbáltam 125 (mint te és ugyan az tapasztaltad mint én beledöglés). Csináltattam még Baki M. annó 130 meg 135 így azokat már nem kellett próbálnom(terveben volt a 300 így ezért csak olyanokat csináltattam). Mivel őt már nem látom errefele így mást meg nem tudtam aki csinálna olyan méretű fúvókákat így sajnos most nincs lehetőségem dörzsáraztatni olyan méretűeket így ez van. De ha tudnék bele olyanokat csináltatni 1000% teszt lenne. Gyertyakép ezzel a fúvókával is tökéletes szép barna de valahogy valami még sem volt fasza...
És még valami gyári beállítást sem találok a Binghez amiben le lenne írva úszószint és egyebek sajnos. Lassan 10 éve használom és valamiért ha nem zárom a csapot túlfolyik ezt tavaly kezdte el...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
És a Bing előtt mennyi volt a vége a motornak?De őszintén.hell írta:
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
A fuvóka a Bingben meg nem furat átmérőben van megadva hanem átfolyási mennyiségben,ezért a furcsaság.
Az a 118-as valójában 110-es furat átmérő.
115 vagy 120 amivel még akkor ezek szerint éredemes lenne kipróbálni.Vagy próbáltad?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Alul szerintem semmit (mert ha normális a tűtartó, akkor nem is ér hozzá semmihez.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
ha kopik valahol, akkor a kúp felső részénél (ahol lezár).
Mint korábban mondottam, én is vevő lennék egyre (viszont mivel nem napi szinten használom a gépet, ezért a teszt necces... hacsak nem esik bele egy olyan túrába, ahol részt is veszek
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Na majd kialakul. Addig marad a Bing...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Rajz a héten, max jövőhéten biztosan lesz! Ennyit tudok garantálni, de mivel nekem is kéne egy eredeti méretű súbertű, így nem egyet, hanem legalább 10-et csináltatnék, és elküldeném másnak is próbára.hell írta:Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Persze némi kopást azért bele kell abba a tűbe is kalkulálni szerintem az évek alatt biztosan kopott valamennyit. Nagyon várom személy szerint lesz-e gyártás vagy valami...
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
De mivel nem egyedül tapasztaltam hasonló jelenséget a Bingel (annó volt itt róla szó) 1-2 kivételt eltekintve nagyobb sebességnél mintha elfogyna a kaja. Nálam ez olyan 105 körül volt és mintha meg akart volna ragni a gép (110 körül volt a vége). Gyári főfúvókával én ugy tudom 118-s. 125-s már belefulladt a benyába. Szóval nem derült ki hol van a kutya elásva sajnos. Mivel nem ment annyira így viszont a fogyasztásom lett jobb. Nagy reményeket fűztem a Binghez 2008 körül mondom ha tudja a hasonló menetteljesítményt mint a gyári és kevesebbet eszik akkor sima ügy. Hát ez nálam nem jött össze teljesen. Persze ha kiderülne mi a gond akkor biztosan nem akarnám lecserélni.aronpfabian írta:BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
Blokkom szét van terítve így még kész nem lesz addig van időm eldönteni mi legyen...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A gyári tű átmérője a kúp végén 1,74 mm
Az utángyártotté pedig 1,43 mm...
Ez ha az üzemanyag mennyiséget nézzük, rohadt nagy eltérés
Arról nem beszélve, hogy a kúp szöge is eltérő... Ami szintén sok dolgot befolyásol...
Én csak egy gépésztechnikus vagyok (2 félév elvégzett mérnökivel, de ez nem számít ), de azért ha gyártok valamit, akkor annak 5 századon belül kell lennie, különben leharapják a fejemet... 0,3 mm-nél már kirúgnának
Az utángyártotté pedig 1,43 mm...
Ez ha az üzemanyag mennyiséget nézzük, rohadt nagy eltérés
Arról nem beszélve, hogy a kúp szöge is eltérő... Ami szintén sok dolgot befolyásol...
Én csak egy gépésztechnikus vagyok (2 félév elvégzett mérnökivel, de ez nem számít ), de azért ha gyártok valamit, akkor annak 5 századon belül kell lennie, különben leharapják a fejemet... 0,3 mm-nél már kirúgnának
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
BING-et 30N3-ra nem igazán van értelme. A BING újabb, jobb technológia, a kopás szempontjából pedig szintén nem mindegy hogy legalább, vagy legfeljebb 25 éve van használatban.hell írta:Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az enyém tök ugyanilyen, ami eltört! Ma mérettem le a MEO-ban műszerekkel, a héten készül a rajz róla.
Közben meg lett mérve az utángyártott tű is... Szégyen, hogy mennyi eltérés van köztük! A kúp átmérőjének végén az utángyártott tű 0,3 mm-rel nagyobb az átmérője, valamint az utángyártotton hosszabb a kúp is.
Meglesz a rajz, beméretezve, aztán ha gondoljátok, felteszem ide megosztva. Én pedig körbeérdeklődöm a cégen belül, valamint pár ismerősnél, hogy hogyan lehetne ezt kivitelezni kész rajz esetében
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Tony féle az ilyen úgy néz ki.
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
Kintről nem lehet valahonnan ilyet rendelni vagy valami? Már a pontos méretei is nagyon jó lenne ha meglennének.
Nekem már kezd tele lenni a tököm ezzel a motorfelújításos témámból az tény... Alig lehet már találni valami jó infót a jó dolgokról, idősebbek kérdeztem azok meg már nem emlékeznek rá mi hogy volt velük. Eltökélt szándékom volt például lecserélni a Binget egy csatosra, de kezdek elbizonytalanodni. Bár igaz teljesen mindegy melyikkel nem megy úgy ahogyan szerintem kellene...
Én marha a seregben őriztem a tárolonkban volt bent egy ETZ 250(volt még egy /1 meg egy kis ts is). 3000km körül volt benne, simán leszedhettem volna róla pár dolgot és kicserélem valami hasonlóra úgysem nézett rá a kutya sem. Későn okos az ember...
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Enyémnek más a feje. Kicsit értetlenül álltam előtte miért ilyen ez a fajta az tény. Fogalmam sincs milyen lehet majd a szakik megmondják ha minden jól megy...
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- Tony91
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 178
- Csatlakozott: 2013.05.22. 15:49
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Gádoros
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Ha otthon leszek, meglesemaronpfabian írta:A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
- aronpfabian
- bajnok
- Hozzászólások: 1049
- Csatlakozott: 2014.04.25. 11:53
- MZ-d típusa: ETZ 250, TS 150
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Üzemanyagellátás
A korábbi típusokon a gyári tű ismeretetőjele hogy bele van ütve a típusa (C3, C6, D1 stb) az egyenes részen a vége felé. Nem tudom ez az N3-ason így van-e de jó támpont lehet ha ilyet találsz a tűdön.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég