Üzemanyagellátás
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Pont középen egy kis lyuk
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
Re: Üzemanyagellátás
Hát persze az lesz az, legalábbis remélem Ma raktam rá egy eredeti gyári tanksapkát, amit a napokban vettem a Vaterán. Zárható a másik amivel vettem csak a sok benne a benzin kifolyik egy kicsit a kulcslyukon melegben. Amit meg vettem tiszte rozsda belülről. Pontosan hol van a gyári nem zárható tanksapka szellőzőjekiszsebi írta:tanksapka szellőzőjeHaPi írta:Hello Mindenki!
Sztem eldugult a benzincsapom. Most mikor jöttem haza úgy csinált mintha kifogyott volna a karbi, de van benn min 10 liter benzin. Vagy csinálhat más is ilyet
- kiszsebi
- Zsebi San (kőműves)
- Hozzászólások: 2804
- Csatlakozott: 2009.10.07. 09:04
- MZ-d típusa: ETZ150,250 4x,250/1
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Re: Üzemanyagellátás
tanksapka szellőzőjeHaPi írta:Hello Mindenki!
Sztem eldugult a benzincsapom. Most mikor jöttem haza úgy csinált mintha kifogyott volna a karbi, de van benn min 10 liter benzin. Vagy csinálhat más is ilyet
Jawa pali na JEDEN gar.
MZ PALI na jeden gar.
MZ PALI na jeden gar.
Re: Üzemanyagellátás
Hello Mindenki!
Sztem eldugult a benzincsapom. Most mikor jöttem haza úgy csinált mintha kifogyott volna a karbi, de van benn min 10 liter benzin. Vagy csinálhat más is ilyet
Sztem eldugult a benzincsapom. Most mikor jöttem haza úgy csinált mintha kifogyott volna a karbi, de van benn min 10 liter benzin. Vagy csinálhat más is ilyet
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Ugyanolyan.
Nincs változás, vagy nem számottevő.
Alapjárati? Azt nemtom, de a gyári láthatóan kevés, azt is nagyobbítani lehet.
Nem zár le teljesen.
Röviden
Ugyanolyan.
Nincs változás, vagy nem számottevő.
Alapjárati? Azt nemtom, de a gyári láthatóan kevés, azt is nagyobbítani lehet.
Nem zár le teljesen.
Röviden
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
OK
Akkor úgy kérdezem, hogy, hogy nagy fordulaton milyen az ereje a motornak a BVF-hez képest,
Részterhelésben van számottevő változás?
Az alapjárati fúvi mekkora benne(300-as hengerhez)?
Alapjáraton a súber teljesen lezár, mint a 251-es csatos karbijánál, vagy az alapjáratállító csavar résnyire nyitva tartja a súbert, mint a többi MZ karburátor esetén?
Akkor úgy kérdezem, hogy, hogy nagy fordulaton milyen az ereje a motornak a BVF-hez képest,
Részterhelésben van számottevő változás?
Az alapjárati fúvi mekkora benne(300-as hengerhez)?
Alapjáraton a súber teljesen lezár, mint a 251-es csatos karbijánál, vagy az alapjáratállító csavar résnyire nyitva tartja a súbert, mint a többi MZ karburátor esetén?
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
pedig a súber lesz, nézd meg mégegyszermatt1989 írta:Visszaraktam a BVF karbit a gépemre.
Érzésre jobban megy vele, bár nagy gáznál még nem az igazi.
Ha gázt adok neki a karbiban valami úgy csörög, mint a réti négerek nyakában az aranylánc.
Ez mitől lehet; a súber nem lötyög benne azt megnéztem?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
Visszaraktam a BVF karbit a gépemre.
Érzésre jobban megy vele, bár nagy gáznál még nem az igazi.
Ha gázt adok neki a karbiban valami úgy csörög, mint a réti négerek nyakában az aranylánc.
Ez mitől lehet; a súber nem lötyög benne azt megnéztem?
Érzésre jobban megy vele, bár nagy gáznál még nem az igazi.
Ha gázt adok neki a karbiban valami úgy csörög, mint a réti négerek nyakában az aranylánc.
Ez mitől lehet; a súber nem lötyög benne azt megnéztem?
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Biztos, hogy jobban pörög-e 6500-at a bing, mint a bvf amikor 6500-at pörög. Én ilyesmit nem vettem észre egyébként, illetve semmi változást, max annyit, hogy alapjárat környékén kultúráltabban pötyörög, de ez is biztos a BVF kopása miatt van, nem azért mert egyébként rosszabb. Már működésben.
Szerelni viszont sokkal könnyebb a Binget. Csak leszedi az ember a karbi alját (csat) és már lehet is szétszedni anélkül, hogy a szívócsonkról elmozdítanánk. Ezenkívül nem lötyög az úszó, nem hajladozik..stb.
Szerelni viszont sokkal könnyebb a Binget. Csak leszedi az ember a karbi alját (csat) és már lehet is szétszedni anélkül, hogy a szívócsonkról elmozdítanánk. Ezenkívül nem lötyög az úszó, nem hajladozik..stb.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ezt max fordulat dolgot nem értemcsdani írta:Még 1 kis BING!
A max fordulat(6000-6500) is jobb, mint a BVF-nél?
Amúgy a Bing-et a Kanuni 301-esre tervezték, csak a törökökből eddig nem sikerült kiszednem a fúvi méreteket, mert a 251-esre is rakják, nemcsak a 301-esre
Hogy érted hogy jobb-e?
Vagy van vagy nincs nem?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Még 1 kis BING!
A max fordulat(6000-6500) is jobb, mint a BVF-nél?
Amúgy a Bing-et a Kanuni 301-esre tervezték, csak a törökökből eddig nem sikerült kiszednem a fúvi méreteket, mert a 251-esre is rakják, nemcsak a 301-esre
A max fordulat(6000-6500) is jobb, mint a BVF-nél?
Amúgy a Bing-et a Kanuni 301-esre tervezték, csak a törökökből eddig nem sikerült kiszednem a fúvi méreteket, mert a 251-esre is rakják, nemcsak a 301-esre
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 189
- Csatlakozott: 2009.04.09. 14:30
- MZ-d típusa: MZ ES 250/2
- Tartózkodási hely: Bakonybél, Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Ha már így előjött a téma kicsit belelocsognék ha nem gond :
BVF vs. Bing. Én ha tehetném mindenképp Binget raknék fel.
Ha jól tudom, újabb, modernebb. Mondjuk az új nem mindig jelent jót
De gondolom nem véletlenül raktak Bingeket az új Simsonokra is, meg talán MZ-re is? Arról nem is beszélve, hogy mivel pont ezekre a gépekre fejlesztették ki elvileg felrakod és kész. Nem kell közdarab meg hasonlók.
Azt elismerem, hogy nem olcsó. De egy esetleg kikopott régi BVF helyett szerintem megéri.
BVF vs. Bing. Én ha tehetném mindenképp Binget raknék fel.
Ha jól tudom, újabb, modernebb. Mondjuk az új nem mindig jelent jót
De gondolom nem véletlenül raktak Bingeket az új Simsonokra is, meg talán MZ-re is? Arról nem is beszélve, hogy mivel pont ezekre a gépekre fejlesztették ki elvileg felrakod és kész. Nem kell közdarab meg hasonlók.
Azt elismerem, hogy nem olcsó. De egy esetleg kikopott régi BVF helyett szerintem megéri.
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Zsakfos!
Ugyanez volt nálam is! Én azért 120-ast tettem bele, ami csak-csak nagyobb 2-századdal a gyárinál.
Nekem is befulladt, nem ment. Lényeg a lényeg, mióta Bambi átdöfte a kipufogómat egy vhásrúddá' (mert egyéb problémái is voltak) azóta megy a 135-össel is. Előtte nagyon meg akart azzal már halni. Viszont probléma nélkül mentem 120-as fúvókával is tízezreket. Nem lesz azzal sem gond ha nem gyilkolod, nálam sem ragadt meg sosem.
Ja és szinte semmi különbség nincs új BVF vagy BING között, az utóbbinak rövidebb a "gázútja" vagy micsodája, kényelmesebb. Kéremkapcsojjaki.
Jah, tegyük hozzá, hogy én 300-as hengerrel mentem 120-as főfúvókával.
Ugyanez volt nálam is! Én azért 120-ast tettem bele, ami csak-csak nagyobb 2-századdal a gyárinál.
Nekem is befulladt, nem ment. Lényeg a lényeg, mióta Bambi átdöfte a kipufogómat egy vhásrúddá' (mert egyéb problémái is voltak) azóta megy a 135-össel is. Előtte nagyon meg akart azzal már halni. Viszont probléma nélkül mentem 120-as fúvókával is tízezreket. Nem lesz azzal sem gond ha nem gyilkolod, nálam sem ragadt meg sosem.
Ja és szinte semmi különbség nincs új BVF vagy BING között, az utóbbinak rövidebb a "gázútja" vagy micsodája, kényelmesebb. Kéremkapcsojjaki.
Jah, tegyük hozzá, hogy én 300-as hengerrel mentem 120-as főfúvókával.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Hell köszi.
Ez azért megnyugtató hogy más is járt így.Akkor nem az én"készülékemben" van a hiba.
Légszűrőt kicserélem,azt marad a 118.
Ez azért megnyugtató hogy más is járt így.Akkor nem az én"készülékemben" van a hiba.
Légszűrőt kicserélem,azt marad a 118.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nálam sem akarta a nagyobb főfuvit (125)! Szinte ugyanilyenek voltak a tünetek! A gyertya is szép fekete volt tiszta korom.
Egyszer kipróbáltam többet sem kisérleteztem. Ahogy jött a mestertől betettem és úgy volt a legtökéletesebb!
Egyszer kipróbáltam többet sem kisérleteztem. Ahogy jött a mestertől betettem és úgy volt a legtökéletesebb!
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Félreértettél!A beállitási hozzánemértésem mindegyik karbira vonatkozik.Nandor írta:Aha, tehát akkor az előnye a pontosabb beállíthatóság és annak minden áldásos következménye.
A BING beállitási lehetőségei szinte ugyanazok!
Ugyanugy van levegőcsavar,alapjárati csavar.Talán annyiból jobb hogy műanyag az úszója,meg talán nem is kell állitgatni a szintet(ebben nem vagyok biztos 100%-ra).
Na meg nálam ami nyerő volt mikor vettem a Mestertől hogy ez a Bing karbi VADONATÚJ volt.
Nem volt kikopva semmilye,nem volt benne utángyártott tű.Ez magával hozta hogy azonmód betéve a motorba ahogy vettem,már üzemelt is.Jóformán az alapjárati csavarral beállitottam az alapjáratot azt kész.Nem kellett variálnom,reszelgetnem a tűt,szintet állitgatni meg mittudomén milyen kunsztokat végezni hogy működjön.
Most csak azért van gondom,mert furattam a hengert és a bejáratás miatt dúsitottam rajt nehogy szorulás legyen.Viszont a nagyobb főfuvit nálam nem akarja.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
ugyanaz, vagy egy kicsit jobb leadott teljesítmény, átlag fogyasztás csökken 1-1,5l-el.Nandor írta:Az az érzésem, hogy a gyári karbihoz képest ezek az "idegen légiósok" elég problémásak. /gondolom a beszerelésük is macerás/
Ezekkel szemben milyen előnyöket tud nyújtani?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Aha, tehát akkor az előnye a pontosabb beállíthatóság és annak minden áldásos következménye.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
A Bing karbi nálam 2 literrel kevesebb átlagfogyasztást produkált.
Mondjuk az igazsághoz tartozik hogy a BVF karbim az 6-6,5 litert produkált,ami tudom hogy nem általános,de nálam annyit evett.A Bing az beéri nálam 4-4,5 literrel átlagban.
Persze ehhez hozzátartozik a karburálási hozzánemértésem is(mármint a BVF karbi fogyasztása)
Mondjuk az igazsághoz tartozik hogy a BVF karbim az 6-6,5 litert produkált,ami tudom hogy nem általános,de nálam annyit evett.A Bing az beéri nálam 4-4,5 literrel átlagban.
Persze ehhez hozzátartozik a karburálási hozzánemértésem is(mármint a BVF karbi fogyasztása)
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Köszönöm a választ Mester!bambi írta:Ha a levegő szűrő tuti,akkor szerintem maradhat a 118-as
Hogy tuti-e a légszűrőm? Háááát azt nem tudom!
Na de majd veszek egyet azt kicserélem hogy biztos legyen a dolog.
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
Re: Üzemanyagellátás
Mondjuk a Bing ceg a 84/30/110A tipusjelu karbijat az ETZ250-300-as gepekhez fejlesztette meg anno, szoval az annyira nem "idegen legios", ezert is kerdeztem en is errol a fajtarol a tapasztalatokat (egy mar erkezett is), mert akar meg jo is lehet .Nandor írta:Az az érzésem, hogy a gyári karbihoz képest ezek az "idegen légiósok" elég problémásak. /gondolom a beszerelésük is macerás/
Ezekkel szemben milyen előnyöket tud nyújtani?
Re: Üzemanyagellátás
Ha a levegő szűrő tuti,akkor szerintem maradhat a 118-aszsakfos írta:Ma megtettem idei első km-imet a moccon.Igaz esőben,de nem birtam magammal.
13 km-t mentem.Tudom nem sok,de mégis mentem.
Ami aggaszt!!Bejáratós a gép:Ts250/1,BING karbi.
Babetta főfuviból lett készitve Bambi által 125-130-135 fúvoka a Bingbe .Köszönöm!!
Viszont már a 125-el sem hajlandó rendesen felpörögni terhelésen(mármint egyszerűen menetben).Egyszerűen befulladt,vagy valami hasonló.
Ha visszateszem a gyári 118-as fuvókát akkor jó!!
Súbertű a legalsó vájatban(legdúsabb állás).
Nem szeretném elszegényiteni a keveréket,de mit csináljak?
Hagyjam igy 118-assal???
Próbáltam hogy 125-ös főfuvi és a tűt 1-el feljebbi vájatba tettem.Úgysem akart rendesen felpörögni.
Á ez a karburálás ez valahogy mindig is az idegeimre ment
- Nandor
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 486
- Csatlakozott: 2009.03.22. 16:40
- MZ-d típusa: MZ ts 250/0.5
- Tartózkodási hely: Komárom-Esztergom megye
Re: Üzemanyagellátás
Az az érzésem, hogy a gyári karbihoz képest ezek az "idegen légiósok" elég problémásak. /gondolom a beszerelésük is macerás/
Ezekkel szemben milyen előnyöket tud nyújtani?
Ezekkel szemben milyen előnyöket tud nyújtani?
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Üzemanyagellátás
Ma megtettem idei első km-imet a moccon.Igaz esőben,de nem birtam magammal.
13 km-t mentem.Tudom nem sok,de mégis mentem.
Ami aggaszt!!Bejáratós a gép:Ts250/1,BING karbi.
Babetta főfuviból lett készitve Bambi által 125-130-135 fúvoka a Bingbe .Köszönöm!!
Viszont már a 125-el sem hajlandó rendesen felpörögni terhelésen(mármint egyszerűen menetben).Egyszerűen befulladt,vagy valami hasonló.
Ha visszateszem a gyári 118-as fuvókát akkor jó!!
Súbertű a legalsó vájatban(legdúsabb állás).
Nem szeretném elszegényiteni a keveréket,de mit csináljak?
Hagyjam igy 118-assal???
Próbáltam hogy 125-ös főfuvi és a tűt 1-el feljebbi vájatba tettem.Úgysem akart rendesen felpörögni.
Á ez a karburálás ez valahogy mindig is az idegeimre ment
13 km-t mentem.Tudom nem sok,de mégis mentem.
Ami aggaszt!!Bejáratós a gép:Ts250/1,BING karbi.
Babetta főfuviból lett készitve Bambi által 125-130-135 fúvoka a Bingbe .Köszönöm!!
Viszont már a 125-el sem hajlandó rendesen felpörögni terhelésen(mármint egyszerűen menetben).Egyszerűen befulladt,vagy valami hasonló.
Ha visszateszem a gyári 118-as fuvókát akkor jó!!
Súbertű a legalsó vájatban(legdúsabb állás).
Nem szeretném elszegényiteni a keveréket,de mit csináljak?
Hagyjam igy 118-assal???
Próbáltam hogy 125-ös főfuvi és a tűt 1-el feljebbi vájatba tettem.Úgysem akart rendesen felpörögni.
Á ez a karburálás ez valahogy mindig is az idegeimre ment
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Üzemanyagellátás
Nekem 2 éve van Bing karbim! Fogyasztás észrevehetően kevebb lett (vagyis mikor megvettem az volt de mára nagyon kivan a motorja a gépnek így zabál ezzel is szépen). Mintha kicsit jobb lenne a gázreakció. Örült sok külömbséget nem vettem észre. A régi nagyon csörgöt ez nem!
Re: Üzemanyagellátás
Megeri az arat egy Bing karbi? Erezheto, vagy kimutathato eredmenye van egy ilyennek a BVF-el szemben? Valaki, akinek van tapasztalata, irja meg legyen szives, mert regota foglalkoztat a gondolat, hogy beszerezzek egyet, de csak akkor akarok ha tenyleg jo.Gyurmooo írta:2 ütemű karburátorokat néztem, ezek azok voltak.Alfa írta:A Keihin karbikat 4ütemre szokták rakni, Bambi szerint nem ajánlott mert iszonyat munka beállítani. Dellorto, Bing amiket szeretünk
Hiszek a Mesternek, de ha valaki hajlandó "pepecselni" vele, még van esélye közel jól beállítani.
Amúgy le lehet tölteni hozzájuk leírást, mit-hogy kell csinálni.
Én majd egyszer a 250@300-as hengerre egy Bing karbit szeretnék, de 30e.-t nem fogok adni érte...
Inkább játszok kicsit egy japán karbival, de annyit nem tudok Bing-re fizetni.
Eddig úgy látom, aki egy nagyobb (34mm<) karbit próbált, annak nem sikerül rendesen beállítani.
Én inkább maradnék 30mm körül, 6-6500 max. fordulat ugye.
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
2 ütemű karburátorokat néztem, ezek azok voltak.Alfa írta:A Keihin karbikat 4ütemre szokták rakni, Bambi szerint nem ajánlott mert iszonyat munka beállítani. Dellorto, Bing amiket szeretünk
Hiszek a Mesternek, de ha valaki hajlandó "pepecselni" vele, még van esélye közel jól beállítani.
Amúgy le lehet tölteni hozzájuk leírást, mit-hogy kell csinálni.
Én majd egyszer a 250@300-as hengerre egy Bing karbit szeretnék, de 30e.-t nem fogok adni érte...
Inkább játszok kicsit egy japán karbival, de annyit nem tudok Bing-re fizetni.
Eddig úgy látom, aki egy nagyobb (34mm<) karbit próbált, annak nem sikerül rendesen beállítani.
Én inkább maradnék 30mm körül, 6-6500 max. fordulat ugye.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1425
- Csatlakozott: 2008.09.21. 18:02
- MZ-d típusa: BMW R1100RT
- Tartózkodási hely: Dabas
Re: Üzemanyagellátás
A Dellorto-t sem egyszerű beállítani, legalább is nekem még nem sikerült, visszarakom a BVF karbit és meglátom, milyen lesz a teljesítmény.
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
"A Keihin karbikat 4ütemre szokták rakni"
És akkor mit keres Honda CR-eken a Keihin PJ ?
Pl. ez: http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CR125-KEIHI ... 3ca9720492
Én egy fasza 34mm torkú Keihin PJ-t keresek. Az a baj elég drágák...
És akkor mit keres Honda CR-eken a Keihin PJ ?
Pl. ez: http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CR125-KEIHI ... 3ca9720492
Én egy fasza 34mm torkú Keihin PJ-t keresek. Az a baj elég drágák...
- Alfa
- Keljfeljancsi
- Hozzászólások: 1664
- Csatlakozott: 2008.11.30. 02:47
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Gyömrő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A Keihin karbikat 4ütemre szokták rakni, Bambi szerint nem ajánlott mert iszonyat munka beállítani. Dellorto, Bing amiket szeretünk
MZ ETZ 300 by Bambi
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
http://www.youtube.com/user/AlfaMzHUN
- Gyurmooo
- versenyző
- Hozzászólások: 652
- Csatlakozott: 2009.06.09. 23:15
- MZ-d típusa: ETZ 251 (ETZ 150)
- Tartózkodási hely: Kecskemét
Re: Üzemanyagellátás
Itt van pár karbi, de még van jópár!
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p349295
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p349017
http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p160611&o=da
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p276069
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p266862
Ez pedig már volt itt:
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburat ... &st=Keihin
A helyedben én egy jófajta 26-28mm torkú karbit vennék, azzal lesz erős középtartomány, és magasabb fordulaton is kellő üzemanyagot tud szállítani. Szerintem.
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p349295
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p349017
http://www.kepesmotor.hu/motorblokk/p160611&o=da
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p276069
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburator/p266862
Ez pedig már volt itt:
http://www.kepesmotor.hu/motor_karburat ... &st=Keihin
A helyedben én egy jófajta 26-28mm torkú karbit vennék, azzal lesz erős középtartomány, és magasabb fordulaton is kellő üzemanyagot tud szállítani. Szerintem.
- Forrest
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 186
- Csatlakozott: 2008.05.21. 11:27
- MZ-d típusa: RD 350
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
Börzén láttam egy kb. 30mm-es Ikov karbit, amin powerjetet véltem felfedezni. Állítólag utolsó szériás jawa350-re való.
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
38-ig meg sem állnék
Ha nincs valami xtra tuning, én nem raknék nagyobbat!
Kisebb karbival jobb középtartomány van, mert a nagy gázsebesség miatt kisebb cseppekre esik szét a benya...
De várjuk a tapasztalatokat!
Ha nincs valami xtra tuning, én nem raknék nagyobbat!
Kisebb karbival jobb középtartomány van, mert a nagy gázsebesség miatt kisebb cseppekre esik szét a benya...
De várjuk a tapasztalatokat!
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Van benne valami:) Pl.: ETZ 250-re gyári fordulattartományra 34-es karbi kéne
Re: Üzemanyagellátás
Mert a Pmax 8000nél van és túlforgatható 10000 ig, addig van értelme a szimuláció szerint, aztán majd gyakorlatban kiedrül.
- conus
- bajnok
- Hozzászólások: 1913
- Csatlakozott: 2007.09.04. 11:12
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150.2 De Luxe
- Tartózkodási hely: Gyöngyös környéke / Budapest ÉK-i része
Re: Üzemanyagellátás
minek neked 30-as torokátmérő? amúgy jó ár/érték pl. dell orto.tibee01 írta:Sziasztok!
150-es ETZ re tuning céljából milyen karbit javasoltok, ami 30as torokátmérő körüli. Jó a 250esé vagy van vmi ami jobb ár/érték arányban van?
ETZ 150 de luxe az NDK-s csodafegyver!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
10féle ember van: aki érti a kettes számrendszert, és aki nem.
-----------------------> <-----------------------
Ne villogj, ne dudálj, mert a vezető indián, és csak füstjelekre reagál!
Re: Üzemanyagellátás
ÁÁ leértem szegedre és itt kiszámoltam: a motor fogyasztása kb 3,8 l/100km bár itt nincs sok hegy-domb ami terhelné...
Re: Üzemanyagellátás
Sziasztok!
150-es ETZ re tuning céljából milyen karbit javasoltok, ami 30as torokátmérő körüli. Jó a 250esé vagy van vmi ami jobb ár/érték arányban van?
150-es ETZ re tuning céljából milyen karbit javasoltok, ami 30as torokátmérő körüli. Jó a 250esé vagy van vmi ami jobb ár/érték arányban van?
Re: Üzemanyagellátás
arovado írta:Értem, akkor mostantól csak ilyet tankolok, hogy végre le tudjam rázni magamról azt a sok pénzt ami mindig rámragad...pffújj mint a kosz...bambi írta: Azt veszed észre,hogy kicsit jobban megy,mert könnyebb a pénztárcád,és ezáltal kevesebb az az össztömeg.
Re: Üzemanyagellátás
Értem, akkor mostantól csak ilyet tankolok, hogy végre le tudjam rázni magamról azt a sok pénzt ami mindig rámragad...pffújj mint a kosz...bambi írta:Azt veszed észre,hogy kicsit jobban megy,mert könnyebb a pénztárcád,és ezáltal kevesebb az az össztömeg.arovado írta:Üdv!
Tudja valaki, hogy miben jobb a drágább (adalékdúsabb ) benzin? (elvileg adalékdúsabb) és hogy MZ-nél milyen különbségeket lehet vele észrevenni?
Re: Üzemanyagellátás
Azt veszed észre,hogy kicsit jobban megy,mert könnyebb a pénztárcád,és ezáltal kevesebb az az össztömeg.arovado írta:Üdv!
Tudja valaki, hogy miben jobb a drágább (adalékdúsabb ) benzin? (elvileg adalékdúsabb) és hogy MZ-nél milyen különbségeket lehet vele észrevenni?
- Andrei
- Simsonos
- Hozzászólások: 135
- Csatlakozott: 2008.01.27. 03:09
- MZ-d típusa: MZ ETZ 150
- Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Re: Üzemanyagellátás
Erre én azt szoktam válaszolni a kutasnak, hogy apátok fasza dúsabb.arovado írta:Hát ezt kérdem énis ami a shell kútnál nem 330 hanem 365ft és azt mondják rá h adalékdúsabb...nekem fingom sincs
Majd pont 370 forintos benzint fogok tölteni... hülyék ezek?
When you stop telling lies about me, I will stop telling the truth about you.
Re: Üzemanyagellátás
Hát ezt kérdem énis ami a shell kútnál nem 330 hanem 365ft és azt mondják rá h adalékdúsabb...nekem fingom sincs
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Az mit jelent, hogy adalékdúsabb? Sima 95ös?
Re: Üzemanyagellátás
Üdv!
Tudja valaki, hogy miben jobb a drágább (adalékdúsabb ) benzin? (elvileg adalékdúsabb) és hogy MZ-nél milyen különbségeket lehet vele észrevenni?
Tudja valaki, hogy miben jobb a drágább (adalékdúsabb ) benzin? (elvileg adalékdúsabb) és hogy MZ-nél milyen különbségeket lehet vele észrevenni?
Re: Üzemanyagellátás
hello.
Nekem az lenne a gondom hogy a 251esemen nem tudom állitani az alapgázt. Levettem az oldalrol a beállitasi meg szerelési dolgokat.Kitekerésnél nem ment fel az alapgáz csak elkezdett csepegni a benzin, pedig jo csavart tekertem. arra gondoltam hogy vmi el van tömödve vagy vmi nem zár... Ha van ötlete vkinek azt szivesen várom.
Lehet szétszedem kitakaritom komplet, csak jo lenne tudni miert van.
Köszi, Bálint
Nekem az lenne a gondom hogy a 251esemen nem tudom állitani az alapgázt. Levettem az oldalrol a beállitasi meg szerelési dolgokat.Kitekerésnél nem ment fel az alapgáz csak elkezdett csepegni a benzin, pedig jo csavart tekertem. arra gondoltam hogy vmi el van tömödve vagy vmi nem zár... Ha van ötlete vkinek azt szivesen várom.
Lehet szétszedem kitakaritom komplet, csak jo lenne tudni miert van.
Köszi, Bálint
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
A jelenség a következő volt: hidegen elinduláskor tökéletes volt, majd kb 4 km után kezdődött halkan csörögni, 5 km után pedig bedurvult a inom csörgés ilyen kalapálás-szerű hangra. Ekkor ijedt kuplungbehúzás, de a fordulat nem akart leesni, hanem 2500 körül forgott a motor, ilyen másodpercenként 1-2 kalapácsütészerű robbanással.csikin írta:Gabsic: A leírt beállításokkal kopogott? Nekem is atomstabil alapjáratom van:) kb 1200 1/min és tölt is rendesen közben.
Ja és még valami... Hengerfej leszedése előtt gyújtást ellenőriztem, és mikor gyújtásoldalról imbuszkulccsal hajtottam körbe a főtengelyt, felső holtpontnál akadást lehetett érezni. De sem a dugótetőn, sem a hengerfejen nem volt összeverődés nyoma, illetve válla sincs a hengernek. Mióta újra összeraktam a vastagabb tömítésekkel azóta ezt az akadást nem érezni.
Kíváncsi vagyok már hogy milyen lesz így, de addig nem akarom összerakni a bal oldalt míg ki nem derül hogy kell-e kuplungot lehúznom vagy sem...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- csikin
- bajnok
- Hozzászólások: 870
- Csatlakozott: 2008.08.16. 16:12
- MZ-d típusa: ETZ 251
- Tartózkodási hely: Kenderes/Gödöllõ
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Gabsic: A leírt beállításokkal kopogott? Nekem is atomstabil alapjáratom van:) kb 1200 1/min és tölt is rendesen közben.
-
- bajnok
- Hozzászólások: 1481
- Csatlakozott: 2008.03.19. 15:00
- MZ-d típusa: MZ ETZ 251, Jawa 250
- Tartózkodási hely: Pápa-Tapolcafő
- Kapcsolat:
Re: Üzemanyagellátás
Nekem gyári csatos karbim van, semmi nem volt állítgatva. A levegőcsavar le van plombálva. A tű a legdúsabbnál egy állással szegényebb. Én annyit próbálkoztam, hogy 140es főfúvókát raktam bele.
Egyébként atomstabil alapjáratom volt, csak ha menetközben rájött ez a kalapálásszerű kopogás, akkor nem volt jo 4-5 másodpercig.
A hengerrel annyira jutottam, hogy 1,4-es présrést állítottam be. 1mmes klingeritlap alulra+ 0,5mm alu felülre.
Próbaút még nem volt, mert a kuplungoldali fedelet is lekaptam más okok miatt. Alátét ügyben kérdezek majd a blokk topikban...
Egyébként atomstabil alapjáratom volt, csak ha menetközben rájött ez a kalapálásszerű kopogás, akkor nem volt jo 4-5 másodpercig.
A hengerrel annyira jutottam, hogy 1,4-es présrést állítottam be. 1mmes klingeritlap alulra+ 0,5mm alu felülre.
Próbaút még nem volt, mert a kuplungoldali fedelet is lekaptam más okok miatt. Alátét ügyben kérdezek majd a blokk topikban...
-=[Gabsic Motoros Blogja]=-
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
Eddigi túráim:
2009: Gabsic Kicsi túrája;
2010: Bakony-túra, Tátra-túra, Örség-túra,
2011: Gyurma-túra, Bakony-túra, Mecsek-túra, Zala túra
2012: Somogy-túra, Mecsek-túra, Őrség-túra
2013: Bakony-túra, Plitvice-i gurulás
2014: Vértes-Gerecse
- csdani
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 169
- Csatlakozott: 2009.07.19. 13:08
- MZ-d típusa: ETZ-251
- Tartózkodási hely: Lábatlan/Veszprém
Re: Üzemanyagellátás
Lehet ilyen plombát kapni, viszont én tegnap vágtam bőrlyukasztóval szilikongumiból
Érdemes, és kell is próbálkozni vele.
A gyári beáll:a legdúsabbnál 1-el szegényebb! Nekem még legdúsabban van
Érdemes, és kell is próbálkozni vele.
A gyári beáll:a legdúsabbnál 1-el szegényebb! Nekem még legdúsabban van
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég