Valahogy veled szemben sose vagyok vicces kedvemben...Veszy2107 írta:Úgy látom nagyon vicces kedved van!hell írta:Ugyan már ilyen könnyen ne add fel úgyis tudjuk felrakod. Előttem is irták már tudjuk mink ezt hogy szokot lenni.
...de ez már nem barkácsolás téma....
Barkácsolás
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Barkácsolás
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Úgy látom nagyon vicces kedved van!hell írta:Ugyan már ilyen könnyen ne add fel úgyis tudjuk felrakod. Előttem is irták már tudjuk mink ezt hogy szokot lenni.
...de ez már nem barkácsolás téma....
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Barkácsolás
Ugyan már ilyen könnyen ne add fel úgyis tudjuk felrakod. Előttem is irták már tudjuk mink ezt hogy szokot lenni.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
kupi írta:Ez mind igaz és még azt is el tudom tapasztalatból mondani,hogy sokkal rosszabb vele a gép mivel megváltozik a karburátorba a levegő áramlási sebessége menyisége ami gyárilag ki van számítva és ahhoz van behangolva a levegőszűrő és a kipuf meg minden.A napi utcai használat mellett semmi haszna nincs és csak hátránya van és házilag szerintem nem is lehet méretezni(hangolni) a meg ilyenek...sunbim írta:Ismereteim szerint a sportlégszűrő kevesebb port tud ,,megkötni" mint a gyári papír.
Sűrűbben kell tisztítani (különféle tisztító sprayk).
Ha elkap egy eső, vizet szívhat a karburátor és kínszenvedés lesz vele a közlekedés.
Utcára , azon kívül hogy ,,jól néz ki" , más haszna nincs!
Köszönöm szépen! Épp ezekre a tapasztalatokra voltam kíváncsi Hell!!! Nem fogom feltenni, mert túl sok pozitív jelzést nem kaptam és a viszonylag új papírszűrőt nem fogom lecserélni így ezért! Ha lenne raktáron egy direkt szűrőm akkor valóban feltenném és megpróbálnám, de a csak úgy nem fogok venni 2-3 ezer Ft-ért egy szűrőt....
Köszi!!!!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Barkácsolás
Ez mind igaz és még azt is el tudom tapasztalatból mondani,hogy sokkal rosszabb vele a gép mivel megváltozik a karburátorba a levegő áramlási sebessége menyisége ami gyárilag ki van számítva és ahhoz van behangolva a levegőszűrő és a kipuf meg minden.A napi utcai használat mellett semmi haszna nincs és csak hátránya van és házilag szerintem nem is lehet méretezni(hangolni) a meg ilyenek...sunbim írta:Ismereteim szerint a sportlégszűrő kevesebb port tud ,,megkötni" mint a gyári papír.
Sűrűbben kell tisztítani (különféle tisztító sprayk).
Ha elkap egy eső, vizet szívhat a karburátor és kínszenvedés lesz vele a közlekedés.
Utcára , azon kívül hogy ,,jól néz ki" , más haszna nincs!
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
- sunbim
- operatőr
- Hozzászólások: 3070
- Csatlakozott: 2008.12.01. 23:25
- MZ-d típusa: ETZ250e Deluxe
- Tartózkodási hely: Dunavarsány
Re: Barkácsolás
Ismereteim szerint a sportlégszűrő kevesebb port tud ,,megkötni" mint a gyári papír.
Sűrűbben kell tisztítani (különféle tisztító sprayk).
Ha elkap egy eső, vizet szívhat a karburátor és kínszenvedés lesz vele a közlekedés.
Utcára , azon kívül hogy ,,jól néz ki" , más haszna nincs!
...De úgy is fel fogod tenni próba cseresznye.
Sűrűbben kell tisztítani (különféle tisztító sprayk).
Ha elkap egy eső, vizet szívhat a karburátor és kínszenvedés lesz vele a közlekedés.
Utcára , azon kívül hogy ,,jól néz ki" , más haszna nincs!
...De úgy is fel fogod tenni próba cseresznye.
,,Az út a fontos, nem az út vége. Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt."
- hell
- bajnok
- Hozzászólások: 2153
- Csatlakozott: 2008.06.28. 19:24
- MZ-d típusa: ETZ 250 De Luxe
- Tartózkodási hely: Nagymágocs
Re: Barkácsolás
Erről is volt szó már annó + Dénes is válaszolt, hogy nem sok értelme van. Persze ha ez nem elég akkor fel kell rá dobni egyet és próbálkozni....
Sok sikert hozzá...
Sok sikert hozzá...
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Igen a Mustágnál is volt az a szívó hang! amúgy nem volt rossz, kérdés, hogy tényleg érdemes egy nagyjából gyári ETZ-t ezzel elgányolni!? Valamit a fogyasztásán vagy a pörgőségén esetleg befolyásolhatna? Egyáltalán be lehetne hozzá állíatni a vasat, nem kapna túl sok levegőt? :/Dénes írta:Hangosabb lesz tőle a gép szíváskor, ami miatt hiheted azt, hogy gyorsabb és erősebb a gép. (Ez persze csak illúzió).
Valójában nem lesz jobb semmilyen téren.
Maximum jól fog kinézni, de az szubjektív.
Köszi!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- Dénes
- fi#azsoké
- Hozzászólások: 2738
- Csatlakozott: 2008.09.30. 14:49
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Hangosabb lesz tőle a gép szíváskor, ami miatt hiheted azt, hogy gyorsabb és erősebb a gép. (Ez persze csak illúzió).
Valójában nem lesz jobb semmilyen téren.
Maximum jól fog kinézni, de az szubjektív.
Valójában nem lesz jobb semmilyen téren.
Maximum jól fog kinézni, de az szubjektív.
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Hello mindenkinek!
Próbált már valaki sport légszűrőt tenni ETZ-re? Használható lenne, ha a karbira közvetlenül egy sportlégszűrőt tennék és hozzáállítanám a levegőt???? Mustangot sportlégszűrővel használtam, az jól ment vele, semmit nem kellett állítanom?
Szerintetek ETZ-n megoldható lenne, jelentene valami pluszt vagy felesleges?
Köszi a választ!
Próbált már valaki sport légszűrőt tenni ETZ-re? Használható lenne, ha a karbira közvetlenül egy sportlégszűrőt tennék és hozzáállítanám a levegőt???? Mustangot sportlégszűrővel használtam, az jól ment vele, semmit nem kellett állítanom?
Szerintetek ETZ-n megoldható lenne, jelentene valami pluszt vagy felesleges?
Köszi a választ!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- matrixftw
- babakocsis
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: 2012.12.09. 13:25
- MZ-d típusa: MZ ETZ 125
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Barkácsolás
Üdvözöllek titeket!
Az igazság, hogy most regisztráltam és nem tudom, hogy jó helyen teszem-e föl a kérdésem?
Ha nem bocs.
Szóval az után érdeklődnék, hogy a primerlánc cseréjéhez, hogyan rántsam le az első fogaskereket.
Mivel nem tudom megtámasztani, hogy ne mozduljon el gondoltam hogy rongyal megfogom a kuplungházat.
Ha így teszek légkulvsal le tudom a csavart lazítani vagy mindenképpen a leszedőt használjam?
Remélem érthetően kérdeztem.
Köszi a segítséget előre is.
Ja igen MZ etz 125 ről van szó!
Az igazság, hogy most regisztráltam és nem tudom, hogy jó helyen teszem-e föl a kérdésem?
Ha nem bocs.
Szóval az után érdeklődnék, hogy a primerlánc cseréjéhez, hogyan rántsam le az első fogaskereket.
Mivel nem tudom megtámasztani, hogy ne mozduljon el gondoltam hogy rongyal megfogom a kuplungházat.
Ha így teszek légkulvsal le tudom a csavart lazítani vagy mindenképpen a leszedőt használjam?
Remélem érthetően kérdeztem.
Köszi a segítséget előre is.
Ja igen MZ etz 125 ről van szó!
Üdvözet!
- gesszti
- bajnok
- Hozzászólások: 1130
- Csatlakozott: 2012.04.02. 08:45
- MZ-d típusa: MZ TS 250 standard
- Tartózkodási hely: Keszthely
Re: Barkácsolás
Ha az skf azzal reklámozza, hogy 168 óra gépidőt meg lehet takarítani vele, akkor "ölég" drága lehet. :-/ Amúgy sok veterán motoron megoldás lehet a tönkrement szimering pályákra.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Barkácsolás
Nézegettem én is a neten. Több helyen is írták hogy a régi KPM-nél volt a legkönnyebb dolguk, pedig az ember egyáltalán nem erre számítana.
Azért is írtam hogy "őskori kikötések" mert ez a sárvédő pont az egyik ilyen dolog. Elég hülyén néznének ki a mai motorok tengely alá lógó sárvédővel..
Gabsic kollégát nem láttam itt mostanság pedig ő tűzközelből vágná a dolgokat.[/quote]
Az biztos!Jó srác nekem már sokszor segített. Sajnos nincs egységes adat ezekre a dolgokra (szerintem)én még emlékszem amikor a trabit a hátsó sárpofozó hiánya miatt vágták meg vizsgán rá pár évre a suzukin meg már gyárilag nem is volt.Vagy a rendszámos robogok(szerintem nem motor(elnézést ha valaki megsértődik))azokon se viszik túlzásba vagy a chopperek földig érő sárpofozóval? Érdekesen nézne ki,de ilyen a kipufogó hangja kérdés is.Valahol olvastam,hogy a típusnak is valamilyen százalékba egyezni kell de egy ritkább motor típus amit azért nem lát minden nap a vizsgabiztos pl ural vagy Dnyeper azon hogyan dönti el mi a gyári mi a tuning???
Azért is írtam hogy "őskori kikötések" mert ez a sárvédő pont az egyik ilyen dolog. Elég hülyén néznének ki a mai motorok tengely alá lógó sárvédővel..
Gabsic kollégát nem láttam itt mostanság pedig ő tűzközelből vágná a dolgokat.[/quote]
Az biztos!Jó srác nekem már sokszor segített. Sajnos nincs egységes adat ezekre a dolgokra (szerintem)én még emlékszem amikor a trabit a hátsó sárpofozó hiánya miatt vágták meg vizsgán rá pár évre a suzukin meg már gyárilag nem is volt.Vagy a rendszámos robogok(szerintem nem motor(elnézést ha valaki megsértődik))azokon se viszik túlzásba vagy a chopperek földig érő sárpofozóval? Érdekesen nézne ki,de ilyen a kipufogó hangja kérdés is.Valahol olvastam,hogy a típusnak is valamilyen százalékba egyezni kell de egy ritkább motor típus amit azért nem lát minden nap a vizsgabiztos pl ural vagy Dnyeper azon hogyan dönti el mi a gyári mi a tuning???
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Barkácsolás
Nézegettem én is a neten. Több helyen is írták hogy a régi KPM-nél volt a legkönnyebb dolguk, pedig az ember egyáltalán nem erre számítana.kupi írta:Pontosat nem tudok de az biztos,hogy nekem szóltak a TS en a hátsó sárvédő gumi hiánya miatt pedig ETZ kacsacsőr" van rajta és így is a tengely vonaláig leér a gyári sárvédő.Nem értettem mi vele a gondja biztosan nem látott még terep motort azokon szinte nincs is sárvédő és mégis ok.És a dobféket is gyengének találták a fékpadon azt mondta a szaki az első nagyobb fékerővel kell hogy fogjon mind a hátsó. Egy egyforma dobfékes gépen mind a TS 125 aztán hogyan??(kB már igy néz ki vagy 15 éve a mocim és soha nem volt gond vele) Végül is megkaptam a műszakit de belekötöttek minden lehetségesbe.Pl kereste a tükörbe az E" betűt meg ilyenek...Pedig a gépem tényleg tip top 1985 óta !
Szerintem vizsgahely és vizsgabiztos kérdése is,van barátom aki egy elég öszvér MZ-t simán levizsgáztatott a KPM" nél engem meg basz...gattak a nagy maszeknál...
Azért is írtam hogy "őskori kikötések" mert ez a sárvédő pont az egyik ilyen dolog. Elég hülyén néznének ki a mai motorok tengely alá lógó sárvédővel..
Gabsic kollégát nem láttam itt mostanság pedig ő tűzközelből vágná a dolgokat.
- kupi
- bajnok
- Hozzászólások: 807
- Csatlakozott: 2008.01.26. 19:45
- MZ-d típusa: MZ TS 125-ETZ 150e
- Tartózkodási hely: Kápolnásnyék
Re: Barkácsolás
Pontosat nem tudok de az biztos,hogy nekem szóltak a TS en a hátsó sárvédő gumi hiánya miatt pedig ETZ kacsacsőr" van rajta és így is a tengely vonaláig leér a gyári sárvédő.Nem értettem mi vele a gondja biztosan nem látott még terep motort azokon szinte nincs is sárvédő és mégis ok.És a dobféket is gyengének találták a fékpadon azt mondta a szaki az első nagyobb fékerővel kell hogy fogjon mind a hátsó. Egy egyforma dobfékes gépen mind a TS 125 aztán hogyan??(kB már igy néz ki vagy 15 éve a mocim és soha nem volt gond vele) Végül is megkaptam a műszakit de belekötöttek minden lehetségesbe.Pl kereste a tükörbe az E" betűt meg ilyenek...Pedig a gépem tényleg tip top 1985 óta !
Szerintem vizsgahely és vizsgabiztos kérdése is,van barátom aki egy elég öszvér MZ-t simán levizsgáztatott a KPM" nél engem meg basz...gattak a nagy maszeknál...
Szerintem vizsgahely és vizsgabiztos kérdése is,van barátom aki egy elég öszvér MZ-t simán levizsgáztatott a KPM" nél engem meg basz...gattak a nagy maszeknál...
MZ él és élni fog"Ha esetleg erre visz az utad és szeretnél pihenni vagy beszélgetni egyet esetleg szükség javítás kel bátran hívj 06309167166 Kápolnásnyék (Pettend) 7 út.
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
http://www.youtube.com/watch?v=gy-7gzR99vg
Re: Barkácsolás
Nem tudjátok műszakin milyen követelmények vannak a motorral szemben mi az amit még elnéznek?
Csinálok egy motort és ilyen "fazonra" gondoltam.
Ez így gyári ahogy a képen van viszont amit meg akarok csinálni az gyárilag olyan mint az mz.
Vannak még kikötések a hátsó sárvédő meddig kell lelógjon meg ilyen hasonló őskori kikötések?
Csinálok egy motort és ilyen "fazonra" gondoltam.
Ez így gyári ahogy a képen van viszont amit meg akarok csinálni az gyárilag olyan mint az mz.
Vannak még kikötések a hátsó sárvédő meddig kell lelógjon meg ilyen hasonló őskori kikötések?
- Gexxx
- bajnok
- Hozzászólások: 3138
- Csatlakozott: 2007.07.12. 22:43
- MZ-d típusa: ETZ 300 aus bambi
- Tartózkodási hely: Cegléd
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
csak hogy tisztázzuk, ez még nem a szinterezett állapot!
MZ - für männer die fahren können
RBiker profil
RBiker profil
Re: Barkácsolás
[quote="bébé"]Sziasztok!
Kilóméter- ill. fordulatszámmérõt rakom össze, a mutató rugóján kell elõfeszíteni, ......
Szia én előfeszítettem 2-3 mm-t így vissza megy 0 állásba és nem csal a mérésnél .
Kilóméter- ill. fordulatszámmérõt rakom össze, a mutató rugóján kell elõfeszíteni, ......
Szia én előfeszítettem 2-3 mm-t így vissza megy 0 állásba és nem csal a mérésnél .
-
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 191
- Csatlakozott: 2011.11.10. 00:31
- MZ-d típusa: mz ts 250/1
- Tartózkodási hely: Zala megye Borsfa
Re: Barkácsolás
Sziasztok!
Kilóméter- ill. fordulatszámmérõt rakom össze, a mutató rugóján kell elõfeszíteni, vagy elég, ha alapállásban rakom vissza a mutatót?
bébé
Kilóméter- ill. fordulatszámmérõt rakom össze, a mutató rugóján kell elõfeszíteni, vagy elég, ha alapállásban rakom vissza a mutatót?
bébé
"az élet olyan mint a motor, ha nem megy be kell rúgni"
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Extremeblast
- kis ETZ-s
- Hozzászólások: 167
- Csatlakozott: 2011.08.17. 14:38
- MZ-d típusa: Mz ETZ 250 '86
- Tartózkodási hely: Kraszna/Kolozsvár
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
És én még azt hittem, hogy az enyémhez nem is kell hozzányúlnom a télen...
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Zsaki, ez nem az én motorom, vagyis az de a 2. . Erről is készül összerakási képsorozat. Ezt teljesen kosárból kell összeraknom, a blokk sincs egyben, és a vázhoz is úgy kellett összevásárolni az alkatrészeket. De alakul már. Este újabb kép lesz.zsakfos írta:Mi van te ennyire unatkozol hogy minden évben szétszeded,aztán meg összerakod?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Re: Barkácsolás
Veszy2107 írta:Hello!
Cserélt már valaki kis ETZ-n üléshuzatot? Van annak valami titka? Még nem figyeltem, hogy van rögzítve, csak gondoltam informálódok, mielőtt nekiesek!
Köszi!
Én kis ts-en cseréltem. Ott alul fémfülek vannak. Ezek a peremnek vannak nyomva, így van a huzat rögzítve.
A buktató, hogy az utángyártott huzat nem épp méretpontos.
És szétszedéskor vigyázni kell a fülekre nehogy letörjenek.
De itt egy kép a 250-es etz üléslemezről:
- Veszy2107
- nagy ETZ-s
- Hozzászólások: 421
- Csatlakozott: 2012.05.09. 07:05
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Ózd
Re: Barkácsolás
Hello!
Cserélt már valaki kis ETZ-n üléshuzatot? Van annak valami titka? Még nem figyeltem, hogy van rögzítve, csak gondoltam informálódok, mielőtt nekiesek!
Köszi!
Cserélt már valaki kis ETZ-n üléshuzatot? Van annak valami titka? Még nem figyeltem, hogy van rögzítve, csak gondoltam informálódok, mielőtt nekiesek!
Köszi!
Üdv!
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
Veszy
"Motorozni úgy kell, mintha mindenki rád vadászna az úton!"
"Motoros szív, motoros lélek,
Motoros leszek, amíg csak élek!"
"Bárkit autóssá tehet az élet,
De motorossá csak az Isten!"
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Mi van te ennyire unatkozol hogy minden évben szétszeded,aztán meg összerakod?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Ez igazából a "Játék a motorozásmentes időszakra" témába való, de olyan nincs, ezért ide teszem.
MZ legó 2.
Csak nehogy dobozoljam és kitegyem egy kirakatba ............ lassan elkezdem összerakni.
MZ legó 2.
Csak nehogy dobozoljam és kitegyem egy kirakatba ............ lassan elkezdem összerakni.
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
Nem tudom mennyire szigetel, de talán nem is baj ha oldalt nem mér elég ha a közepén és az elején méri a hőmérsékletet,még nem lett próbálva nem tudom hogy vállik be.
nem sima sziloplaszt rendes FBS 100%
Tényleg amúgy mennyi lenne egy "átlagos" érték amit ott kellene mérni vagyis mennyire melegszik fel kb a henger? ott kívül
nem sima sziloplaszt rendes FBS 100%
Tényleg amúgy mennyi lenne egy "átlagos" érték amit ott kellene mérni vagyis mennyire melegszik fel kb a henger? ott kívül
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- bajnok
- Hozzászólások: 942
- Csatlakozott: 2011.08.27. 09:50
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Barkácsolás
Az nem sima sziló?Andrá$ írta:Sikerült megoldani a hőfokmérő óra felhelyezését, és a szonda beépítését a henger bordák közé meg lett fúrva aztán bele és azért FBS-el még rögzítettem, az óra tartó pedig sima 2-es alulemezből lett csinálva, célnak megfelel.Már csak ki kell próbálni milyen lett
- Andrá$
- bajnok
- Hozzászólások: 1308
- Csatlakozott: 2008.11.30. 17:55
- MZ-d típusa: TS 125 TS150 XL1000
- Tartózkodási hely: Zala megye/Budapest
Re: Barkácsolás
Sikerült megoldani a hőfokmérő óra felhelyezését, és a szonda beépítését a henger bordák közé meg lett fúrva aztán bele és azért FBS-el még rögzítettem, az óra tartó pedig sima 2-es alulemezből lett csinálva, célnak megfelel.Már csak ki kell próbálni milyen lett
"Ha véredben az alkohol ne motorozz gyalogolj"
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Ja ok! Visszaolvastam, hogy nem arról raksz fel képet, hanem a mostaniról ha elkészül.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Tulajdonképpen, ez már nem olyan fontos, mivel a TS-em szeretném OT-re megcsinálni, de a kiváncsiság miatt mutathatnál egy képet róla...Isti67 írta:Ts 250 4 sebességes vázba raktam etz blokkot. Nem ért hozzá semmihez. Most Ts 250/1 vázba építem . Hmm lehet ebben belefog érni????? Na majd kiderül... 18" kerék volt a 4 sebességes vázban.Az első villa is peresé volt benne.TerrorBélabá írta:Isti67, lehet hogy mégis mutathatnál egy fotót, arról a TS/ETZ250-ről, mert akkor nem értem, nekem hogy ért bele. Lehet hogy TS250 és 250/1 a dolog nyitja...? Bár szerintem azoknak pont ugyanolyan váza volt.
Tudom, hogy 16" kerék volt a 4 sebességesekben de én nekem nem mert azt kicseréltem kompletten peresére.
-
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012.07.14. 11:40
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Barkácsolás
Ts 250 4 sebességes vázba raktam etz blokkot. Nem ért hozzá semmihez. Most Ts 250/1 vázba építem . Hmm lehet ebben belefog érni????? Na majd kiderül... 18" kerék volt a 4 sebességes vázban.Az első villa is peresé volt benne.TerrorBélabá írta:Isti67, lehet hogy mégis mutathatnál egy fotót, arról a TS/ETZ250-ről, mert akkor nem értem, nekem hogy ért bele. Lehet hogy TS250 és 250/1 a dolog nyitja...? Bár szerintem azoknak pont ugyanolyan váza volt.
Tudom, hogy 16" kerék volt a 4 sebességesekben de én nekem nem mert azt kicseréltem kompletten peresére.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Isti67, lehet hogy mégis mutathatnál egy fotót, arról a TS/ETZ250-ről, mert akkor nem értem, nekem hogy ért bele. Lehet hogy TS250 és 250/1 a dolog nyitja...? Bár szerintem azoknak pont ugyanolyan váza volt.
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
A "csodálatos szerkezeten" is 16" a kerék, szerintem .
-
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012.07.14. 11:40
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Barkácsolás
Nekem 18" kerék volt a Ts ben és nem ért bele. Ebben amit most építek 18" kerék van és bízom benne, hogy itt sem fog bele érni. Na és sima 250 etz blokk volt, ugyanis amikor be építettem akkor még nem volt 251 es ETZ aminek más a könyök ki képzése.TerrorBélabá írta:Raktam be én is. Lehet, hogy ott különbözik a 2 projekt, hogy én 18" kerékkel rakartam és úgy beleér. Az etz kipuffnyílás középen van míg a TS oldalvást...Isti67 írta:Üdv: Bocs, hogy bele vaúúúú. De én raktam 250 tsbe 250 etz blokkot és nem ért bele sehova. Most is van egy projekt folyamatban. Van egy Ts 250 esem amibe most építek bele ETZ blokkot és sehova nem ér bele. Ha kész esetleg rakok fel képet.
Re: Barkácsolás
na itt van az a csodálatos szerkezet: http://www.kepesmotor.hu/etz-motor/p1027436
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Utánnajártam és ETZ251 tengelytáv: 1322; ETZ125: 1290... Az nem sok, de vajon hol van az a +32mm?
Re: Barkácsolás
Lesz vele gondodTerrorBélabá írta:Azért tisztázom a dolgot, mert volt itt már 125, 250, 251, TS, ETZ...
TEHÁT, van egy ETZ125 vázam, valamilyen 250 blokk kéne bele . Ez szerintem csak 251 lehet, mert annak máshogy(rövidebb) van a kipuff elvezetése, ha az egyáltalán belemegy 18" kerékkel , szintén versenymotor lenne .
U.i.: Ragaszkodom a meglévő kis TZ vázhoz.
Köszi előre is!
Re: Barkácsolás
Tanúsítom hogy TerrorBélabának valóban bele ért kipu a 18-as kerékbe és nem gondolom hogy ferde a váza. a minap nézelődtem hogy vegyek egy mz-t versenyezni és ott találtam egy 150ETZ vázas 250-es blokkos masinát és annak 18-as kereke volt. Gyanítom hogy nem alakított a figura a vázon. ha megtalálom akkor belinkelem
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Azért tisztázom a dolgot, mert volt itt már 125, 250, 251, TS, ETZ...
TEHÁT, van egy ETZ125 vázam, valamilyen 250 blokk kéne bele . Ez szerintem csak 251 lehet, mert annak máshogy(rövidebb) van a kipuff elvezetése, ha az egyáltalán belemegy 18" kerékkel , szintén versenymotor lenne .
U.i.: Ragaszkodom a meglévő kis TZ vázhoz.
Köszi előre is!
TEHÁT, van egy ETZ125 vázam, valamilyen 250 blokk kéne bele . Ez szerintem csak 251 lehet, mert annak máshogy(rövidebb) van a kipuff elvezetése, ha az egyáltalán belemegy 18" kerékkel , szintén versenymotor lenne .
U.i.: Ragaszkodom a meglévő kis TZ vázhoz.
Köszi előre is!
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Hát igen, én alapból csak 251 blokkban gondolkodtam, vagy henger kipuffkönyökben, mivel a TS/ETZ projekt is ott bukott el az ETZ250 kipuff könyökénél.zsakfos írta:Részemről csak ötletelés,de mi a helyzet a 251-es hengerrel és kipuffkönyökkel?MrDok írta: Üdv! 125/150 rövidebb, belemegy, de veri a kipuf könyököt az első kerék fékezésnél.
Az elméletileg elférne kipuffkönyök átalakitás nélkül vagy nem?
16"-os kerékkel nincs gond csak arra tré gumik vannak és ez -nem röhögni- versenymotor lett volna.
Ha már itt tartunk 250 blokkra rámegy a 251 könyök esetleg henger?
Most már nagyon bekavartam...
-
- rolleres
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: 2010.01.14. 00:22
- MZ-d típusa: TS250
Re: Barkácsolás
Raktam be én is. Lehet, hogy ott különbözik a 2 projekt, hogy én 18" kerékkel rakartam és úgy beleér. Az etz kipuffnyílás középen van míg a TS oldalvást...Isti67 írta:Üdv: Bocs, hogy bele vaúúúú. De én raktam 250 tsbe 250 etz blokkot és nem ért bele sehova. Most is van egy projekt folyamatban. Van egy Ts 250 esem amibe most építek bele ETZ blokkot és sehova nem ér bele. Ha kész esetleg rakok fel képet.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Lehet, de va a klubban 251-es tulaj aki meg tudja mondani??????zsakfos írta:Részemről csak ötletelés,de mi a helyzet a 251-es hengerrel és kipuffkönyökkel?MrDok írta: Üdv! 125/150 rövidebb, belemegy, de veri a kipuf könyököt az első kerék fékezésnél.
Az elméletileg elférne kipuffkönyök átalakitás nélkül vagy nem?
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
- zsakfos
- A révész
- Hozzászólások: 3375
- Csatlakozott: 2007.09.01. 08:11
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Siófok
Re: Barkácsolás
Részemről csak ötletelés,de mi a helyzet a 251-es hengerrel és kipuffkönyökkel?MrDok írta: Üdv! 125/150 rövidebb, belemegy, de veri a kipuf könyököt az első kerék fékezésnél.
Az elméletileg elférne kipuffkönyök átalakitás nélkül vagy nem?
Ts 250/1 a fekete villám!Na jó a villám egy kicsit túlzás!De én igy is szeretem.
- MrDok
- bajnok
- Hozzászólások: 2325
- Csatlakozott: 2010.04.03. 23:39
- MZ-d típusa: ETZ 250
- Tartózkodási hely: Hőgyész
- Kapcsolat:
Re: Barkácsolás
Nem, nem próbáltam. Matt-nak volt ilyen gépe, de már megszabadult tőle.......TerrorBélabá írta:Köszi! Ettől féltem! Ugyanaz a helyzet mint a TS váz ETZ blokknál.MrDok írta: Üdv! 125/150 rövidebb, belemegy, de veri a kipuf könyököt az első kerék fékezésnél.
Teljesen biztos vagy benne, próbáltad (nem akarlak megkérdőjelezni)?
http://www.mzclubhungary.com/index.php? ... mid=100004
Remélem jó a link...........
Ts 250-es vázba jó az ETZ-250 blokk, ahogy Isti írja...
Aki nem ért az MZ szereléshez, az inkább csináljon olyan dolgot helyette amihez ért!
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
Ha mégis meg akarja tanulni, akkor kezdje evvel: Szervizfilm
Idom és szerszámok
-
- biciklis
- Hozzászólások: 25
- Csatlakozott: 2012.07.14. 11:40
- MZ-d típusa: Mz Ts 250/1
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Barkácsolás
Üdv: Bocs, hogy bele vaúúúú. De én raktam 250 tsbe 250 etz blokkot és nem ért bele sehova. Most is van egy projekt folyamatban. Van egy Ts 250 esem amibe most építek bele ETZ blokkot és sehova nem ér bele. Ha kész esetleg rakok fel képet.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég