Elektronika topik - a pokol kapuja
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
töltés
Hali!
Tudnátok segíteni töltés javításában??
Az lenne a gondom h nincsen töltésem, vagyis van de kevés.(Elvan indítva a motor és alapjáraton 5.80 V és amikor ráhuztam nagy gázt akkor felugrott 5.85-re és nyélen tartotta +,-, 0.02 V-ot ).
Elektrompos és mehanikus fesz.szabal is ugyan ez volt.
Szénkefék ujjak.
Forgórész cserélve lett.
És mindig ugyan ez. Mi lehet a gond??Amugy a forgórészt hogyan lehet notmálisan feszegetés nélkül leszedni?
Köszönöm. Martin.
Tudnátok segíteni töltés javításában??
Az lenne a gondom h nincsen töltésem, vagyis van de kevés.(Elvan indítva a motor és alapjáraton 5.80 V és amikor ráhuztam nagy gázt akkor felugrott 5.85-re és nyélen tartotta +,-, 0.02 V-ot ).
Elektrompos és mehanikus fesz.szabal is ugyan ez volt.
Szénkefék ujjak.
Forgórész cserélve lett.
És mindig ugyan ez. Mi lehet a gond??Amugy a forgórészt hogyan lehet notmálisan feszegetés nélkül leszedni?
Köszönöm. Martin.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára operable 2008.12.08. 21:13-kor.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
Re: akksi 2
kínai az mgmMáté írta:mgm márkáról tud valaki valamit? megbízható jó akksi? mert láttam 12V 8Ah akksit 5500ért
az unibat jobb.
Re: akksi
Elképzelhetõ mind kettõ,ezt egy multiméterrel megtudhatod pontosan.unibat aksiban tudok segíteni,de csak hétfõn tudok árat mondani.Máté írta:sziasztok!
az lenne a problémám, hogy tegnap próbáltam beindítani a 251es mz-met és nem akart beindulni csak úgy hogy betoltam. ma kipróbáltam úgy, hogy rákötöttem egy bikakábellel egy másik akksit és azzal pöccre indult. szerintetek az akksi a hibás, vagy lehet hogy a fesszabálzó nem tölti eléggé az akksit és azért nincs benne elég szufla?
ha az akksi a szar, akkor milyet érdemes venni? kinéztem egy 12V 9Ah akksit 7000 ért unibat márkájú. szerintetek ez jó vagy tudtok olcsóbbat pesten?
köszi Máté
- Máté
- versenyző
- Hozzászólások: 675
- Csatlakozott: 2008.11.18. 19:44
- MZ-d típusa: Suzuki Gs 500
- Tartózkodási hely: Budapest XXIII. ker.
akksi
sziasztok!
az lenne a problémám, hogy tegnap próbáltam beindítani a 251es mz-met és nem akart beindulni csak úgy hogy betoltam. ma kipróbáltam úgy, hogy rákötöttem egy bikakábellel egy másik akksit és azzal pöccre indult. szerintetek az akksi a hibás, vagy lehet hogy a fesszabálzó nem tölti eléggé az akksit és azért nincs benne elég szufla?
ha az akksi a szar, akkor milyet érdemes venni? kinéztem egy 12V 9Ah akksit 7000 ért unibat márkájú. szerintetek ez jó vagy tudtok olcsóbbat pesten?
köszi Máté
az lenne a problémám, hogy tegnap próbáltam beindítani a 251es mz-met és nem akart beindulni csak úgy hogy betoltam. ma kipróbáltam úgy, hogy rákötöttem egy bikakábellel egy másik akksit és azzal pöccre indult. szerintetek az akksi a hibás, vagy lehet hogy a fesszabálzó nem tölti eléggé az akksit és azért nincs benne elég szufla?
ha az akksi a szar, akkor milyet érdemes venni? kinéztem egy 12V 9Ah akksit 7000 ért unibat márkájú. szerintetek ez jó vagy tudtok olcsóbbat pesten?
köszi Máté
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
jó köszi szépen!:D
Lenne még egy szénkefés problémám.
Egyik haveromnak a 125-ös tz-jén, az egyik szénkefe teljesen elkopott. de a másik nem. És a rugó is ugyan olyan erösségü. kb 0.75 cm a különbség, ez mitöl lehet?
Lenne még egy szénkefés problémám.
Egyik haveromnak a 125-ös tz-jén, az egyik szénkefe teljesen elkopott. de a másik nem. És a rugó is ugyan olyan erösségü. kb 0.75 cm a különbség, ez mitöl lehet?
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Aha, én is gondoltam rá csak nem akartam mert lehet h vmi nem jó azt akkor még vissza tudnám cserélni.bakimate írta:Szia!
Az utángyártott szénkefékbõl le kell csiszolni, mert túl hosszúak.
És mivel, és mennyit kell le csiszolni?
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
-
- Simsonos
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: 2008.10.29. 13:59
- MZ-d típusa: TS 250
- Tartózkodási hely: Várpalota
Sziasztok!
Vettem ma a 125-ös ts-em hez ujj szénkeféket. De nem jó mert hosszú és az alját nem lhet rányomni, mert a 2 rugótartó ütközik. Asszem 2.1cm a szénkefe mi lehet a baj? A szénkefék vagy a motoron valamelyik tartó? LÉcci irjatok mert még holnap vissaz tudom vinni!
Köszi, Martin.
Vettem ma a 125-ös ts-em hez ujj szénkeféket. De nem jó mert hosszú és az alját nem lhet rányomni, mert a 2 rugótartó ütközik. Asszem 2.1cm a szénkefe mi lehet a baj? A szénkefék vagy a motoron valamelyik tartó? LÉcci irjatok mert még holnap vissaz tudom vinni!
Köszi, Martin.
Mz-re szálni élvezet, többet tolhatom mint képzelem, babetta gyujtás az a fasza, attól megy igazán a gépcsoda.
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Tamás írta:Hy! 2db biztosíték? Mi van ferdén? mi mozdult el? Miért kell patkolni?
A biztosíték az áramkör szándékosan gyengített pontja, pusztulásával védi a vezetéket és/vagy az áramforrást. Ha kiolvad, oka van. T
üdv közvetlenül az akkumulátorból kiágazó két vezetéket köti össze egy gyors csatlakozóval az egész motorral.
ES 125/1, és ES 150/1, -nél van.
az akku felett ferdén kifelé dõlve.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
közvetlen akku mögé kötött biztosítékokról van szó!
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- bg
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 185
- Csatlakozott: 2008.10.29. 11:03
- MZ-d típusa: ES 125/1,150/1, ETZ
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Tegnap megtréfált az új gépem. Az egyik biztosíték, elmozdult, és se kép, se hang.
Érdemes megpatkolni ezt a két biztosítékot? ES 125/1.
Okozhat valami hibát?
Mondjuk el sem tudom képzelni hogy milyen ész kellet hozzá hogy ferdén belerakjanak a gyárban ilyen fontos dolgot egy motorba.
Érdemes megpatkolni ezt a két biztosítékot? ES 125/1.
Okozhat valami hibát?
Mondjuk el sem tudom képzelni hogy milyen ész kellet hozzá hogy ferdén belerakjanak a gyárban ilyen fontos dolgot egy motorba.
bg
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
Ki önmagából bújt elõ... ki múltba zárt jövõ idõ... ki védtelent nem büntetõ... ki templomokba nem menõ... ki nem teremtõ, nem szülõ... s kinek része vagy, mert részed õ...
Az áram alatt lévő vezeték ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása.
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
Hali!!sub-ee írta:Sziaredocstomi írta:Hali!!
subb-ee
Irtam egy e-mailt, mert privát üzenetben nem tudtam elküldeni.
Üdv.: Tomi!!
e-mailt sem kaptam!
Az e-mail címem: muller_szabolcs@citromail.hu
Üdv.:Sub-ee
Elküldtem mégegyszer
Üdv.: Tomi!!
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Sziaredocstomi írta:Hali!!
subb-ee
Irtam egy e-mailt, mert privát üzenetben nem tudtam elküldeni.
Üdv.: Tomi!!
e-mailt sem kaptam!
Az e-mail címem: muller_szabolcs@citromail.hu
Üdv.:Sub-ee
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- kuti
- Aki nem csak motorral tud elesni
- Hozzászólások: 666
- Csatlakozott: 2008.02.26. 15:12
- MZ-d típusa: Etz125, Ts250/1
- Tartózkodási hely: Pápa, s Bakony kanyarjai...
szerintem ugyanaz a kis és a nagy tz... egy órában 4 izzó van. darabja olyan 120 Ft körüli... az órát kihúzod a gumiharangból felfelé, majd a gumiharangot összenyomod, és lefele kiveszed a tartóból.. (így kényelmesen hozzáférsz). Ahogy a sarukat kihúzod, jön vele együtt az izzó is.. Én nemrég cseréltem Durván egy ezresbõl meg vankobraCode írta:Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni. Ha jól tudom akkor a kilóméter óra és a fordulatszám mérõben a háttér világítást 2 égõ biztosítja. Na ha nem jól tudtam akkor már is lényeges a dolog. Azt hiszem az egyik órában elszállt az egyik égõ. Azt szeretném megkérdezni tõletek, hogy valaki cserélte e már a sajátját? Na meg hogy macerás volt e? És ha két égõ van benne és az egyik még mûködik akkor érdemes e neki állni kicserélni?
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Nyugodtan cseréld ki nem nagy ügy csak ovatosan lell az órát kiemelni elvileg az út szélén is végrehajtható még szerszám sem lell hozzá(a két szélsõ csõ szerû foglalatba van az izzó)ki kell csak huzni,és cserélheted is csak finoman.
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- kobraCode
- versenyző
- Hozzászólások: 537
- Csatlakozott: 2008.09.29. 19:26
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251e
- Tartózkodási hely: Somogy-Kéthely-Kaposvár
Sziasztok!
Véleményeteket szeretném kérni. Ha jól tudom akkor a kilóméter óra és a fordulatszám mérõben a háttér világítást 2 égõ biztosítja. Na ha nem jól tudtam akkor már is lényeges a dolog. Azt hiszem az egyik órában elszállt az egyik égõ. Azt szeretném megkérdezni tõletek, hogy valaki cserélte e már a sajátját? Na meg hogy macerás volt e? És ha két égõ van benne és az egyik még mûködik akkor érdemes e neki állni kicserélni?
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
Véleményeteket szeretném kérni. Ha jól tudom akkor a kilóméter óra és a fordulatszám mérõben a háttér világítást 2 égõ biztosítja. Na ha nem jól tudtam akkor már is lényeges a dolog. Azt hiszem az egyik órában elszállt az egyik égõ. Azt szeretném megkérdezni tõletek, hogy valaki cserélte e már a sajátját? Na meg hogy macerás volt e? És ha két égõ van benne és az egyik még mûködik akkor érdemes e neki állni kicserélni?
Köszi elõre is a válaszokat.
Üdv.
hello!
Biztosan régi téma már, de az újszülöttnek minden vicc új...
Nos a CPI gyújtásról szeretnék kérdezni. Van a CPI 1280, amit már nem gyártanak. Namost régebbi fórumban olvastam, hogy megbízhatatlan volt. Azt szeretném kérdezni, hogy mi volt a gond vele és szerintetek lehet-e valahonnan még szerezni, illetve ha ez valóban ilyen üdvös dolog, akkor csak rájött erre valamelyik nagy autócég és esetleg bontva lehetne szerezni valamilyen hasonló dolgot csak nyugati autóból.
köszi hello
Biztosan régi téma már, de az újszülöttnek minden vicc új...
Nos a CPI gyújtásról szeretnék kérdezni. Van a CPI 1280, amit már nem gyártanak. Namost régebbi fórumban olvastam, hogy megbízhatatlan volt. Azt szeretném kérdezni, hogy mi volt a gond vele és szerintetek lehet-e valahonnan még szerezni, illetve ha ez valóban ilyen üdvös dolog, akkor csak rájött erre valamelyik nagy autócég és esetleg bontva lehetne szerezni valamilyen hasonló dolgot csak nyugati autóból.
köszi hello
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Hoppá ezt vagy benéztem vagy nem tudom én ezt találtam a neten azt hittem az is ilyen:
http://www.expressz.hu/gep-szerszam/bar ... 93122.html
Bár az adatai amenyiben igazak nem rosz a cucc, de az ára se!
http://www.expressz.hu/gep-szerszam/bar ... 93122.html
Bár az adatai amenyiben igazak nem rosz a cucc, de az ára se!
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Sziahell írta:Ez nagyon jó dolog, de az ára is kiváló!sub-ee írta: Nézd csak, itt egy elég komoly digitális töltõ, csepptöltésre, normál töltésre és gyorstöltésre is alkalmas. Ugye a csepptöltés a téli, illetve a motor használaton kívüli akku karbantartásához való! A csepptöltéshez a csatlakozó csipeszekrõl lecsavarhatóak a közvetlen akkucsatlakozások, így azt rá tudod csavarni az akkura a biztos csatlakozás érdekében!
Üdv.:Sub-ee
Az ára 4500Ft A LIDL-ben újonnan 4700Ft, mondjuk ez egyszer lett kipróbálva, csak a tulajdonosának autóhoz kellett volna és késõbb jött rá, hogy MAX 50Ah-ás akku tölthetõ vele! Aztán rájött, hogy az õ 75Ah-ását elfelejtheti ezzel a töltõvel, de motorokhoz kiváló, nagyon jó kis cucc, én csak jót tudok róla mondani!
Üdv.:Sub-ee
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Ez nagyon jó dolog, de az ára is kiváló!sub-ee írta:Nézd csak, itt egy elég komoly digitális töltõ, csepptöltésre, normál töltésre és gyorstöltésre is alkalmas. Ugye a csepptöltés a téli, illetve a motor használaton kívüli akku karbantartásához való! A csepptöltéshez a csatlakozó csipeszekrõl lecsavarhatóak a közvetlen akkucsatlakozások, így azt rá tudod csavarni az akkura a biztos csatlakozás érdekében!ghostrider írta:Köszi ElectroKing
Üdv.:Sub-ee
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Nézd csak, itt egy elég komoly digitális töltõ, csepptöltésre, normál töltésre és gyorstöltésre is alkalmas. Ugye a csepptöltés a téli, illetve a motor használaton kívüli akku karbantartásához való! A csepptöltéshez a csatlakozó csipeszekrõl lecsavarhatóak a közvetlen akkucsatlakozások, így azt rá tudod csavarni az akkura a biztos csatlakozás érdekében!ghostrider írta:Köszi ElectroKing
Üdv.:Sub-ee
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Sziaredocstomi írta:Hali!!
sub-ee
És meg is épitenéd nekem ha megkérnélek. És kb mennyibe kerülne? mert most szüken állok pénz terén. De igazábol a következö szezonra kellene (február, Március)
Üdv.: Tomi
Természetesen építek neked egyet! 2000Ft és lazán élettartam garanciát merek rá vállalni! Csak be kell tenni a régi helyére és már megy is!
Üdv.:Sub-ee
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Találtam egy ilyet. http://totalbike.hu/technika/akku/
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Sziaghostrider írta:sub-ee!
Én arra gondoltam, hogy amikor csepptöltök vele a hideg hónapokban állandóan rajta lehet a töltõn vagy csak egy-egy hétre dobjam fel rá az aksit? És a kupakokat nem kell kicsavarni, ugye? Végül is az aksi töltögeti és kisütögeti, mintha használatban lenne...
Üdv. Ghost
Egy-egy hétre elég feldobni a töltõre, de ha mérsz feszt és eléri a 12,3V-ot az akkuban lévõ feszültség, akkor addig nem kell tölteni! Csepptöltésnél nem muszáj kihúzni, vagy kicsavarni a dugókat, mert olyan mintha fesszabályzón lenne a motor.
Üdv.:Sub-ee
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Én mondtam neked, hogy mi hogy mûködik, tudod, nálam van a töltö, amit mutattam képen!Norbedlee írta:Nem érdekel senki, lesz@rom az egészet már belefáradtam hogy mki csak ezt meg azt mondja, CSAK AZ ADJON TIPPET/TANÁCSOT AKI ÉRT HOZZÁ!!!!!!!!!!!!!!sub-ee írta: Széjjel szivat itt mindenki téged, olyannak higgy aki ért valamicskét az elektronikához, vagy a töltõt aki eladja, annak higgy! Nem csak csepptöltésre képes, hanem van rajta olyan üzemmód is!
Üdv.:Sub-ee
Üdv
Üdv.:Sub-ee
- redocstomi
- biciklis
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2008.06.12. 13:46
- Tartózkodási hely: Körmend
- Norbedlee
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 401
- Csatlakozott: 2008.03.22. 14:00
- MZ-d típusa: Etz 251
- Tartózkodási hely: Békés megye
Nem érdekel senki, lesz@rom az egészet már belefáradtam hogy mki csak ezt meg azt mondja, CSAK AZ ADJON TIPPET/TANÁCSOT AKI ÉRT HOZZÁ!!!!!!!!!!!!!!sub-ee írta:Széjjel szivat itt mindenki téged, olyannak higgy aki ért valamicskét az elektronikához, vagy a töltõt aki eladja, annak higgy! Nem csak csepptöltésre képes, hanem van rajta olyan üzemmód is!Norbedlee írta: Ghost!
Itt már mond mki mindent szóval már nem is lehet tudni hogy mi a jó, és ha te rárakod a töltõre akkor az x hétig folyamatosan megy?
Üdv.:Sub-ee
Üdv
Etz 150 87'
- sub-ee
- Elektrokirály
- Hozzászólások: 1127
- Csatlakozott: 2008.01.28. 20:33
- MZ-d típusa: ETZ 250 1984
- Tartózkodási hely: Bonyhád
- Kapcsolat:
Széjjel szivat itt mindenki téged, olyannak higgy aki ért valamicskét az elektronikához, vagy a töltõt aki eladja, annak higgy! Nem csak csepptöltésre képes, hanem van rajta olyan üzemmód is!Norbedlee írta:Ghost!ghostrider írta:Nekem van egy csepptöltõm. A savas aksit csak rárakom és tavasszal meg leveszem róla, vagy van valami fifika a dologban?
Üdv. Ghost
Itt már mond mki mindent szóval már nem is lehet tudni hogy mi a jó, és ha te rárakod a töltõre akkor az x hétig folyamatosan megy?
Üdv.:Sub-ee
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 7 vendég